Gefeliciteerd dames! Ik kom ook meekletsen! Had gister een positieve test in handen. Vandaag voor de zekerheid nog 1 gedaan, weer positief. Kan er niet meer omheen
Ik wil er ook graag bij ! Zag dat het andere topic al behoorlijk wat berichtjes had. Zullen we ons anders even voorstellen? Ik begin alvast Ik ben Mie, 22 jaar en mama van een enorme knapperd W.inter van bijna 16 maand. Ik vind het heel bijzonder, ik ben uitgerekend voor 15 oktober, de verjaardag van W.inter. Daarnaast heb ik ook twee mkn gehad het afgelopen halfjaar waardoor dit toch best een spannende periode is... Hopelijk gaat alles goed! Vraagje, wie heeft hier al symptomen? Ik voel bijna niets, zou nog veel liever spuugmisselijk zijn dan niets te voelen...
Misschien alvast een lijstje maken? Nu nog weinig druk maar kan natuurlijk snel veranderen. Naam - uitgerekende datum - eerste of ... kindje - leeftijd - datum volgende controle/echo Mie - 15 oktober - 2de kindje - 22j - 7 maart 1ste echo
Het gaat nog niet zo hard hier... Maar ik zal me ook even voorstellen: Juri - 12 oktober - 1e kindje - 29 jaar - wordt vandaag door de verloskundige gebeld voor de eerste afspraak
Ik denk dat de meeste zich ook in het andere topic verzamelen. Is het niet onoverzichtelijk om 2 topics te hebben? Hoewel ik het dan weer niet erg vind om er dubbel zoveel over te babbelen Naam - uitgerekende datum - eerste of ... kindje - leeftijd - datum volgende controle/echo Mie - 15 oktober - 2de kindje - 22j - 7 maart 1ste echo Eleandra - 5 oktober - 2de kindje - 27jr - nog geen afspraak Juri - 12 oktober - 1e kindje - 29 jaar - wordt vandaag door de verloskundige gebeld voor de eerste afspraak
Naam - uitgerekende datum - eerste of ... kindje - leeftijd - datum volgende controle/echo Nina- 11 oktober- allereerste keer zwanger na 1 keer proberen- 29- 15 maart naar vk Leuk te lezen wat jullie verhaal is!