Iemand hier ervaringen mee? Ik zie het autostoeltje dat ik wil hebben daar voor stuk minder dan bij babydump.. maar ken de hele winkel niet.. een ander webshop... duimeland was al uitverkocht weer
Ja, wij hadden onze maxicosi daar vandaan. Gewoon besteld online en het werd thuis bezorgd. Verliep allemaal goed.
in delft zit een duimeland.. maar via de webshop heb ik nog nooit wat besteld maar ik denk dat als er ook winkels van zijn dat het wel betrouwbaar is
Wij hebben daar een aantal weken geleden ook onze maxicosi gekocht omdat deze daar het goedkoopste was. Werd snel geleverd! Totaal geen problemen mee gehad.
is volgens mij een andere kleur.. maar de kleur vind ik niet interessant.. de prijs wel Oke.. dan ga ik bestelling plaatsen.. tnx
te laat.. zucht.. andere webshop: babyvalue? iemand daar bekend mee? ze hebben een heel positief gastenboek..
Duimeland heb ik goeie ervaring mee. Paar weken terug voetenzak voor wandelwagen besteld, zondags.. en had de zak dinsdag gelijk al in huis. Was wel kleine beschadiging, dus gelijk gemaild en kon zak direct weer gratis terug sturen, en 2 dagen later had ik alweer een nieuwe. Die wel goed was! Babyvalue geen ervaring mee.