Helaas zit de wereld vol criminelen waardoor winkels zulke regels instellen Maar meestal voor kinderen zijn ze hier nog wel schappelijk hoor.
Ik snap heel goed WAAROM het niet zou mogen maar denk niet dat je baas er iets van zou zeggen als je genoeg personeel hebt, weinig tot geen klanten in de winkel en je zou eventjes snel met een peuter mee naar de wc lopen. Ik had het gewoon gedaan of het nu mocht of niet. En dan bedoel ik natuurlijk niet als het druk is of er onderbezetting is! Dan had ik ze ook afgewezen als dat van mijn baas moest. Dat met die bebloede handen is echt belachelijk! Ik had er niet eens bij stil gestaan om het te vragen, ik was gewoon in paniek doorgelopen denk ik! Snel mn handen afspoelen en weglopen, van een kale kip kunnen ze niet plukken en ik zie ze geen rekening van 50cent sturen! hahaha
Ik vind het logisch dat je niet zomaar overal kan... zwanger is geen invalide en kind heeft ouders die moeten opletten vind ik dan... dus idd optijd opzoek naar een wc. Als er nou uberhaupt geen ot waren alla, maar die waren er dus wel
Je bent de eerste die hier er wat van zegt.. Ik zat het hele stuk te lezen en dacht waarom zegt niemand dit. Ik zou naar huis zijn gegaan als mijn dochter aan de diarree was. Arm meisje met pijn in haar buik en diarree winkelen..
Nou sorry maar dan had ik het nog niet gedaan. Wellicht zijn de collega´s het er ook helemaal niet mee eens dat iemand in hun priveruimte komt waar wellicht de kluis staat en al hun persoonlijke spullen liggen. Ik snap je wel, maar je moet gewoon begrijpen dat het toilet, de ruimte achter de winkel gewoon een priveruimte is wat gewoon niet bedoeld is voor klanten om hun behoefte te doen.
Jij zegt alleen nog even het hoognodige te halen? Was dit dan echt zo nodig? Als mijn kind buikpijn heeft en daarbij diarree dan ga ik snel naar huis! Ik snap niet dat je door blijft "winkelen" . Daar zal je dan neem ik aan wel een goede verklaring voor hebben denk ik dan ook wel weer. Al met al snap ik de winkeliers heel erg. Ik heb een cafe een door onze straat gaat 1x per jaar de wandel vierdaagse. Hele scholen lopen er dan hier door de straat. En aangezien ik de enige (nog open) winkelier ben, is het natuurlijk makkelijk in het cafe naar de wc te gaan. Nou noooit meer! Je zet je kind maar tegen een boom, zorgt dat je wat bij je hebt (rol wc papier of iets dergelijks) maar bij mij is sinds kort met de avond vierdaagse mijn deur op slot. De vaste klanten weten dit en moeten aanbellen om naar binnen te komen. De goede moeten onder de kwade lijden helaas. Maar wat ik allemaal tegen kom in die wc's na een aantal kinder bezoekjes (ik zal niet in detail treden) bah bah bah ! In jouw situatie zal ik waarschijnlijk net zo kwaad zijn hoor! Maar als ik dan eenmaal thuis ben en het objectief bekijk, sja dan denk ik waarschijnlijk stom ingeschat Onje ! Weer wat geleerd.
Nou het was 20 min rijden en het hoognodige was bij 1 winkel en koste nog max 5 min. Dacht dat dat wel te redden was. Een inschattingsfout maakt me nog geen slechte moeder en zo kom je wel over. Als ik direct naar huis was gegaan had ze die buikpijn in de auto gehad en had ze nog een kwartier met die pijn moeten zitten dus "arm meisje" was het zowiezo wel geweest. Nu waren we direct na het wc bezoek naar huis gegaan en heeft ze de hele 20 min kunnen uitzitten dus die inschattingsfout was toch wel ergens goed voor. Vind je opmerking een beetje kwetsend eigenlijk.
Je bent zeker geen slechte moeder hoor! Wie verwacht nou dat je bijna overal geweigerd wordt om je kind op de wc te mogen laten zetten? Ik vind dit een hele slechte service van die winkels. Mijn schoonzus woont in Amsterdam en daar kan je bijna nergens meer plassen. Zij neemt voor haar zoontje die al zindelijk is gewoon een luier mee en houdt die dan voor zijn slurfje als hij moet plassen. Gewoon op straat in een hoekje. Tja, je moet wat als je bijna nergens meer terecht kan op een wc!
Het zal je verbazen wat ouders hun kinderen opdragen om te doen, mijn moeder werkt in een parfumerie en daar hebben ze een keer meegemaakt dat moeder de verkoopster aan de praat hield en een klein kind ondertussen liep te pikken....
Ik herken het.. ook met mijn dochter... maar helaas gebeurd het nergens dat je naar de wc mag. Ik bekijk altijd van te voren waar ik naar de wc kan met haar... en soms is dat een heel gedoe. Ze zijn het niet verplicht. En als kanttekening: En ik vind ook wel dat als je dochter ziek geworden is en echt diarree heeft dat het eigenlijk ook niet handig is om verder van de toilet af te gaan. Toch? Maar goed dat was je vraag neit
Ohh ja dat soort dingen komen zo vaak voor. En dan vinden mensen het nog belachelijk dat ze niet naar de wc mogen. Nou als ik een winkel eigenaar zou kwam je bij mij ook niet op de wc. Liever 1 klant minder dan leeg geroofd worden ofzo.
Ik denk dat het aan het dorp/ de stad ligt. Bij het dorp waar ik woonde mocht ik overal naar de toilet, ook bij de Hema. In Steden gaat dit veel moeilijker, is ook meer criminaliteit natuurlijk.
Ik heb volgens mij nergens geschreven dat je een slechte moeder bent, dat is dan blijkbaar een conclusie die jezelf trekt.. Uit jou eerste stukje had ik begrepen dat je gewoon door ging met winkelen en daar heb ik mijn reactie op gegeven (ik vond dat zielig). Het was zeker niet mijn bedoeling om je te kwetsen en sorry als ik dat heb gedaan..
Het gaat er niet om of het druk of rustig is in de winkel, of dat er veel of weinig personeel is, het gaat erom dat er achter persoonlijke spullen van personeel ligt, wc's vaak ontzettend smerig achter gelaten worden, dat er vertrouwelijke informatie aanwezig is en dat daar een kluis staat. Plus dat juist zwangere vrouwen en kinderen vaak gebruikt worden om even te laten kijken wat er achter staat en waar het staat zodat er een volgende keer makkelijk ingebroken kan worden.
Daar heb ik nog helemaal niet aan gedacht... De wereld zit echt raar in elkaar tegenwoordig, en de goede zijn daar blijkbaar de dupe van... Jammer hoor!
Je schreef het inderdaad niet maar zo kwam het wel op me over, ben blij dat je het niet zo meende. Zand erover!