(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Deze morgen test gedaan, blanco. Vreselijk teleurgesteld want dacht echt dat het raak was nu. Borsten doen pijn (anders heb ik dat niet) en gisteren toen ik er wat op duwde kwam er melk uit! Dochter is al 3,5 dus dat was heel lang geleden :eek: maar ja niet dus. Op naar ronde 7.
     
  2. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lientje16 jammer! :( wanneer is je nod? Mssn nog te vroeg getest?

    Zo leuk alle nieuwe dames hier! Wordt lekker druk!
     
  3. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Welkom op Zwangerschapspagina.nl!
    @Lientje94 Hieronder staat informatie over hoe je een banner kan plaatsen. Als het niet lukt kan he mij altijd contacten.

    Hoe kan ik een banner plaatsen?


    Selecteer hier een banner naar keuze.
     
  4. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik kan dus niet een banner plaatsen van al mijn kinderen want dat is te lang?! Is er geen mogelijk om dat te omzeilen? Zou het leuk vinden om voor ieder van mijn dochters ook een banner te hebben.
     
  5. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    In je onderschrift is ruimte voor maar 1 banner.
     
  6. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.127
    15.634
    113
    Vrouw
    Ja Lynne jij neemt bijna een hele pagina in anders .
     
    Diedy, Princessjesliefde en Amoxiclav vinden dit leuk.
  7. Ansel

    Ansel Actief lid

    11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    #407 Ansel, 6 sep 2019
    Laatst bewerkt: 6 sep 2019
    Ja, dat had ik ook wel even. Ook omdat hier alles door elkaar staat (op 9maand volgde ik bv. de 'zwanger worden' topics niet (meer), eerder algemene topics & discussies). Heb zelf niet zo'n behoefte om heel veel te vertellen over m'n dagelijkse activiteiten, maar vond het op 9maand altijd wel leuk wanneer er over een specifiek onderwerp gediscussieerd werd (herinner me een levendige discussie over voeding :D). Kon je al eens iets van opsteken, genuanceerder van gaan denken, … (en soms ook gewoon amusant om lezen :)). Al lees ik hier ergens van @Lynne182 dat dergelijke discussies vele jaren geleden op 9maand blijkbaar meer gevoerd werden dan nu.

    Wat betreft die voltooide kinderwens: vaak denk ik dat die bij ons voltooid is (we hebben er twee), maar soms twijfel ik toch weer (misschien toch nog een allerlaatste??). Vind het best een moeilijke beslissing, zo er al dan niet definitief een streep onder trekken...
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  8. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja ha ha. Jij hebt er ook drie hoor:cool::p
     
  9. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    De zomer is nu plots wel heel snel gedaan hé :eek:

    @Lientje16 jammer!! Soms kan je lichaam echt verkeerde signalen geven e. Zo vervelend
     
  10. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik begin nu toch ook wel zenuwachtig te worden voor volgende week de echo. Ik ga er van uit dat alles goed is. Maarja ik heb net zo veel kans als ieder ander dat het misloopt. Maar goed hoe het ook gaat ik neem het zoals het komt..

    Fijn weekend iedereen!
     
  11. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ben zo blij dat het weekend is, weer superdruk op het werk o_O hebben veel gepland dus heb er zo een zin in!

    @Lynne182 alweer 10w gepasseerd gaat snel he..
     
  12. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    @Princessjesliefde vandaag nod dus geen hoop meer :(
    Hoe gaat het eigenlijk met je sinds de cerclage?

    @Amoxiclav idd! Had zo gezegd dat ik mij niet gek ging laten maken maar kijk...
    Fijn weekend!
     
  13. Liemke1709

    18 aug 2019
    28
    16
    3
    Vrouw
    @Ansel Maar dat heb ik ook hoor. Ergens denk je, we zijn compleet (zeker nu m'n dochter amper 3 maanden oud is) maar ergens wil ik dat nog niet afsluiten. Of ben ik nog bezig met afsluiten? Voorlopig ga ik gewoon genieten van m'n dochtertje alsof het de jongste zal blijven.
    Wij hebben ook geen definitieve maatregelen genomen maar ik heb nu wel een spiraal. Een derde zal er dus niet zo snel komen, als die er al zou komen.
    @Neuzeke 't is pittig zo kort op elkaar, maar ik zou het niet anders willen :oops:
     
  14. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.127
    15.634
    113
    Vrouw
    En ik zou het nu 9 jaar verder nog altijd anders willen :roflmao::D.
     
  15. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja vind et ook best rap gaan. Alweer zowat 11 weken. Moet zeggen dat de misselijkheid minder begint te worden. Hopelijk een goed teken en blijft het vanaf nu ook minder:rolleyes:
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  16. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    Ik denk dat de banner gelukt is!
    Onze twee zonen zijn ook redelijk kort op elkaar (alé vind ik), ze schelen 20 maanden. En eerlijk, ik vind dat toch best pittig hoor.
    Als ik nu al meteen zwanger zou zijn in de eerste ronde, schelen nr. 2 en nr. 3 ongeveer 2,5 jaar. Denk/hoop dat dat toch beter te doen is haha.
     
  17. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    20 maanden lijkt me ook superpittig. Hoe oud zijn ze nu?
    Onze dochter zal 3j geweest zijn als er nog een kindje bijkomt.. Nu afwachten tot het weer lukt
     
  18. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    Ze zijn nu bijna 2 (november) en iets meer dan 3,5 jaar! Op zich wel flinke jongens hoor. Maar 't is druk hé.
    En we willen er graag 3 (of misschien 4, daar zijn we nog niet aan uit).

    Ik las inderdaad van je parcours, veel sterkte daarvoor. Ik hoop dat het snel mag lukken bij jullie (en de andere wachtende!)
     
  19. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    We willen ook graag 3 kindjes :)
    Bedankt! We hopen snel op een nieuwe zwangerschap.. Ik denk er elke dag aan, morgen ging ik 10weken geweest zijn :$
     
    Lientje94 vindt dit leuk.
  20. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Zal ook nog wel zo even blijven. Is ook nog niet zo lang geleden he. Maar goud je vast aan je dochter die je al wel hebt! Dat tweede kindje komt er echt, dat weet ik zeker!
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina