Ik snap niet zo goed waarom ze dit leed uit gaan zenden? Het behandelen van je kinderen zo veroordelen, maar het vervolgens wel uitzenden op nationale televisie.... Ik snap het niet..
Ik snap het verhaal van Bianca niet.. Papa mag wel betalen, maar de kinderen niet zien?!? Daarnaast maakt moeder vader zwart.. Sorry maar dat vind ik niet kunnen..., Meer heb ik niet gezien hoor Edit: nu mogen ze wel..
Ik vind het een beetje een plat programma. Ik had er meer van verwacht maar dit is erg makkelijke tv. Lijkt wel of t niet om de kids gaat maar om de alimentatie. Als dat binnen is ben je een goede vader.
Ja inderdaad, ik kreeg ook een vreemd gevoel bij dat gedram over alimentatie. Tuurlijk is het niet meer dan normaal dat een vader mee betaald voor het kind, maar het werd er veel te dik bovenop gelegd. Vond het maar een vaag programma en ik vind het maar raar om kinderen met hun diepste verdriet op tv uit te zenden.
inderdaad lastig. Vind het een beetje vreemd gevoel om kinderen zo op de tv te zetten. Normaal worden kinderen in zo een situatie juist niet op tv gezet. Hopelijk hebben ze er zelf geen last van. Aan de andere kant weet je ook niet of andere kinderen in zo een situatie misschien wat steun eraan kunnen hebben. Alhoewel het ook confronterend kan zijn als hun situatie niet veranderd.
Inderdaad vreemd verhaal, moeder had wel keurig gemanicuurde nagels en kindlief zat op een iPad filmpjes te kijken. en in huis was het ook niet echt armoedig. Maar goed er kan ook een hoop gesponserd door opa en oma. Maar als ik moest kiezen tussen mijn nagels of de medicijnen van mijn kind, koos ik voor de medicijnen. En of ik nou wel of geen geld zou krijgen van een ex, ik zou nooit zijn kinderen bij hem weg houden!