Was geen echt gemene opmerking maar ook niet echt vriendelijk. Meer dat diegene het moeilijk van al die zwangere en ja dat is ook wel zeker zo. Maar heb er ook 27 maanden overgedaan dus snap het wel maar ja... Zal morgen even de afspraak erbij zetten sta op punt naar bed te gaan. Welke cijfers had meissie er achter staan? Ik heb mijn zwangerschapskleding over genomen van iemand. En de namen hebben we al haha maar die van ons krijgen jullie te zien als kindje er is. Ik haal hem daarna wel weer uit mijn bericht. Jongens naam komt maar 11 keer voor in NL en meisjesnaam niet, wil ik zo houden
Heey meiden hier ben ik Gezellig hier al 22 weken zwanger! En een echte kickbokser in me buik en ook al hier 1 van team papa. Hahaha heerlijk hoor soms gaat me buik alle kanten op Heb nu niet veel ergens last van van mij mag ik dit nog 19weken Heb alleen last van jeuk op me buik! En af en toe een lekkere kramp:0 5feb pret echo 10feb controle gyn Ik heb ook buikfoto's staan in me album dus voor de liefhebbers kun je alleen zien als we vrienden zijn dus moet je me ff toevoegen Wij hebben denk ik wel een naam die roepen wij al zooo lang al 8,5 jaar dus denk dat dat hem word
Oow ben nu al benieuwd parel Hier al heel wat zw kleding geshopt ben een echte shopaholic dus erg gevaarlijk Enne voor ons kindje ook al genoeg geshopt kleren genoeg
@LW85 De echo is bij de echoscopiste. Is wel op de poli, maar dus niet helemaal bij de gynaecoloog. @Marytje Jongensnaam weten we al meer dan een jaar. Meisjesnaam kwam ineens na de miskraam. We hoeven daar dus waarschijnlijk niet meer lang over na te denken.
Ik heb een club aangemaakt die is privé kan je alleen in als genodigde. Hier heb ik een topic in aangemaakt waar ik mijn namen en uitleg bij heb gezet
Nou ben benieuwd Parelbloesem, ik wacht af @ Namen Meisjesnaam is ook al bekend hier.. Jongensnaam blijft lastig. Gelukkig hebben we ook nog zo'n 35 weken om het eens te worden Waar kopen jullie trouwens positiekleding? En wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Ik heb 1 zwskinny h&m Heb ook 2van prenetal (vallen vrij ruim vooral bij me billen) En 1 van mamalicious is met rechte pijp en die zit goddelijk! Maar wel de duurste! Verder h&m leggings heb er 4 zitten heerlijk! Komen tot me oksel haha dus lekker warm Verder heb ik paar jurkjes van h&m en prenetal En heb vrij veel shirt van mamalicious zit heerlijk. En vesten van h&m en prenetal! Bh's al voedings moderne dus zie je niks van met beugel en bescherming van noppies zijn vrij duur als je vergelijkt met hema/h&m maar ik droeg normaal marliesjes dus dan zijn ze weer goedkoop. Maar die zitten echt heerlijk Verder sinds van de week twee pyama shirts van noppies gekocht zitten ook lekker maar vrij duur het zijn wel gelijk voedings dingen
Oeh, namen zijn lastig inderdaad! Meisjesnaam hebben we al, de jongensnaam is bij ons een moeilijk puntje. We willen het liefst vernoemen en dat is met de jongensnaam niet echt gemakkelijk.. @Parel: Ik ga zo kijken! Ben heeeeel benieuwd! Ik heb al positiekleding van de Prenatal gekocht. 2 leuke jurkjes en een broek in de uitverkoop. Mocht het van mijn man niet laten hangen, haha! Via Marktplaats ook veel te vinden, overigens! Heb net nog geboden op een heel pakket. Verder hier een beetje bang. Woensdag de eerste echo en ik moet zeggen dat ik eigenlijk niet echt klachten heb. Ja, mijn borsten doen pijn en zijn groter geworden en ik voel steeds trekjes en steekjes in mijn buik, maar ik ben helemaal niet misselijk! Dat hoort er toch bij, of niet?
Zoo leuk he de namen Is normaal hoor meiden ik had ongesteld heid buikpijn en ik was met met 6 weken en 2 dagen me eerste kots bui maar als jullie dat niet hebben juist fijn!!!
Ik merk pas sinds week 13 iets aan mijn borsten, die zijn in 1x geexplodeerd . Daarvoor HELEMAALniks. Ik had ook niet echt buikpijn ofzo. Was wel misselijk van week 3-9. En vanaf week 6 ongeveer kwam de extreeeeeme vermoeidheid. Tot rillen en koortsig aan toe als ik het rekte tot na 12en. Is ook alweer over. Heb nu sinds paar weken andere klachten.. Weke botten/spieren en een ploppend oor (heel irri, maar is schijnbaar ook zw kwaaltje!). Af en toe buikpijn.
@master: ik heb tot nu toe helemaal geen misselijkheid gehad. Had ook alleen naar grotere borsten die gevoeliger waren en dat is nu al 21 weken zo . Ik heb ook de skinnys van h&m. Mn truien enzo pas ik nog. Beha's heb ik gekregen van mn vriendinnen met grotere cup dan ik haha, scheelt weer geld. Hier is de kleine echt nog niet van buiten af te voelen, vriend begint ook ongeduldig te worden, hij wil het ook meekrijgen. Wij hebben de naam al. Twijfelde bij de meisjes tussen 2 namen, jongen waren we het gelijk over eens
Ik ga me maar geen zorgen meer maken! We zien gewoon een kloppend hartje woensdag. Punt! @LW: Wat jammer! Ik kan me voorstellen dat je vriend dat ook jammer vindt! Het wordt voor mannen vaak echter als ze het kunnen voelen..