Zwangere PCOS mama's club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marytje, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi meiden hoe is het met jullie? Stil hier zeg!

Ik heb niet veel nieuws, alles gaat super. Sem wordt elke ochtend pas tussen 07.00 en 08.30 wakker en is overdag lief en actief, moet hem echt in bed leggen en even laten huilen anders slaapt hij verder niet. Hij lacht nu hardop en vindt de stomste dingen echt leuk. Ook kan hij nu naar zn speelgoed slaan en het vastgrijpen en in zn mond stoppen.ik ben nu 2,5 dag aan het werk ben vanaf september is dat 5 dagen. Sem gaat dan naar de opvang en 1 dag is hij thuis met oma, gelukkig is mijn vriend op maandag en vrijdag in d emiddag weer thuis dus dat zijn ook maar halve dagen.

Het is zo leuk hoe sem mij ook herkent. vandeweek kwam mn vriend op mn werk langs met Sem en zodra ik bij de maxicosi was en hallo zei ging hij lachen. Zo lief!

2. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Knokke en Aster hoe is het met jullie?
    Mary waar hang je uit? :p

LW Wat fijn dat je zo kunt genieten.. Gek om weer aan het werk te zijn? Vond je het moeilijk? Wat fijn dat hij zo goed slaapt en dat hij het verder zo goed doet. Heerlijk van genieten! Kan niet wachten tot het hier zover is.

Hier gaat het verder goed. Verlofdagen vliegen voorbij.. allemaal klussen te doen (nesteldrang!). Steeds als ik iets oppak om te doen, komen er weer andere dingen bij. Kleertjes en beddengoed zijn nu allemaal gewassen, tassen staan -zo-goed-als- klaar..
    As vrijdag dus de groei- en liggingsecho en dat is dan ook de laatste keer dat we ons meisje op beeld zien, zo gek.

3. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    hey meiden,
    hier is de moed me volledig in de schoenen gezonken.
    donderdag (exact een week na IUI) wat lichtroze verlies, vrijdag niks en sinds gisteren gewoon helder rood bloedverlies.
    menstruatie dus al gewoon doorgekomen
    ben er even helemaal klaar mee en wij lassen daarom een pauze in.
    even een maand of twee maanden geen hormonen nemen, niet om de week mijn armen laten lekprikken en dat echo apparaat begroeten.
    gewoon niks.
    hopelijk heb ik vanzelf een cyclus en zo niet dan zullen we na de pauze het liefst overgaan op andere hormonen (spuiten toch maar) omdat bij clomid nu wel duidelijk blijkt dat het niet lukt.
    heel dubbel; ik vind het heerlijk dat ik even rust heb en alles los kan laten en aan de andere kant wil ik zo graag doorgaan voor het kindje waar ik al zo'n 20 jaar van droom....

4. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Jeetje Knokke wat ontzettend #$#!@!#@%%&*(^ :(!! Het is je zo gegund.. Snap dat de moed je volledig in de schoenen is gezakt. Knap dat je voor jezelf een pauze in kunt lassen om even 'tot rust' te komen. En tuurlijk is het dubbel, want je wil er zo graag voor gaan! Maar ook na die maand kun je er juist misschien weer met volle moed tegenaan. Heftig hoor meis. Dikke knuffel van hier xxx

5. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Jammer dat het hier zo stil is… hoe is het met iedereen?

6. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Wel goed. Pijntjes in heupen en benen en moe. Laatste dingen in huis. Box inmiddels in de kamer. En ik kan weer achter de computer zonder zonnebril :D

Hoe is het met jou?

7. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Wat fijn dat je eindelijk je zonnebril even kunt laten liggen!!

Hier ging het tot vorige week goed. Sinds zaterdag slaap ik amper :(. Zodra ik ga liggen word ik mega benauwd, ook op links. Wordt 's nachts wakker vd hoofdpijn (anders dan migraine), wat overdag wel weer wegtrekt. En natuurlijk van het vele plassen 's nachts. Verder voel ik me brak en ellendig pfff. Bekken voelt beurs, buik voelt niet lekker. Vandaag veel sterretjes gezien, maar heb thuis gelukkig een bloeddruk meter en mijn bloeddruk was keurig (110/72). Zo stom, kan de vinger er niet op leggen wat het precies is. Alsof er een zware griep voor de deur staat, maar nog niet wil binnendringen ofzo.
    Wat een geklaag, het zal er vast bij horen.. die laatste loodjes. Hoop dat het gauw beter gaat.

Box gaan we hier van 't weekend opzetten en voor de rest is ook alles zo goed als klaar :D. Hoe is het met alle mama's op 't forum?

8. Knokke

Knokke Actief lid

4 aug 2013
    228
    0
    0
    het is hier idd wel heeeel erg stil....
    zelf heb ik ook vrij weinig te vertellen hahaha.
    ik heb even een pauze genomen om even bij te komen van alle hormonen en het gegeven bijna 2 jaar bezig te zijn nu zonder resultaat.
    blijkt dat ik het echt nodig heb.
    humeur schiet nog alle kanten op, kan zo ineens zitten janken om niets na een lachbui.
    ben ruim een week ongesteld geweest en dan een paar dagen niet en sinds gister gewoon weer opnieuw.
    lichaam is volgens mij helemaal van slag en alles bij elkaar overtuigd mij ervan dat het een hele goede keus is om even bij te komen :D
    hoe is het met jullie allemaal?
    en met de baby's geboren en nog niet geboren?

9. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Laatste controle bij verloskundige was weer goed. Nog steeds helemaal happy. Ik slaap alleen slecht, dus ik voel me erg gebroken iedere keer.

Nog net geen 37 weken, dus ons kleintje moet nog wel heel eventjes blijven zitten hoor.

Hoe is het bij jou Tralala? Al tekenen dat er iets begint of nog nergens last van?

Waren er niet nog dames in augustus uitgerekend? Hoe is het daarmee? Inmiddels al een kleintje in hun armen?

10. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Knokke
    Fijn dat je rustpauze je goed doet. Blijkbaar heb je goed aangevoeld dat je dit nodig had. Knap van je! Je lichaam heeft het ook zwaar te voortduren, zorg goed voor jezelf! Hou je ons op de hoogte hier?

Wensje
    Jij bijna 37 weken! Wat een mijlpaal he? Ik vond het zo'n opluchting.
    Hier gaat het goed hoor, laatste loodjes worden wel wat zwaarder nu. Gelukkig slaap ik weer redelijk goed nu (op de wc momentjes na, wat frustrerend, wakker worden voor 10 druppels :D).

Nog geen tekenen dat het gaat beginnen. Sinds gisteren wel wat sneller last van mijn onderrug, maar nog niet in combinatie met harde buiken. Het lijkt erop alsof uk zich nog prima vermaakt daarbinnen. Nou ik ben er klaar voor hoor, die uk is prima op gewicht en ik ben gewoon reuze nieuwsgierig :D. Maar ach, buiten dat vermaak ik me nog prima.

En hoe is het met jou??

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik ben 1 september uitgerekend en lees hier nog mee! Heb alleen vaak niet de puf om te reageren..
    Gaat goed hier, wil alleen heel graag bevallen!! Nieuwsgierig naar ons meisje en ook gewoon klaar met zwanger zijn..

12. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Ik was ook benieuwd naar jou Aster. Spannend. Voor jouw nog een weekje tot de uitgerekende datum. Fijn dat alles wel goed gaat. Laat die kleine maar snel komen ;).

Hier helemaal bont en blauw na gisteren. Zo ... wat een getrap van binnen :p. Wel aardig geslapen, maar zo veel 'spierpijn' van buik tot bovenbenen. Gelukkig nu weer minder.

13. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Aster en Tralala, hoe is het met jullie? Inmiddels al baby's geboren of nog niet.

Hier nog steeds een kleine in mijn buik.

14. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

18 sep 2013
    750
    1
    0
    Oooh Aster, morgen ben je uitgerekend! Spannend, hoe voel je je?

Wensje, ook hier nog geen baby geboren. Vooral 's avonds veel last van harde buiken die niet prettig aanvoelen. Sinds gisterenavond een menstruatieachtig zeurend gevoel in mijn buik. Geloof dat ik vandaag ook mijn slijmprop ben verloren, of iig een deel daarvan. Maar nu het weer redelijk rustig. Kan dus nog wel even duren.
    Hoe is het met jou??

15. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Hier ook af en toe van die vage menstruatie-achtige pijntjes. Ik denk ook af en toe wel harde buiken. (Geen idee of het echt de harde buiken zijn waar iedereen het altijd over heeft. Ik vind het alleen een beetje irritant, maar meer niet.)
    De pijn in mijn benen, heupen en schaamstreek is soms niet uit te houden en soms bijna weg.

Wanneer ben jij nou ook alweer uitgerekend Tralala?

16. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Hoi meiden!

Al baby nieuws?

Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat!

Hier alleen maar positieve dingen.
    Sem is nu 3,5 maand en rolt al naar zn buik, alleen terug lukt hem nog niet. Hij is nu actief aan het spelen, alles pakken en bekijken en in zn mond stoppen, de box en het speelkleed zijn favoriet. Verder is hij een echte lachebek. Op de opvang zijn ze dol op hem, zodra je tegen em praat begint hij te lachen.
    huilt zelden en doet het gewoon perfect! :D

17. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Heerlijk LW! :D

Hier nog geen babynieuws.

18. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hier wel!

Ik ben afgelopen zondag bevallen van een wolk van een dochter. Ze heet Lize en woog 3060 gram.
    De bevalling was heftig, maar het grootste deel ben ik alweer vergeten. De kleine doet het enorm goed en we kunnen als gezin niet gelukkiger zijn..
    Ik zal binnenkort een fotootje plaatsen.. Ze is zooooo mooi!

19. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Van harte gefeliciteerd Aster!!!

20. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Gefeliciteerd Aster!!! Mooie naam zeg! :) Geniet er lekker van, ben benieuwd naar de foto.

Deel Deze Pagina