Ja het gaat al wat mentale rust geven dat de basis van alles al vast ligt. Wie weet gaat alles nu wel goed mr mssn kom ik toch terug op platte rust en dan ben ik blij dat de grote dingen al besproken zijn. Kan de lijst dan rustig verder via mail afwerken. @Amoxiclav cerclage zelf ging heel vlot, ook weinig pijn achteraf tenzij ik te lang rond loop. Heb nu al een paar dagen in de buurt van mn zetel rondgebracht, morgen voor t eerst eens buiten. Hoe gaat het met jou? Emotioneel niet te lastig? @Asil1301 hoe gaat het met jou? Nog steeds geen baby?
@Princessjesliefde fijn dat het goed verlopen is! Ja het gaat hoor, grootste schok was woensdag. Nu kan Ik alleen maar wachten tot het bloeden gestopt is zodat we direct opnieuw kunnen proberen..
Hopelijk direct terug normale cyclus en direct terug prijs! Ik duim vr je! Ze zeggen toch dat je de ronde erna extra vruchtbaar zou zijn, hoop dat dat klopt!
Heb dat ook al gehoord. Ik zet er mijn gedachten op, zal nog zo snel gaan dan babytje is meer dan welkom!
Wel super instelling hoor!! Ik weet nog na mijn miskraam dat ik lang er over in heb gezeten. Maar die was ook na 8 weken. Maar toch heeft die er even ingehakt. Wilde dan ook niks meer mer baby's of kinderen te maken hebben voor een tijdje..
Tis zeker pijnlijk hoor baby's zien en iemand die geboorte aankondigd op Facebook. Maar ik moet vooruit en wil niet bij de pakken blijven zitten. Volgende zwangerschap zullen de eerste 7w beangstigend zijn weet ik ook, maar we moeten er nu eenmaal door. En ik wil gewoon al maanden zo graag dat babytje waardoor ik niet bij de pakken wil zitten komt allemaal goed
Ik heb een elektrische bakfiets gekocht. Ben er super blij mee! Met peuterschaal en plek voor 4 kindjes. Die ga ik echt nodig heben met de tijd. Maar elektrisch is ook zo super fijn. Ga dat maar een trappen al die kinderen haha
Ik dames ik zoek de gouden tip. Ik doe alles wat ik moet doen als je zwangerschap misselijkheid hebt. Ik slik emesafene, maar zo ziek als vandaag zo enorm heftig heb ik het nog niet eerder gehad. Ik lig al de hele ochtend op de bank in m'n pyjama met emmer bij me. De gene met DE tip ben ik voor eeuwig dankbaar
Geen idee... Als ik mijn tanden poets hang ik over het wc... Met een lege maag ook.. Idem met een volle maag eigenlijk gaat het met mij goed als er kleine beetjes in mijn maag zitten. Maar niks met munt of abrikozen
Hier ook aan het dromen van een bakfiets. De overburen hebben er één en lijkt mij super handig. Helaas eerst nog een serieuze verbouwing en een nieuwe wagen op ons lijstje ingepland voor de komst van ons beebje
hallo vorige week login aangemaakt en dag erna meteen wachtwoord vergeten oops. Hmm lijk nog niet te goed te kunnen werken met deze website. & Ga m'n banner wel missen. Vind ze toch wel mooier op 9maand. Hier nog niet gevonden hoe ik 1 moet maken zelfs @Amoxiclav : heel veel sterkte en moed meid. Vorige zomer BBZ gehad ben toen ook 2 weken thuis geweest. duurde nog dikke 4 dagen voor ik echt krampen kreeg en begon te bloeden. Kwam er zot van, had het gevoel dat ik niet kon beginnen rouwen zolang ik ons kindje nog "droeg". Ik hoop dat er snel een regenboogje onderweg mag zijn !
@BruggeGirl bedankt! Ik hoop snel dat regenboogje te mogen dragen Vandaag gaan uitwaaien aan zee. Zalig! Had ik echt nodig
Ja ben wel echt blij met mij bakfiets. Het is een e bike Troy bakfiets. Met bruine banden en zadel en stuur en de rest mat zwart. Ben helemaal happy haha net een klein kind Ik beveel hem iedereen aan. Prijs kwaliteit verhouden is super. Et sturen is kwestie van wennen maar dat heb je zo door
Ja toch. En het oog wilt ook wat toch. Heb em wel met huif. Dan zitten ze in de herfst en winter droog en uit de wind. Lekker deken in de bak en klaar. Ik heb idee dat er al wat begint te bollen onder bij m'n buik. Et is dan natuurlijk ook wel 4e kindje en heb idee dat het dubbel zo hard gaat. Vanmiddag naar school toch maar eens wat wijder shirtje aan.. Je hebt van die oplettende moeders erbij...
Oh dat is iets wat ik niet probeer te verbergen. Ik ga het niet van de daken schreeuwen tot na de nipt. Maar ervoor andere kleren aandoen als ze willen gokken... Doe maar denk ik dan. Beetje verdikken mag toch