Nog even het silhouette (hoe schrijf je dat ook alweer) als solo. En ik heb een nieuwe stoel voor in de studio. De vloer in de studio loopt helaas scheef dus ik moet de achtergronden zo plaatsen dat het niet opvalt... helaas niet gelukt dit keer
Dankje . Het is van vinyl, voelt wel anders aan dan die witte rollen van vinyl.. Het is wat dikker denk. Ik heb ze bij fotoachtergronden vandaan. Ik vond je vrijgezellenfeest foto's ook zeer geslaagd trouwens. Was het leuk te fotograferen?
Oke heb daar ook wel eens gekeken idd. Maar eens iets gaan bestellen. Ja leuk. Was voor mij wel een echt leermoment. Had nog nooit eerder zoveel mensen bij elkaar op de foto gezet. Was wel erg leuk maar er zijn zeker dingen die ik mocht ik nog eens een vrijgezellenshoot doen anders ga doen. Ik had echt helemaal geen goed weer. Volgens internet zou het licht bewolkt zijn (ideaal weer dus) maar in de ochtend brak alles open en scheen de zon volop. Om 15:00 zouden we gaan schieten dus midden op de dag. Het was een open ruimte en ivm tijdsdruk moesten we dus ook in de buurt blijven en had ik eigenlijk nagenoeg geen opties qua locaties. Maar ik moet zeggen dat ik er ondanks de slechte omstandigheden toch heel blij mee ben.
Ah, deel 2! Ik ben er ook weer bij Hebben jullie ook een fanpage op facebook voor jullie fotografie? Vind dat altijd leuk om te bekijken of te volgen, als jullie willen zou ik wel een linkje willen (in PB)? Mooie achtergrond. Zijn die achtergronden dubbel (ook vloer) en zijn ze ook werkbaar met volwassenen?
Ik heb je een pb gestuurd. De jouwe volg ik al De achterkant en vloer is los van elkaar. Je kan wel beide zijde laten bedrukken. Ik heb 1,50 x 1,50. Daar kunnen niet hele gezinnen e.d. op, ik heb het special voor kinderen gekocht.
mamazh, ik zat zooooo te twijfelen om zo'n achtergrond te bestellen! maar wat een leuk effect geeft t idd zeg! ik zou jullie ook wel graag op fb willen hebben dus wie wil, stuur me een pb en dan voeg ik jullie toe moet nog een pagina maken voor alleen mn foto's eigenlijk haha @imensa, lekker buiten een foto! ik moet en zal binnenkort met Hailey naar t strand gaan @hier, gister weer zwangerschapsshoot gehad, heeeerlijk! en ze zijn allemaal goed gelukt ook! zou er zo graag mn baan van willen maken, maarja....dat zal denk ik nog even duren voor dat dat uberhaupt mogelijk is voorlopig maar als hobby dus.... edit: oh ja, zal ook binnenkort wat laten zien van gister
Hoi meiden, Misschien niet helemaal hier op zijn plaats, Maar een vraagje aan jullie; Ik heb van mijn drie kinderen een foto gemaakt. Op ons bed met de blote billen Ik wil ze nu alle drie bij elkaar hangen. Het zijn dus drie losse foto's (dus het is geen drieling, maar gewoon bij ieder met vijf maanden oud gemaakt). Nu ben ik geen fotograaf en zijn ze qua licht te verschillend dat het eigenlijk niet mooi is om ze bij elkaar te hangen. Is het mogelijk om dit te bewerken en zo ja zou een van jullie dit tegen een kleine vergoeding kunnen?
Ik stuur je een pb! Ik vind die achtergrond idd ook wel een hele leuke aanvulling op de portfolio. Ik zou zeggen, doen Een deze dagen ga ik een andere uit de kast halen voor de jongste. Ik was toen ook bang om de stap te zetten om mijn beroep ervan te maken maar toen ik het zo beu was op m'n werk heb ik de stap gewoon gezet... En ik heb er nog nooit spijt van gehad. Behalve dat ik heel graag wel eens ECHT een dagje of twee vrij zou willen hebben
misschien beetje hele brutale vraag, maar kan je er dan ook wel beetje van rondkomen zo? bedoel, is het niet erg wisselend per maand enzo? en zo heb ik nog veeeeeel meer vragen haha t stomme is...in het werk wat ik doe ben ik zeker nog behoorlijk ambitieus, het vakgebied zelf ligt me erg (cijfertjes haha), maar ben het gewoon op mijn werk zelf helemaal zat door al het gedoe met die collega....zie het ook gewoon niet gebeuren dat er verandering in komt ondanks tussenkomst van mediator... t is allemaal zo dubbel, een constante tweestrijd. daarnaast vind ik ook nog eens gewoon veel te veel dingen leuk... zit er wel eens aan te denken om te solliciteren bij k.ids p.rofi p.ortrait oid, al is het alleen maar om ervaring op te doen.
Mijn inkomsten van mei heb ik naar je gestuurd zodat je een idee hebt... Het wisselend inderdaad maar omdat ik een studio heb valt dit te overzien. Buitenshoots heb ik vaak alleen in het voorjaar en zomer maar in de winter vangt de studio dit dus weer op. Ik houd wel buffers op de rekening voor de mindere maanden. Ik heb ook nagedacht om supermarkt foto's te doen maar ik vind de creatieve vrijheid zo beperkt. De bewerking is ook een standaard heb ik het idee. Is zo zonde want ik heb veel beter werk van je gezien dan die supermarkt dingen.
Vandaag voor het eerst eens fotostacking geprobeerd. Dit is een foto van 9 foto's samengevoegd (i.v.m. zeer beperkte scherptediepte)... Spinnetjes waren echt hééél klein
Uhh creepyyyyyyyy. Ik krijg de kriebels van insecten . Maar wel mooi gedaan. Ik kon het niet fotostacking, maar ik neem aan dat dat is om alle beestjes scherp te krijgen..