(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Pffff ik tel mee de dagen af naar de volgende echo! Krijg ook stress als ik er aan denk.. maandag en woensdag is zoontje in de crèche, dinsdag en donderdag zal hij er idd gelukkig ook zijn om me af te leiden.

    Ik kijk ook graag series. Zowel op tv als op Netflix, idd @Lientje94 dat bingen is super maar met kindjes zoveel minder tijd voor :D

    @Lynne182 super dat je het hartje gevonden hebt! Die eerste weken zijn toch hel hè! Ben heel blij ze nu meermaals per dag te voelen. Hoe voel je je ondertussen? @Famm en @Diedy jullie niet te veel klachten?
     
  2. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja ik lijk me toch heel stuk beter te voelen. Wel af en toe nog een misselijk en naar moment maar absoluut niet wat het geweest was. Dat maakt me wel onzeker hoor. Maar als ik zie dat donderdag alles goed is geniet ik des te meer dat de ergste misselijkheid weg is!
     
  3. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik heb amper last. Ja af en toe felle buikpijn en heel moe. En ik kan minder verdragen van mijn dochter/man of eender welk ander levend wezen :D:$
     
  4. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Whahahaha ja hier net zo. Mijn emoties zijn een rollercoaster. Zo ben ik vrolijk, zo ben verdrietig. Zo kan ik allen maar positief denken en zo negatief hormonen tot en met. :rolleyes: En dan nog maar niet gesproken over de puisten. Nog 2 dagen... :eek:
     
  5. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Die hormonen blijven iets speciaals hè! Ik kan ook uitvliegen tegen mn man en beseffen dat ik onredelijk ben maar toch kan ik niet stoppen hahahaha :rolleyes: echt om de stomste dingen
     
  6. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hahah herkenbaar!
     
  7. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Doen jullie mee duimen:oops::$ heb echt zo'n schrik voor morgen. Nouja misschien is schrik niet juiste woord. Maar vind het absoluut enorm spannend. Zal vanavond wel slecht ervan kunnen slapen. o_O

    Volgend mijn man ben ik overdramatisch. Maar was bij die andere dacht ik ook zo zenuwachtig. Als deze echo goed is gaan we denk ik toch langzaam aan aan familie vertellen. En dat is toch wel bijzonder gevoel. Niet iedereen zal even enthousiast zijn. Maar het is wat het is. Trekt vast wel bij:)
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  8. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik vind je niet overdramatisch hoor. Ik ben al zenuwachtig en moet nog 6dagen wachtwn.. En tis niet eens de termijnecho!
    Heel spannend is het gewoon

    Ah ze trekken wel bij. En zelf al doen ze dat niet. Eenmaal ze dat boeleke zien zal er enkele liefde overblijven
     
  9. Famm

    Famm Lid

    21 aug 2019
    38
    39
    18
    Vrouw
    @Princessjesliefde : hier ook niet veel symptomen. Wat gerommel in mijn onderbuik en maag, soms wat sneller moe. Het uitblijven van grote symptomen maakt me wel onzeker. Zeker daar ik nog zo lang moet wachten tot die eerste echo, nog 26 dagen, pff.. Nu bij mijn eerste kindje was ik vanaf week 8-9 kotsmisselijk tot over de helft.. Dus het tij kan keren en tot 6-7 keer per dag overgeven is nu ook geen aanrader!
     
  10. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Echt niet overdramatisch; ik ben ook al zenuwachtig vr vrijdag.. om welk uur mag je morgen langs gaan?

    En zoals Diedy zei, ze zijn mssn niet allemaal direct even enthousiast mr dat zal met de tijd wel komen, en al helemaal als dat baby’tje er is <3

    Gek dat je al bijna 12w bent! Gaat snel hè!
     
  11. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik vind die eerste 12wk echt niet snel gaan e :roflmao:
     
  12. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Dank jullie wel :D ik mag morgen ochtend al om 9.50. Lekker optijd. Ik ga samen met onze Benjamin, Tessa. Emi en nien zitten op school dus ben benieuwd hoe dat gaat met tessa. Maar ze zal er zeer weinig van snappen ook
     
  13. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Lynne182 veel succes morgen! Geniet van het magische moment :)
     
  14. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Gelukkig lekker vroeg! Tessa zal het idd nog niet begrijpen. L heeft het soms al moeilijk met het concept. Vandaag kwam ze met het verhaal af dat er in de buik van de juf een baby zit. Want als dat bij baby kan, kan dat bij de juf ook :roflmao: ze weet wel al dat baby's uit meisjes komen en niet de jongens. :p
     
  15. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Mijn zoontje zegt ook dat de baby in zijn buik zit :D hij snapt het concept gewoon ook nog niet. De 12w echo was hij ook mee en hij begreep er niets van :p

    @Lynne182 super dat je al zo vroeg mag gaan!
    @Diedy bij iemand anders gaat het altijd sneller dan bij jezelf :D
    vond bij mezelf die eerste 12w ook heeeel traag, dan even alles heel snel en nu terug heel traag vind ik. Zal nu voor mij traag blijven gaan want heb écht schrik dat er weer iets gaat gebeuren.. dat ik maar snel 26 en liefst 30 weken haal, dan gaan we terug kunnen ademen denk ik.. zucht. Heel spijtig dat dat onbezonnen gevoel v zwanger zijn weg is, maar we leven op goede hoop :)
     
  16. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    @Lynne182 héél veel succes met de echo straks! :thumup:
     
  17. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Dankjewel!! Ik ga over een kwartier. De spanning zit er goed in. Mijn man zegt elke keer. Alles komt goed echt waar schatje. Zo lief maar niet echt geruststellend :oops:

    Zodra ik dadelijk een springend kindje zie valt al die spanning weg en kan ik alleen maar genieten. Ik laat jullie zsm iets weten. Nu hopen op goed nieuws
     
  18. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    We duimen mee! Zo spannend!

    Ik heb deze ochtend het hartje gevonden! Zo magisch moment. Onze dochter luisterde mee en kwam er ook stil van
     
    Princessjesliefde vindt dit leuk.
  19. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
  20. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    @Diedy oh, dat is zo'n speciaal moment. Dan kwam bij mij altijd het volle besef van: er zit echt een kindje in mijn buik! Geniet er van !
     

Deel Deze Pagina