Kinderwens even geen prioriteit voor Yolanthe Sneijder-Cabau

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bosi333, 9 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Kinderwens even geen prioriteit voor Yolanthe Sneijder-Cabau

Yolanthe Sneijder-Cabau en haar man Wesley willen dolgraag kinderen, maar met het WK staat die kinderwens even "op een tweede plan".

[​IMG] Foto: Hollandse Hoogte
    "De kinderwens gaat nooit weg, maar we hebben andere prioriteiten gesteld", vertelt de voetbalvrouw aan Story.
    Sneijder-Cabau heeft er nooit een geheim van gemaakt graag moeder te willen worden, maar het is er nog altijd niet van gekomen.
    "De afgelopen maanden stonden voor Wesley in het teken van het WK. Zijn enige doel was om fit te worden, daar had hij alles voor over. Ik vind dat niet erg. Ik ben er juist supertrots op dat Wesley het voor elkaar gekregen heeft."

Uitsluiten

De presentatrice vertelt in het interview dat ze het gelukkig goed kan vinden met de 8-jarige zoon die Wesley uit een eerder huwelijk heeft. Door de liefde die ze voor haar stiefzoon voelt, weet Sneijder-Cabau ook dat ze adoptie nooit zal uitsluiten.
    "Ik weet dat ik van een kindje kan houden, dat niet uit mijn buik komt. Ik sluit niet uit dat Wesley en ik ooit een kindje zullen adopteren. Ik weet dat wij zo'n kindje heel veel te bieden hebben."

2. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Dat moet in het nieuws?

3. Jolina

Jolina Niet meer actief

Soms twijfel ik of hun niet gewoon in de mmm zitten...

4. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Dat denk ik al heel lang!

5. Logan

Logan Niet meer actief

Vreselijk als je zo in de gaten gehouden word.

6. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ja dat vind ik ook gewoon onzin om te publiceren. wat gaat ons dat nou aan?

7. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    ach weer es wat anders als moord en doodslag:)

8. Islah

Islah Niet meer actief

Denk eerder dat ze in de mm zit. Vaak verzinnen mensen toch smoesjes als dat ze er nog niet klaar voor zijn... Eigenlijk erg dat dat zo'n taboe moet zijn.
    Ik kan er natuurlijk ook naast zitten.

9. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waarom mogen ze niet zelf bepalen wat ze wel en niet delen? Als ze in de mm zitten en dat prive willen houden, is dat hun goed recht. En als ze gewoon nog even willen wachten, heeft de buitenwereld daar ook niks mee te maken.

10. KateK

KateK VIP lid

26 dec 2008
    5.185
    0
    36
    Drenthe
    Maar vind t wel gek dat zij al jaaaaaren geleden, nog voor ze gingen trouwen al riep dat ze kinderen met hem wil.
    Ik denk ook dat er meer speelt en ze zich misschien gaan indekken voor het geval het niet lukt. Dan adopteren ze een kindje denk ik.
    Het zou vreselijk voor ze zijn als dat inderdaad het geval blijkt, weer waarover ik spreek..

11. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Haha, dat is zo :)

12. Jolina

Jolina Niet meer actief

Waarom reageren als je het onzin nieuws vindt?

Ja idd lijkt me vreselijk als je dan constant gevraagd wordt wanneer de kinderen eens komen :(

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Waarom niet? Ik ben oprecht verbaasd dat dit in het nieuws is.

14. Islah

Islah Niet meer actief

Heb ik dan gezegd dat ze dat niet mogen?

15. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Kan iemand me vertellen wat mmm is? :D

16. Islah

Islah Niet meer actief

Medische molen

17. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    pff laat die mensen toch met rust zeg.. rot journalisten, Als beroemd persoon heb je gewoon geen prive leven meer..

18. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik denk juist dat ze dit bewust naar buiten hebben gebracht. Misschien lukt het ze niet om zwanger te worden en willen ze zich indekken ( ja want er wordt natuurlijk over gespeculeerd...)

19. chibiRoron

chibiRoron Niet meer actief

dat denk ik dus ook. Heb dat namelijk in mijn omgeving precies hetzelfde gedaan :(

20. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik dacht inderdaad ook al langer dat het gewoon niet wilde lukken.. dat ze nu adoptie overwegen omdat ze 'net zoveel van zo'n kindje kan houden' zegt voor mij in ieder geval ook heel veel..

Hoeft natuurlijk niet, maar verminderde vruchtbaarheid komt nu eenmaal best veel voor.. binnen alle kringen. En ik weet ook niet of ik het zou vertellen als iedereen me zo in de gaten hield. Ik ben geen BN'er en mensen die weten van ons medisch traject (= iedereen :D) houden me al nauwlettend in de gaten, dus als je wél bekend bent.. tja.

Deel Deze Pagina