Hey meiden! Gisteravond is even voor 23.30 de kleine Sem geboren! Bevalling liep niet zoals gepland en ivm langdurig gebroken vliezen moest ik worden ingeleid dmv tabletten. Gelukkig werkte de erste tablet gelijk. Ondanks heel veel weeën geen ontsluiting meer gekregen in het uur erna maar na de ruggenprik was ik in 2uurtjes tijd van 3 naar 10 cm gegaan! Het persen ging goed maar helaas had ik hoge koorts en die kleine moest het laatste zetje krijgen met de kiwi/vacuüm omdat zn hartslag wat te onregelmatig werd. We moeten nu allebei 24 uur blijven en hebben een antibiotica infuus ter preventie voor als er toch een infectie is. Hij mag niet eens bij mij op de afdeling maar hij heeft wel al een uurtje bij me gelegen en wat aan de borst gezogen.
Joehoee LW!! Gefeliciteerd met je mannetje! Wat bijzonder! Hopelijk knappen jullie gauw op en mogen jullie samen naar huis!
Lw, gefeliciteerd met de kleine Sem!! Leuke naam ook!!! Fijn dat de bevalling relatief voorspoedig ging, balen van de koorts en de antibiotica nu....lijkt me niet zo fijn dat hij niet bij je op de kamer mag... Gaat het goed met voeden? Sterkte en genietze straks!
Gefeliciteerd LW! Wat een leuke naam! Hopelijk mag snel het infuus eruit en de kleine man bij je. Geniet er van!
Hoi meiden, bedankt voor de felicitaties! Helaas hebben Sem en ik beiden toch een infectie opgelopen door de langdurig gebroken vliezen. Ik mag als ik morgen koortsvrij ben naar huis en mn kuur met tabletten gaan afmaken. Helaas moet sem blijven, nog minimaal 7 dagen. Alles was echt slecht geregeld, alle ziekenhuizen waren vol dus ipv een kraamsuite dicht bij huis moesten we nar een ander ziekenhuis daar was alleen geen plek op de kinderafdeling dus na een halve dag moesten we per ambulance naar een ander ziekenhuis. Omdat we beiden patiënt zijn mochten we niet in 1 ambulance. De kleine vertrok middags met mijn vriend, ik kon pas 5uur later vervoerd worden. We liggen nu in een ziekenhuis buiten onze woonplaats. Ellende ook hier, de verblijfkamers voor moeders worden momenteel verbouwd en zijn dus niet in gebruikl. Ik mag er na vannacht niet meer blijven slapen wat betekend dat we elke dag heen en weer zullen moeten gaan, niet heel fijn als je zelf herstellende bent van een knip en ijzertekort hebt, maar hij is iig in goede handen nu en dit is de enige manier om te voorkomen dat hij echt doodziek gaat worden. Het valt best wel tegen. Als we bij hem zijn zijn we zo gelukkig en voelen we ons echt ouders, maar als ik dan terug naar mn afdeling moet en mn vriend naar huis gaat om te slapen is dat gevoel bijna gelijk weg. Ik mis hem zo! Hopelijk gaat deze week snel voorbij en krijgen we dinsdag goed nieuws zodat we nog een paar dagen samen met zn drieën kunnen genieten thuis.
Woow le wat super heftig zeg en vooral dat je niet bij je kleine mannetje kan zijn! Kan je dat niet eisen? Tos toch raar dat je niet bij je eigen baby kan slapen!! En geef je bv hoe doe je dat dan? Dikke knuf meis! Hoop dat hij snel weer naar huis mag!
Wat een heftig verhaal LW! Wat zul je vreselijk balen. Ook niet netjes van de ziekenhuizen hoor! Duidelijk geen moeder-kind centrum. Ik denk aan je meis, hopelijk kun je overdag flink genieten van je mannetje!
Jeetje, wat een gedoe, LW! Kun je geen klacht indienen? Dit kunnen ze toch niet maken.. Jij wilt dichtbij je kleintje zijn! Hopelijk zijn jullie allebei snel in goede gezondheid thuis!
pff LW! Dat meen je niet!!! Wat een zooitje ongeregeld. Het zit je allemaal ook niet mee. Heel veel sterkte en beterschap. Nog een paar daagjes volhouden en dan non-stop met Sem knuffelen!!