(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilou2019

Lilou2019 Actief lid

5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    [QUOTE="Lynne182, post: 22512755,

Verder loopt alles hier weer zoals altijd. Nienke op school, emily na de peuterspeelzaal, tessa als een vreselijke peuter puber. Ik kotsend met m'n emmer door huis heen. Jep, we leven als God in Frankrijk :roflmao:[/QUOTE]

Alleen Nienke naar school?
    Hier nog een weekje vakantie in België.
    Lars gaat volgende week naar school terug. Dan wat quality time met Lilou. 2 weken en dan begin ik zelf al terug te werken. Dat is zo snel gegaan
    Zo misselijk? Dat is minder.
    Hier wordt er inderdaad veel meer geschreven. Ik denk dat er bij de laatste loodjes enkele dames bevallen zijn.
    Ik verwacht elk moment een aankondiging.
    Een kennis van mij is vorige week ook bevallen van haar 2de zoontje. Haar 1ste zoontje is dood geboren. Dat moet zo vreselijk zijn, nog erger dan een MK denk ik.

2. Lilou2019

Lilou2019 Actief lid

5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Maandag start school en zij kijkt er echt niet naar uit....maar ik zo wel! 2 maand is gewoon teveel o_O[/QUOTE]

Hier ook wel blij dat de school maandag terug begint. 2 maanden is echt te lang. Het zou zoals in Nederland 6 weken moeten zijn en dan bij Kerstmis en Pasen wat langer

3. Liemke1709

18 aug 2019
    28
    16
    3
    Vrouw
    Hier ook wel blij dat de school maandag terug begint. 2 maanden is echt te lang. Het zou zoals in Nederland 6 weken moeten zijn en dan bij Kerstmis en Pasen wat langer[/QUOTE]

Helemaal mee eens dat het dan langer zou moeten zijn :D.
    Zoontje zal hier vanaf Pasen naar school gaan. Die is nog net geen 2 maar oooooh jee. Die kan er ook wat van met z'n gepuber hoor. @Lynne182 heel herkenbaar wat jouw peuter doet. Gelukkig is onze patat (voorlopig?) nog redelijk braaf dan.

4. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Alleen Nienke naar school?
    Hier nog een weekje vakantie in België.
    Lars gaat volgende week naar school terug. Dan wat quality time met Lilou. 2 weken en dan begin ik zelf al terug te werken. Dat is zo snel gegaan
    Zo misselijk? Dat is minder.
    Hier wordt er inderdaad veel meer geschreven. Ik denk dat er bij de laatste loodjes enkele dames bevallen zijn.
    Ik verwacht elk moment een aankondiging.
    Een kennis van mij is vorige week ook bevallen van haar 2de zoontje. Haar 1ste zoontje is dood geboren. Dat moet zo vreselijk zijn, nog erger dan een MK denk ik.[/QUOTE]

Tuurlijk is dat erger. Een mk is een teleurstelling. Uw zoon dood in uw armen krijgen is toch echt helemaal anders. Dat spreekt toch voor zich denk ik dan

5. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja @Diedy alleen nienke, emi zit nog op de psz. Vanaf januari zou ze ook mogen gaan. Scheelt toch wel mooi 1 kindje die op school is als ik richting hoog zwanger ga. Maar onze stoutste doerak start volgend jaar na de zomer vakantie met de psz. Dan is pruts 4 alweer een 5 maand. Pff toch vind ik het snel gaan als ik er over na denk

6. BLBL

BLBL Lid

6 nov 2018
    57
    46
    18
    Vrouw
    Ik was ook al even niet meer komen lezen.
    Morgen controle bij de gynaecoloog, 7 weken na de keizersnede. Doen ze dan nog inwendige echo om te zien of alles daarbinnen ok is? Zal het morgen wel zien zeker ;)

En Victor groeit als kool, weegt nu 4660 gram en begint mooi te lachen, zo vertederend.

Lilou2019 vindt dit leuk.
  7. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ja dat wel.
    OH fijn dat hij het zo goed doet. Slaap Mt hij al wat deftig?

8. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    @BLBL hier kreeg ik na de keizersnede nog 1 controle maar was meer mondeling dan iets anders. Kan het ook niet echt controle noemen. "Hoe gaat het?" ja goed hoor. "nog ergens last van?" nee niet echt.

Oké houdoe en bedankt. Nou wat een controle zeg :roflmao:

9. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Hoi dames! Het is op 9 maand helemaal stilgevallen, graag kom ik hier meekletsen.
    Ik heb een dochter van 3,5 en momenteel zitten we in ronde 6 voor een tweede kindje.

Famm, Lilou2019, Diedy en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Kan iedereen zich nog verwarmen? :roflmao:
    Ondertussen weer 2d gewerkt en doet goed. De dagen gaan veel sneller :thumup:

11. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Zwanger of niet.. Ik kan niet tegen de hitte. En nu slaap ik niet door de hitte en door de stress van morgen.

Morgen avond eindelijk die eerste echo! :thumup:

Lynne182 vindt dit leuk.
  12. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Oooh spannend! Laat je wat meteen weten!

13. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik laat zeker wat weten maar het gaat laat zijn vermoed ik. Ze loopt altijd uit. Maar er komt morgen wel nieuws van me. Ik hoop zooo op positief nieuws! :oops:

14. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Succes Diedy! Duim mee :thumup:

Diedy vindt dit leuk.
  15. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Succes @Diedy morgen! Komt helemaal goed!

Diedy vindt dit leuk.
  16. BLBL

BLBL Lid

6 nov 2018
    57
    46
    18
    Vrouw
    Hij heeft al 2 dagen doorgeslapen, maar nu met de warmte wordt hij wel terug wakker snachts. Maar we klagen niet, zal wel komen dat doorslapen.

@Diedy succes, spannend. Met naar de gyn te gaan vandaag kwamen de herinneringen van die eerste maanden weer terug.

17. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier vannacht flink onweer geweest. Maar echt een klap zo luid ik denk die is hier ingeslagen ergens. Had meteen drie huilende kindjes. Normaal slapen ze door een bietje onweer en bliksem wel heen. Maar dit was echt niet normaal het leek wel oorlog buiten.

En ik slaap de laatste tijd ook zo slecht. De veel wakker en dan draai niet meer kunnen vinden met die warmte. Tessa ook die snachts zo onrustig is. De afgelopen paar dagen ben ik iedere nacht wel 4 tot 7 keer eruit gemoeten alleen voor haar. Dan nog m'n eigen plas ritueel 2 keer, en die andere meiden die altijd wel iets hebben, knuffel kwijt, deken kwijt, die moet plassen die moet nog wat drinken.

Oftewel, mama is zo moe.. Vreselijk moe.

18. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    L spookte ook rond deze nacht. Niet erg. Ik ben toch te zenuwachtig voor die echoo_O

19. Lilou2019

Lilou2019 Actief lid

5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Ja, erg he dat het daar helemaal is stilgevallen? Dit forum zal er wel iets mee te maken hebben :rolleyes:

20. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw

Deel Deze Pagina