Zwangere PCOS mama's club

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door marytje, 10 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1987

meisje1987 Bekend lid

9 mrt 2007
    992
    179
    43
    Goedemorgen dames,
    Ja keuk al die voorbereidingen. Ik heb de babydump doos ook al, vind dat er hele leuke dingetjes tussen zitten. De etos en prenatal is in aanvraag zal ik nog even op moeten wachten hihi.
    Pffff ik slaap al paar dagen slecht, heel moe zijn en toch niet kunnen slapen. En rug pijn pffff voel me soms echt een zeur hihi.
    Zal ook wel een beetje komen door de spanning. Zit in een beetje in dubio appartement wel of niet verkopen en dan verhuren. Wanneer maak je de goede keuze??? Och ja anders het gesprek morgen met de makelaar maar eens afwachten en anders toch maar verhuren. Allemaal zo dubbel.
    Hihi mag ik ook bij het geheime clubje:).
    Denk dat ik de bepanthen ook maar ga kopen. Zal idd niet alles tegen houden maar kunnen we op het laatst in ieder geval niet zeggen had ik maar.
    En jeejjjjjj zit alweer op de 12 weken :D:D.
    Vind dit clubje wel fijner kun je weer eens lekker vrij uit posten. Zit ook bij de juli mama's maar dat hou ik niet bij gaat daar zo snel.
    Fijne dag dames!!

2. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Jeetje, jij ook al weer 12 weken! Wat gaat het toch allemaal snel... hoewel ik het gevoel heb dat de tijd bij mijzelf voorbij kruipt...
    Heb 2 count downs op mijn telefoon gezet.. 1 voor verlof (nog 73 dagen!) En 1 voor de uitgerekende datum (nog 106 dagen!) maar t duurt wel lang hoor :D

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Ja die mama clubs gaan vaak erg snel met zoveel meiden. Ik had je uitgenodigd misschien iets fout gedaan. Ga zo even kijken.

Nadine, knap van je zeg.

Ahaahahahaha papa snurkt en baby reageert hoe rrg is dat :p weten jullie ook hoeveel die snurkt als baby het herkend terwijl de papa zegt ik snurk niet

4. djoon

djoon Niet meer actief

Over smeersels ik heb bio-oil heerlijk:)
    En ook bepanthen maar werd ikaannhet begin eeg misselijk van maar nu niet meer
    Ook etos oil geprobeerd maar ik kreeg verte huiduitslag en jeuk was pas na 4dagen weg dus die echt niet!

5. Parelbloesem

Meisje heb je opnieuw uitgenodigd en nadine heb jou ook uitgenodigd

6. djoon

djoon Niet meer actief

Ik mag die van etos ophalen en de prenetal hebben we al binnen leuk joh:) en de eerste luiers zaten daarin gek joh zoo klein!

Le, ik heb juist heeeel veel in 50 wel veel neutraal allemaal gekregen zowat. Nu hoef ik alleen wat grotere dingen aan te schaffen maar vind dat nog moeilijk hoe of wat want je weet nooit hoe groot je beeb is!

Hier dacht ik ook makkelijk Zonder een drankje te kunnen maar wat ruikt dat bier en vooral rode wijn toch heerlijk! Normaal drink ik nooit veelmaar mis het wel hoor:0
    Als ik bevallen ben wil ik carpaccio met een glas rode wijn:)

7. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook vriendinnen die nog vaak gaan stappen! Ik ga dan als hun gaan stappen gewoon naar huis maar ik be ook nooit zo'n stapper dus vind het niet erg

8. Parelbloesem

Haha Djoon ga je aan de flesvoeding?

Je mag trouwens tijdens borstvoeding als nog veel dingen niet. Zoals alcohol en file american.
    Ik mis mijn paté op brood grrr.

9. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    Pate mag opzich wel toch? Ik dacht minimaal 1 boterham per dag.
    Ik neem het verder ook niet hoor... denk altijd liever geen risico, maar als je die echt mist, mag je daar volgens mij nog wel eens in 'smokkelen' :)

10. djoon

djoon Niet meer actief

Hier ook een count down: nog 94 tot verlof en nog 123 tot uitgerekende datum:0
    Haha

11. djoon

djoon Niet meer actief

Parel, nee ik ga borstvoeding geven maar ik gooi dat stukje borstmelk wel weg:) en carpaccio mag toch wel met borstvoeding?

12. Parelbloesem

Ja idd een boterham per dag. Maar ik vind die kuipjes lekker en die zijn na een dag koelkast niet meer lekker en weg gooien is zonde.

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Oh, carpaccio! Ik krijg er zin in nu het hier staat..
    Ik heb de dag voor de terugplaatsing nog carpaccio gegeten en pasta carbonara (rauw ei), omdat ik het misschien wel heel lang niet mocht!

Maar carpaccio mag toch wel na de bevalling direct? Ook als je borstvoeding geeft? Ik heb het bij wijze van spreken nu al in huis voor dat moment..

14. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik mis de alcohol ook enorm! Vooral een lekker wijntje bij bijv. het kerstdiner of een rood wijntje met lekker kaasje.
    Met oud&nieuw wilde ik een half glaasje champagne nemen, maar voelde me toen ik wilde pakken zo schuldig dat ik het niet gedaan heb.
    Heb wel met kerst een toetje op waar likeur in zat..

En het allermeest mis ik de rauwe vis. Je weet nergens zeker dat het ook echt vers is dus ik durf het niet te nemen.
    Na de bevalling wil ik champagne en gerookte zalm!

15. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Met alcohol heb ik geen probleem. Ik heb nooit gerookt en ik houd niet van alcoholische drank. Ik drink normaal heel veel water en dat doe ik nog steeds. Dus ik hoef gelukkig weinig te laten staan op dat gebied.

Moeders voor Moeders zijn geweest. Ik moet nog eventjes wachten tot ik kan beginnen.

16. NadineW

NadineW Actief lid

3 jan 2013
    308
    0
    0
    Zwanger worden
    Lelystad
    @Wensje: Je test was goed bij Moeders voor Moeders? Ik vond het toen wel heel spannend (Kwam omdat mijn hcg bij beide zwangerschappen laag was)

Ik heb mij er nog niet helemaal in verdiept hoe streng het is met borstvoeding. Volgens mij is alcohol geen goed idee.. carpaccio hoop ik dat het wel mag :D

17. Wensje2014

Wensje2014 Fanatiek lid

16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Test was wel goed, maar ik zit pas op 5 weken. Test was heel donker.

De mevrouw zei dat ze meestal wat lichter zijn.

18. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Leuk, he! Ze zijn bij mij afgelopen woensdag geweest met 6+2. Teststreep was lichter dan de controlestreep en was daardoor eigenlijk teleurgesteld, haha! Heel stom!
    Terwijl die informatrice het een prachtige test vond!

Heb je een foto?

19. djoon

djoon Niet meer actief

Wensje, mooi meis! Ik had ook hele donkere test van mvm ze dachht zelf woow miss wel tweeling;) zeggen ze vaak dan als grapje;)
    Succes meis ik vond het de laatste weken echt aftellen en nu denk ik ach het vloog voorbij:)

20. Parelbloesem

Wensje misschien ben je stiekem verder dan je denkt. Het ik ben ook een halve week vooruit gezet toen.

Ik zal dat eens navragen want de een zegt van niet ivm dat bacteriën dan bij je melk komen en de ander zegt dat wel mag.
    Mijn schoonzus zei gisteren dat ze alles weer mocht. Maar ja die at geen appeltaart want daar zat kaneel in die hoeveelheid is verwaarloosbaar. Ook at die geen brie omdat ze niet wist waar ze op moest letten. Ik eet dus gewoon brie behalve gisteren want wist niet waar schoonvader het vandaan had.

Pffff baby is er nog niet. Vriendin van me is gisteren met 36 weken bevallen. Nu ik nog.
    Werd gisteren al even kriebelig van reactie van schoonvader dat kindje niet mocht komen want hij was niet meer nuchter dan kon hij niet meteen komen. Is zo lullig om in een huis vol ooms en tantes van mijn man te zeggen dat hij toch niet meteen welkom is. Daarbij deed hij weer überflauw. Hij wou van de week op eens een echo foto hebben en kreeg hij niet. Willen wij niet hebben. Nu had hij heel kinderachtig een leeg fotolijstje neergehangen.

Deel Deze Pagina