Zwangere vrouw ( 8 maand) veroordeeld tot doodstraf

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Klopt niet. Maar met jou ga ik niet eens in discussie, want jouw bekrompen idee over de islam en moslims is al heel lang duidelijk. We kunnen ons beter bezighouden met die petitie en hopen dat deze vrouw en haar kind(eren) niks overkomt.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Alsof de moslims in dit verhaal niet bekrompen zijn....Ik heb hier 1 bericht in dit topic geplaatst en ik krijg direct heel boze berichten van moslimdames per pb ;) Moeten ze zelf weten, ik blijf bij mijn mening!

Alsof dit hele verhaal goedgekeurd zou worden door Allah, of door God....Een moslimman mag volgens de koran trouwen met een Christelijke of Joodse vrouw, maar in dit land krijgen ze de doodstraf...En dat onder het mom van geloof....Een grote aanfluiting is het, anders niks! :x Net zoals de moslima's die op dit forum zitten en dit blijkbaar ook maar normaal vinden :x

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

That escalated quickly.
    Pb's? Echt waar joh

Dit zijn gewoon randdebielen met een bizarre interpretatie van een geloof. Gewoon opruimen zulke figuren, bleh.

4. Minerva

Minerva Niet meer actief

Sudan is geen geseculariseerde staat, dus daar handelt de regering op basis van religie (de sharia-wetgeving in dit geval).

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Yep! pb's....(geen tientallen hoor, even voor de duidelijkheid ;)) Puur omdat ik van mening ben dat als je achter zo'n actie als dit staat een gestoord geloof hebt.

Waarmee ik dus niet bedoel dat ik moslims in het algemeen gestoord vind, maar wel als je dit soort denkbeelden blijkbaar normaal vindt. Dát vind ik gestoord!

6. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nog even wat anders... ik lees in het bericht:
    nou, reken maar dat ik met heel mijn hart het christendom afgezworen had en Mohammed omarmde als de enige profeet. Nadat ik vrijgelaten was, had ik direct de benen genomen en was ik zsm vertrokken met het hele gezin. Al was het maar naar een buurland als vluchteling....

In dit soort situaties gooi ik héél snel mijn principes overboord, hoor!
    (Bron: https://www.amnesty.nl/actiecentrum/acties/zwangere-vrouw-ter-dood-veroordeeld)

7. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

Ben het volkomen met je eens. Gewoon te bezopen voor woorden.:x

8. Minerva

Minerva Niet meer actief

Nee, echt? :$ Dat vind ik wel héél erg! In mijn optiek mag je werkelijk van alles vinden, zolang je het maar netjes brengt. Al vind je Mohammed een oelewapper en Jezus C. een mietje, zal mij echt een zorg zijn ;) Als ik gelovig zou zijn, dan ben ik dat voor mijzelf en niet voor anderen....

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Een boze pb op een nette manier hoor, zonder schelden of zoiets, even voor de duidelijkheid. Boos op een beschaafde manier, zeg maar.

Maar goed, ik vind het dus gewoon heel erg dat deze moeder tot de doodstraf wordt veroordeeld omdat ze een ander geloof heeft. Een geloof die wel erkend wordt door de Koran. Dat rammelt gewoon aan alle kanten. Vind het dus heel goed dat hier aandacht aan wordt besteedt, al ben ik bang dat het weinig uit zal halen :x

10. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.283
    2.984
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

Deel Deze Pagina