Gelukkig is het laatste woord hier nog lang niet over gezegd en moet dit oordeel nog langs meerdere rechtbanken voor het vonnis uitgevoerd mag worden. Hopelijk helpt alle internationale commotie mee om de rechtbanken ervan te overtuigen dat dit niet kan en mag gebeuren!! Vreselijk .
Is het serieus omdat ze christelijk is en getrouwd is met een christelijke man de reden dat ze doodstraf heeft gekregen? Wat is dit voor een ziek land?
https://www.amnesty.nl/actiecentrum/acties/zwangere-vrouw-ter-dood-veroordeeld Hier een linkje naar de NL actiesite.
Dit is aan de orde van de dag in zeer veel (moslim)landen hoor. Heel erg, ik hoop dat deze aandacht op de een of andere manier haar het leven kan redden... En dat haar kindje ergens veilig terecht zal komen.
... lanf en regering? Sorry hoor maar deze regels zijn op basis van een geloof. walgelijk dat mensen zulke conclusies trekken uit een oud boek (no offence naar al diegene die wel normaal met hun medemens omgaan en de goede dingen eruit halen!)
Gestoord land met een gestoord geloof! Verder houd ook ik wijselijk mijn mond :x Ik hoop dat de SGP/CU haar/hun naar Nederland kan krijgen, al ben ik er bang voor.
Ik ga hen ook tekenen. Overigens wordt het christendom als geloof erkend in de Koran. Bizar dat dit soort dingen vandaag de dag nog gebeuren.
Dit idd, voor geloof er straks weer bij word gehaald. Er is in de islam geen dwang in godsdienst. Laat die vrouw gewoon met rust..
sommige?? Waarom staat daar sommige? Welk mens neemt het recht om te oordelen over een ander mens? Wie bepaalt dat? En wat is dat toch iedere keer met dat geloof? Dat zou een mooi iets moeten zijn, iets wat je kracht geeft, maar ik zie er alleen maar ellende van komen. Mensen die elkaar al eeuwenlang afslachten om het geloof..... in- en intriest. Vraag me af of de ´god ´waarin ze geloven dit wel tolereert en allemaal goed vindt....
Ik bedoel in de zin van dat het op geloof word afgeschoven, terwijl het de regering is die dit soort kromme wetten hanteert.