hallo dames, Ik ben ook met pcos zwanger geworden!! Ben blij dat ze tegenwoordig in het ziekenhuis veel kunnen doen voor je! Ben nu gelukkig al 34 weken over een paar weekjes mogen we ons wondertje vasthouden Zie dat er al een paar bevallen zijn! gefeliciteerd!!
hey dames had hier al wat getikt dacht ik maar even ertussenuit geweest inmiddels een vervroegde echo gehad vanwege bloed verlies hier was wel een kloppend hartje maar deze was erg traag zit nu inmiddels een paar dagen in onzekerheid en moet nog tot vrijdag wachten tot de volgende echo merk echt dat die onzekerheid echt slopend is
Jeeh aster, Van harte meis!! Super leuke naam en geniet ervan! Nieuwe meiden welkom! Een goede zwschap gewensd
@wensje thnx de gyn zei dat we moesten duimen vond dat niet erg positief klinken jij heel veel succes met de laatste loodjes
Thnx, dames! Gaat inmiddels helemaal goed hier! We zijn er al een beetje aan gewend! Ik hou alleen bijna nergens tijd voor over, omdat ze overdag niet slaapt. De beloofde foto's zitten erbij! De eerste is net na de geboorte en de andere met 1 week oud. De tijd gaat snel.. En welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Wensje en Tralala, houden jullie het nog een beetje vol???
Heerlijk Aster! Leuke foto's. Ik kan niet wachten tot wij onze kleine Uk ook gaan ontmoeten. Hier gaat het wel. Ene dag beter dan de andere. En ik houd ontzettend veel vocht vast. Slapen gaat de ene nacht beter dan de andere. Verder nog geen tekenen van een startende bevalling. Ik was er van overtuigd dat het voor de uitgerekende datum zou komen (en dat het er al zou zijn), maar of dat echt zo zal zijn ... @Anoniempje Dank je wel! Ik duim met je mee dat het morgen gewoon positief nieuws is.
ff snel een update heb sinds net weer roze verlies ff in de gaten houden mocht het echt rood worden dan toch maar naar het ziekenhuis
@wensje klopt maar geen verandering nog steeds net als de week ervoor te trage hartslag en termijn 6 weken dus niks opgeschoten alleen nu net dat roze verlies dan