Meisje, balen dat je zo misselijk bent. Welke medicatie heb je gekregen. Nou baby maakt het erg spannend! Vandaag de VK gebeld, was daar gisteren geweest en verlies telkens beetjes vocht, ze dacht aan vruchtwater, dan zou ik vanmorgen naar ziekenhuis moeten want na 24 uur gaan ze je inleiden. Dus zodoende de VK gebeld. Naar de VK in het ziekenhuis gestuurd, werd meteen aan de CTG gelegd. Ik had dus harde buiken, maar de regelmaat is nog niet goed genoeg, het hartje deed het prima. De baby gaf wel een flinke trap toen de verloskundige wou voelen was die het niet mee eens na die stomme noppen op mama's buik. Daarna werd er gekeken of het idd vruchtwater was, maar ze kon er niet veel uit op maken, dus kreeg ik de fijne eendenbek voor inwendig onderzoek. Niet leuk als je zwanger bent, ben niet kleinzerig maar damn wat deed dat pijn, verloor ook bloed. Ze denkt dat ik gewoon waterige afscheiding heb die van zichzelf dus zoetig ruikt. Mocht gewoon weer naar huis, bij thuiskomst verloor ik een slijmprop met nog steeds bloed. Gelukkig is het bloedden gestopt nu, maar ze heeft dus blijkbaar wel wat getriggerd, nu afwachten wat het gaat doen. Mag in ieder geval thuis bevallen, was het wel vruchtwater dan hadden ze mij meteen ingeleid.
Jeetje, jullie maken het wel spannend met zn tweeën, Parel! Ik hoop dat je lekker kunt gaan bevallen waar jij wilt.. Wel zo fijn!
Ja we maken het wel spannend he. Nou ja ook nog maar 2 dagen voor de uitgerekende datum he Komt goed...
Aaaaaaah spannend!! Was dit DE slijmprop dat je weet? Succes Pareltjes! Balen meisje . Continu eten hielp bij mij, en alles met citroen (ballen, thee) en gember.. Fijn Nadine! En wat leuk zon babyshower. Hier nog altijd geen getrappel. Ik word steeds ongeduldiger.. Ik zie nu wel duidelijk dat het kindje links ligt, mijn buik is scheef! Gister voorlichting en rondleiding gehad in geboortecentrum Sophia. Lijkt me echt super. Veel rust, veel zorg, veel ruimte.. En ze hebben daar lachgas! Ik overweeg het sterk! Hoe staan jullie erin?
Marytje, waarschijnlijk wel. Lachgas, ik houd niet van pijnbestrijding denk niet dat ik het zou doen, maar ja wie weet. Is echt hoe jij je er persoonlijk bij voelt. Meissie heeft idd een VMK gehad, jammer dat ze bij ons verder niks meer zegt Ook niet in het andere topic
Lijst Afspraken Tralala89 24 januari echo Wensje2014 28 januari eerste echo Parelbloesem 28 januari Controle VK Aster14 31 januari Intake VK en termijnecho Meisje1987 4 februari echo Marytje 5 februari 20 weken echo Djoon 5 februari pret echo Uitgerekend Parelbloesem 26 jaar Uitgerekend op 24-01-2014 - ♥ Babke 30 jaar Uitgerekend 23-02-2014 - ♥ NadineW 29 jaar Uitgerekend 30-04-2014 - ♥ Djoon 24 jaar Uitgerekend 17-05-2014 - ♥ LW85 25 jaar Uitgerekend 20-05-2014 - ♥ Marytje 30 jaar Uitgerekend 22-06-2014 - ♥ Meisje1987 26 jaar Uitgerekend 28-07-2014 - ?? Aster14 27 jaar Uitgerekend 01-09-2014 - ?? Tralala89 24 jaar Uitgerekend 12-09-2014 - ?? Wensje2014 27 jaar Uitgerekend 14-09-2014 - ?? Bevallen Paniekertje 25 jaar UD 13-10-2013 - ♥ ~ 26 september 2013 bevallen van een dochter! Merel123 23 jaar UD 12-12-2013 - ♥ ~ 5 december 2013 bevallen van een dochter! Niero 34 jaar UD 14-12-2013 - ♥ ~ 16 december 2013 bevallen van eeen zoontje
@Parel: Oeh als het DE slijmprop is kan het toch niet zo lang meer duren?? Ik ga nu voor dit weekend @Marytje: Lachgas was mijn eerste voorkeur voor pijnbestrijding.. toen ik een tijdje terug las dat het weer beschikbaar werd, was ik helemaal blij.. Helaas zijn ze er in ons ziekenhuis nog niet mee begonnen en omdat ik toch wel erg graag daar beval (inmiddels zo'n vertrouwde omgeving) doe ik het maar zonder Gisteravond nog even naar het ziekenhuis geweest.. voelde de baby 2 dagen echt een stuk minder heftig dan de afgelopen 2/3 weken, daarnaast was de druk in mijn buik anders geworden (heel veel op mijn heupen) en was ik al 2 dagen niet misselijk! veel getwijfeld, want ja ik voelde hem wel, dus toch maar gebeld. Werd wel gelijk gewaarschuwd dat ze eigenlijk pas vanaf 28 weken een goed hartfilmpje konden maken, dus dat ik niet ongerust moest zijn als dat niet goed was.. mocht wel meteen langs komen. En natuurlijk was alles goed.. het hartje was met het filmpje te horen, maar niet helemaal duidelijk, dus hebben we ook nog een echo gekregen. Hij ligt onderste boven, dus met zijn hoofd al tussen mn bekken en met zijn rug naar mijn buik toe. Dus hij schopt in mn rug... vandaar dat ik hem minder voel Net nadat we thuis waren kreeg ik een telefoontje van mn broer dat mijn neefje van 9 maanden opgenomen was in het ziekenhuis. Hij had stuiptrekkingen, was paars geworden en is in de auto zelfs even gestopt met ademhalen. Hij was al een paar dagen ziek en had antibiotica gekregen wegens een startende longontsteking (of vooral omdat te voorkomen...) en hij heeft vermoedelijk een koortsaanval met stuiptrekkingen gehad... Hij is opgenomen in het ziekenhuis en om 10 uur krijgen ze de uitslag van het bloed onderzoek. Ben mij rot geschrokken.. kreeg eerst alleen van de stuiptrekkingen te horen en moest gelijk aan de vrienden denken, waarvan de dochter hersenvliesontsteking had, dat begon ook daarmee.. Vermoedelijk is dat het nu gelukkig niet, maar geen rustig avondje voor ons... En gelijk de bevestiging dat het zorgen nooit meer stopt...
Wah nadine spannend een babyshower! Hier zijn mijn vriendinnen okk van alles aant regelen maar ik wil niets weten
Waah parel zoo spannend Oow bah nadine zoo naar voor je kleine neefje dikke knuf! Herkennen jullie dit: Ik heb af en toe in me buik het gevoel alsof me mobiel afgaat in trillen zeg maar! Helemaal onderin voel ik af en toe echt 10sec getril. Wat zou dat kunnen zijn?
@Djoon: Dankjewel! Wat betreft de babyshower.. met mijn regeldrang vind ik het niet heel erg dat ik het weet (en helemaal met dat concert) maar verder probeer ik mn moeder niet te veel uit te horen Het trillen komt mij bekend voor van de eerste bewegingen die ik voelde... Misschien is de baby een harlem shake aan het doen??
@lachgas, ja ze zeiden in het emc dat ze de enigen waren die het weer gebruikten! Het heeft geen schadelijke effecten op de baby, je gaat niet helemaal nokkie dus je krijgt nog alles mee, en vlak voor het persen geven ze je 5 min zuurstof zodat je weer helemaal scherp en alert wordt. Klinkt perfect. Waarom dan pijn lijden? Ik ga het zeker wel proberen!! Lijkt me heerlijk . Beetje drugs haha. En ik schat dat mijn vriend ook een teugje wil . Veel vrouwen geven aan dat de pijn van 9 naar 6 gaat. Dus het is er nog wel, maar houdbaar. En de ontspanning door het gas zorgt voor een veel snellere ontsluiting. Jammer dat ze het bij jullie nog niet hebben, Nadine!! Maar ja, bevallen op een veilige bekende plek is ook heel belangrijk. Naar van die stuip! Ik moet zeggen dat ik het toch vrij veel hoor. Lijkt me erg schrikken. Sterkte!
Haha ja dat was ook mijn idee.. t wordt nog lachen zo'n bevalling! Ik weet alleen dat t nog op erg weinig plekken is, zou best kunnen dat het er maar 1 is... Ik had idd ook gelezen dat zo'n stuip vaak voorkomt, dat geeft wel wat rust.. je leest idd alleen overal dat het ontzettend eng is om te zien.. ik denk dat dat het grootste ding is...
Nadine, oow ja dan ist fijn Haha de harlem shake wie weet. Deze week heb ik het nog niet gevoeld. Het zijn niet de eerste bewegingen want dat us al veel langer Ik zou vandaag de vk der voor bellen mja deze week nog geen getril gevoeld dus denk niet dat ik ga bellen
Haha nou als mijn berekening klopt ipv die van de echoscopiste dan zou ik zondag pas uitgerekend zijn Maar die vind het veel te leuk om te wiebelen in dat vruchtwater. Gisteren kwam er een knie uit mijn buik
Parel je houdt ons wel in spanning hier maar waarschijnlijk zit je zelf nog het meest in spanning haha. Ben heel benieuwd wanneer die kleine zich van jou meldt!
Het is vast veel te koud geweest dit weekend... Ik zou ook binnen blijven Ben wel heel benieuwd Parel!
Haha de baby denkt ik zit goed bij mama! Maar mama is het echt beu. Ga vandaag met verloskundige overleggen, zit er behoorlijk doorheen. Niet fijn zo op het eind.