zwangere vrouw aan de bailey's

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wendy80, 16 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    af en toe roken of af en toe een alcohol... het is allebei niet goed! dat je het doet moet je zelf weten , maar ga het hier alsjeblieft niet goed zitten praten.

2. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Doe mij maar een breezer. Kan er nu wel eentje gebruiken.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sorry dat ik hier tussen spring maar begon jij er niet mee Smoekie? Over een peukie opsteken??? Hou dit topic dan ook alleen over alcohol, dan weet je zeker dat je geen reactie krijg op je rookgedrag. ;)

4. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Het ging (naar mijn idee) vooral om het alochol gebruik, maar er werd ook filet american genoemt. Dus dan kon je al snel op meer slechte dingen uit, zoals bv roken.
    Of zie ik dat verkeerd.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    nou zeg,meteen een aanval op diddle,ze had het heel netjes verwoord,niet meteen zo aangevallen voelen zeg.

Anywayz,misschien wist dat buurmeisje niet dat je filet maar beter kunt laten en alcohol al helemaal??
    Als je over buurmeisje spreekt,klinkt jong,hoe oud is ze?

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dames terug on-topic anders doe ik hem op slot.
    Ik heb mijn buik een beetje vol van alle hormonen!

;)

7. wendy80

wendy80 Bekend lid

21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Het buurmeisje is een jaar of 22 ze is
    getrouwd en zwanger van haar tweede kindje.
    Ik denk toch echt wel dat ze weet wat wel en
    wat niet mag.
    Maar het is niet aan mij om haar daar op te wijzen.

Liefs Wendy

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    sja als je dat doet,krijg je waarschijnlijk een boze buurmeid over je heen,dat zie je hier al op het forum.

Dan hoop ik maar dat ze geluk heeft en een gezond kindje krijgt.
    hoe reageerde de rest van de visite dan?

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat raar dat ze gewoon drinkt vind het echt niet kunnen :thumbdown:

10. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ik vind dat iedereen zijn eigen verantwoording neemt.
    Kan er niet tegen als er altijd mensen kritiek hebben op andere.
    Alsof ze zelf zoveel beter zijn.
    Niemand is perfect.

11. Niet meer actief

Jij kunt in principe een zwangere die een glaasje drinkt niet veroordelen ,omdat je zef al aangeeft dat je als je zwanger zou zijn ook af en toe een peukje zal opsteken.

De pot verwijt de ketel.......

12. sim

sim Niet meer actief

ik vind allereerst dat iedereen zijn eigen mening mag hebben. voelt iemand zich aangesproken wil niet zeggen dat die mening een veroordeling was, maar dat wordt ws zo opgevat.

verder vind ik dat drinken tijdens zwangerschap echt niet kan. allereerst omdat het gewoon slecht is voor de baby, er zijn genoeg dingen over geschreven en iedereen die dat ontkent steekt gewoon z'n kop in het zand.
    ten tweede vind ik als je toch lekker door wilt drinken je het inderdaad gewoon lekker in je eigenhuis moet doen waar je er niemand mee kan beledigen. want je weet niet wie er in het gezelschap van een verjaardag zitten die al heel lang bezig zijn een kindje te krijgen en er alles voor over hebben om een gezond kind op de wereld te zetten. die mensen zou je met je alcoholgebruik tijdens een zwangerschap behoorlijk kunnen kwetsen...

13. Niet meer actief

Ik ben het met je eens dat zwangere vrouwen niet zouden moeten drinken of roken, maar als een drinkende/rokende zwangere dat maar binnenshuis zou moeten doen omdat het anders kinderloze stellen pijn doet kan ik ( en andere zwangeren ) mijn zwangere buik maar ook beter verbergen. Waarom zou het anderen beledigen? Laat iedereen eens eerst lekker naar zichzelf kijken voordat ze een oordeel klaar hebben over iemand anders.

14. sim

sim Niet meer actief

hoho, ik zeg niet dat een zwangere buik, kinderloze stellen zou beledigen! ik geef mijn mening net als jij, nogmaals zonder iemand te veroordelen. ik vind niet dat je kunt drinken als je zwanger bent. redenen waarom staan in mijn post duidelijk vermeld.

15. Niet meer actief

Nee , dat heb je ook niet gezegd , ik zei dat.
    Voordat ik zwanger raakte deed alleen al het zien van een Zwangere pijn. ;)

16. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Ik ben het met sim eens dat als je een zwangere ziet die gewoon klakkeloos aan de drank en de filet zit en jij probeert het al heel lang dat dat behoorlijk klote voelt

17. mussie

mussie Fanatiek lid

5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Het blijft een moeilijk onderwerp :rolleyes: Iedereen heeft zijn eigen mening. Laten we elkaar eens respecteren zoals we zijn.Ik denk niet dat je kunt oordelen over iets, terwijl je de reden waarom iets wel of niet gedaan wordt, van de persoon zelf niet weet. Misschien dat een ander in haar ogen ook wel dingen doet waarvan zij denkt: dat zou ik dus nooit doen als ik zwanger ben!!! Snap je??? Je kan van een ander denken wat je wilt, maar wees altijd voorzichtig met je oordeel uitspreken!!! Dit onderwerp is nou al zovaak ter discussie gekomen, en het draait altijd op het zelfde uit: verwijten naar de ander!!! Terwijl we zelf ook niet perfect zijn hoor!!!
    Liefs, mussie

18. sim

sim Niet meer actief

dat bedoelde ik dus, denk dat je er mensen mee voor het hoofd
    stoot. natuurlijk blijft de gezondheid van de baby de hoofdreden om het niet te doen.

19. sim

sim Niet meer actief

het is geen oordeel, het is een mening ;)

20. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Ach meiden, als jullie geen kritiek kunnen verdragen op het vieze gerook van jullie, noem het hier dan niet. Dit is namelijk een forum! Op een forum worden meningen uitgewisseld.

Deel Deze Pagina