11 sep de laatste pil. Dan op controle net na mijn maandstonden. Moet bellen op de 1e dag en na 7d moet ik gaan om te kijken of alles in orde is. Dus laten we hopen dat werkelijk zo is
Welkom @Bixou ! Hier vanmiddag mogen bellen voor de hcg-waarde. Dit keer een goede start: 694. Ik had vorige keer maar 19, dus dit werkt wel geruststellend. Ik hoop echt dat alles goed blijft gaan nu! Morgen bellen voor een eerste echo!
Wat een goeie waarde zeg. Wat fijn voor je. Jij hebt gewoon over 8 maanden ene prachtig klein baby'tje in je armen!
@Amoxiclav : ik hoop dat jij je wat kan optrekken aan mijn verhaal! Hopelijk is het bij jullie ook weer snel raak!
Ik hoop op een juni/juli baby hehe . Zal wa kantje boord zijn.. dus ja ik heb er wel goede hoop in, moet er in geloven e
Dag dames! Ik was niet meer zo heel actief op 9maand maar volgde nog wel een aantal topics een beetje. Ik ben Jesske, mama van 2, een meisje van 4 jaar en een jongen van 1 jaar. Onze kinderwens is wel compleet dus geen broertjes of zusjes meer hier. Jammer dat 9 maand stopt! Heb er zo veel aan gehad! Nog wel een beetje zoeken hoe alles hier werkt !
Welkom aan de 'nieuwe'. Meer aan de mensen die de weg naar hier gevonden hebben @Famm wanneer is je 1ste echo Die eerste echo heeft me 3 volle dagen gerustgesteld en nu ben ik net weer zo ongerust nog 13 dagen tot de volgende echo. Wat ben ik blij dat ze me geen 4tel weken laat wachten. Ik moet me ook inhouden voor mijn dopller niet te gebruiken maar ik wil minstens 9 weken zijn voor ik eens probeer. Ervoor zal niet lukken vrees ik . De erste echo is voor @Lynne182 denk ik? Nog 8 dagen? 7 oktober is mijn termijnecho. En als ik het zover haal (laat ons hopen) dan mag de rest van de familie en kennisen etc het weten na de nipt. Op de verjaardag van E ben ik net 12 weken. Het zou wel mooi zijn als symboliek natuurlijk