(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @Lientje94 : Welkom en succes. Dus bezig aan een 1ste ronde voor een brusje?

    Ondertussen hier ons meisje morgen al 2 maanden oud. Wat gaat het snel.
    Grote broer is terug naar school gegaan, was wel even moeilijk voor hem omdat hij het gewoon was van 2 maanden thuis te zijn met zusje. Er hebben wat traantjes gevloeid.
    Volgende week zijn mijn vriend en ik 3 jaar samen :):thumup:

    Fijn weekend aan iedereen :D
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  2. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.123
    15.628
    113
    Vrouw
    Waaaw prille liefde nog lilou.
    Fijn
    Hier 19 jaar samen. Eigenlijk gek, bijna al mijn herinneringen zijn met mijn man.
    Ervoor was ik gewoon nog een kind
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  3. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ja dat doe îk zeker. Gewoon lastig met geboortekaartjes enzo. We hopen snel opnieuw goed nieuws te hebben!
     
  4. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Haha wij bijna 8j
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  5. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lientje16 voorlopig alles goed denk ik. Ondervind er zelf weinig last van. Soms wel al wat harde buiken dus dat ga ik vrijdag wel aan de gyn zeggen.
    Het is nu vooral een mentale strijd met mezelf. Ik ben heel graag zwanger, ‘t is een heel actief boeleke; ik voel ze meermaals per dag goed bewegen (je kan de schopjes zelfs uitwendig al zien), maar ga toch pas gerust zijn als ze veilig geboren is.. hopelijk pas in januari!
    Vrijdag al 20 weken.. dag per dag tellen en hopen dat ze nog minstens 16 weken blijft zitten :rolleyes:

    Hier gaan de kindjes 2j8m schelen als alles loopt volgens plan.
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  6. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Die laatste paar weken vliegen ook echt voorbij. Ik weet nog hoe ziek ik met dagen was bij tessa maar toch soms dacht, blijf maar lekker zo lang mogelijk zitten. "want nu ben je (tessa dus) nog van mij alleen en straks moet ik je delen" :p
    En zo'n klein baby'tje delen ben ik niet zo'n ster in:oops:
     
  7. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Ja, herkenbaar. Dan ga ik helemaal op in mijn babycocon en daar wil ik zo lang mogelijk blijven en niet uit komen.
    Maar daarom eerst er voorzorgen dat dit boeleke zo lang mogelijk bij mij blijft.
    Nu gelukkig nog genoeg baby voorbereidingen, Netflix series, boeken, haakwerk,.. om me af te leiden en bezig te houden. En natuurlijk een 2jarige die me bezig houdt :cool:
     
  8. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Ja, is eigenlijk inderdaad nog pril. Lijkt ook alsof het gisteren was dat wij een relatie begonnen. Mijn 1ste liefde is hij niet en ik ook niet de zijne. Hij is ooit getrouwd geweest met de moeder van zijn dochter.
    19 jaar dat kan ik me nog niet echt goed voorstellen. Dan zou ik terug moeten gaan naar toen ik 16 was :roflmao:
     
  9. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Nu gelukkig nog genoeg baby voorbereidingen, Netflix series, boeken, haakwerk,.. om me af te leiden en bezig te houden. En natuurlijk een 2jarige die me bezig houdt :cool:[/QUOTE]

    Welke netflix series kijk jij? Ik vind er niet zoveel aan, op het eerste gezicht. Ik heb de eerste 3 afleveringen van Glitch gekeken maar heb het al opgegeven. Is er een serie die je aanraad?
     
  10. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Wij hebben geen netflix. Zegt me eigenlijk niks en van mijn wederhelft ook niet :roflmao:
     
  11. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Welke netflix series kijk jij? Ik vind er niet zoveel aan, op het eerste gezicht. Ik heb de eerste 3 afleveringen van Glitch gekeken maar heb het al opgegeven. Is er een serie die je aanraad?[/QUOTE]

    The 100, die moet je zeker kijken. Waarschuwing hij is heel verslavend. Is een serie en wij zitten intussen al in seizoen 5.

    Hier druk weekendje geweest voor de meiden. Ik ben wel blij dat de tijd snel voorbij ging. Het is zo donderdag :D
     
  12. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.123
    15.628
    113
    Vrouw
    Ik was nog ietsje jonger dan 16 .
    Vandaar dat ik zeg dat ik amper herinneringen heb zonder hem.

    Wij zijn ook geen tv kijkers.
    Het is 20u19 en ik heb nog geen tv gekeken.
    Boeit me niet echt en series daar ben ik te snel voor afgeleid. Ik ben nogal een zapper :roflmao:.
     
  13. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik dacht eest... Amai het is hier stil! Bleek dat ik geen meldingen meer kreeg :roflmao:

    @Lynne182 bijna echo he!

    Hier nog 8 dagen tot de 2e echo en ik voel de spanning al :eek:

    Ik en mijne man zijn samen van toen ik 16 was en hij 19. Ondertussen zijn we bijna 13 jaar samen. Waarvan 4 maand getrouwd. :p elkaar jeugdliefde dus.
    We hebben toch 2 kindjes samen en een 3e onderweg. Ik hoop toch dat deze keer alles goed mag blijven gaan. Want daar hebben we al genoeg miserie van gehad. In principe willen wij 3 levende kindjes bij ons. Maar afhankelijk van hoe deze zw verloopt zal er nog een 4(en dus 3e levende) bijkomen of nietm ik ga al lang blij zijn als ik nog eens een eigen baby van me kan vasthouden die alle geluidjes maakt die een newborn moet maken. Tussen L en E zat er 2.2m. Maar nu zal er tussen L en de nieuwe baby 3j8m zitten. En dat is als alles goed verloopt...
     
  14. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    @Amoxiclav begrijpelijk, het is idd nog niet lang geleden natuurlijk. Ik duim extra hard voor jou!

    @Lilou2019 klopt, nu eerste rond voor een brusje! dankjewel!

    Mijn man en ik zijn ook al samen van toen ik 15 jaar was. Ondertussen bijna 11 jaar samen. Ik heb dus ook amper herinneringen zonder hem. Wij hebben samen alles opgebouwd, vriendenkring, kennissen, jeugdherinneringen,... Wel leuk eigenlijk :)

    Ik kijk wel héél graag series! Bingewatchen is helemaal mijn ding :p:D (maar tis nu niet dat je daar veel tijd voor hebt met twee kindjes in huis haha, en tzal er niet op beteren :roflmao:)

    Ik denk trouwens dat ik mijn eisprong deze maand iets vroeger heb gehad dan mijn banner aantoont. Ik denk rond de 4de september. Spannend!
     
  15. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    @Diedy ohja jij hebt ook al snel weer echo. Wel fijn hoor!! Hier hebben we 28 september nog een geslachtbepaling staan in België. En dan zou pas de volgende echo zijn met 20 weken. Vind dat best lang duren hoor...

    Ik word gek van de puisten ze zitten overal. Ik lijk wel een puber en denk dat zelfs die minder acne heeft dan ik momenteel. Vind het walgelijk en vreselijk aanzicht. Voel me niet mooi:cry:
     
  16. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ja ze vroeg zelf wanneer ik wou terugkomen. En aangezien de 12wk echo pas op 7 okt is gepland (eerst 3 okt maar dan is het 1j geleden van E en dat wou ik niet) heeft ze me laten kiezen of ik tussentijds wou komen. Daar zeg je geen neen op natuurlijk :D en vanaf 7 okt zal het keurig elke 4wk zijn. Als staan de datums nog niet vast. Ik wil wachten tot de echo van volgende week goed is. Dan pas krijg ik beetje meer vertrouwen :thumup:
     
  17. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier denk ik vanochtend her hartje te hebben gehoord. Ik lag op bed en de andere twee waren boven de boel aan et afbreken:p:D en in eens hoorde ik links onder in een sneltreintje. En nog voor ik kon beseffen heeeee dat zou de kleine kunnen zijn, was het alweer weg. Daarna niet meer kunnen vinden want had twee stuiteren ballen op op m'n bed klommen en ook na hun hart wilde luisteren :cool:

    Maar ben toch enigszins wat meer gerust. Ik weet bijna zeker dat et het hartje van de baby was. Na al die zwangerschappen weet ik wel precies hoe het klinkt. Ik laat het nu ook gewoon even zitten. Maar gaf wel een heel speciaal gevoel.
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  18. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ohh fijn. Je hebt ook aardig lang moeten wachten tegendat de doppler ging. Probeerde je elke week?

    Ik ga de echo van volgende week dinsdag afwachten. Ik vind het wel nagelbijten... Zo bang dat het hartje toch gestopt zal zijn. Die eerste 12wk zijn echt niet fijn
     
  19. Famm

    Famm Lid

    21 aug 2019
    38
    39
    18
    Vrouw
    Die eerste weken kruipen inderdaad voorbij.. Net 6w2d vandaag, nog 4 volle weken tot mijn eerste echo! Maar, niets aan te doen zeker? Wat afleiding zoeken intussen! Jullie nog tips daarvoor?
     
  20. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja ik heb 3 koters die me afleiden :roflmao: die houden me goed bezig
     

Deel Deze Pagina