(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Jaaaaaaaa daar ben ik dan. Alles is goed met onze kleine meid/jongen. We hebben vingertjes gezien, beentjes met met mini voetjes teentjes en luid door heel de kamer van het hartje mogen genieten.

    Ik bevind me in een roes!! Et baby'tje lag heel stil in het begin. Helemaal opgekruld en de eerste meting was 11 weken en 1 dag. En ik heb altijd in m'n hoofd gehad sinds de eerste zwangerschap, stille baby'tjes zijn zieke baby'tjes. Na mate ze verder keek bleef die liggen waar die lag, 0.0 beweging. Ik zeg hij is wel rustig he, lichtelijk ongerust werd ik toch wel toen ze zei ja hij is heel stil.

    Maar in eens schoot die wakker en was mer z'n voeten aan et stampen en met z'n handen aan et wapperen, zo van halloooo ik ben wakker hoor!! Uiteindelijk nieuwe meting gedaan en exact 11 weken en 3 dagen. Hij lag gewoon opgekruld te slapen de slaapkop. Eenmaal wakker lag die geen seconde meer stil.

    Ik ben verliefd!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Jesske1984, Famm, Princessjesliefde en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Oh fijn dat alles goed is! Hopelijk kan je nu genieten en het vertellen.
    Ivm stille babys.. Mijn zoon bewoog extreem veel en hij was ernstig ziek. Dus dat gaat echt niet op.
    Alsinds heel fijn dat je gerustgesteld bent en dat je nu gewoon kan genieten. Wanneer krijg je nog een echo?
     
  3. BLBL

    BLBL Lid

    6 nov 2018
    57
    46
    18
    Vrouw
    @Lynne182 oh wat een mooie echo, snap helemaal dat je verliefd bent! Nu weer even gerust! Wat vond Tessa ervan?

    @Diedy hartje horen kloppen blijft magisch

    Goh wat gaat de tijd snel, onze Victor is al 2 maand. Wij zijn net terug van 10 dagen in Frankrijk en hij is daar goed gegroeid. En super braaf geweest, we hebben echt chance.
    Vanaf nu terug wat meer hier lezen!
     
    Jesske1984 en Diedy vinden dit leuk.
  4. Valentijntje20

    Valentijntje20 Nieuw lid

    5 sep 2019
    2
    1
    3
    Vrouw
    @Lynne182 super nieuws! En nu genieten !
     
  5. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja in geniet zeker. Vind het vooral nog wat onwerkelijk voelen dat we straks 4 kindjes hebben. Moet toch echt nog aan het idee wennen. 3 valt me al behoorlijk zwaar met tijden. Maar goed straks zit onze middelste ook op de grote school hele dagen. Denk dat dat ook wat scheelt. Het zal voornamelijk de tijd na school tot bedtijd zijn die enorm hectisch is.

    Maar toch ben ik smoorverliefd op dat kleintje in m'n buik. En hij of zij is net zo welkom als de zussen zijn.
     
  6. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ja kan wel begrijpen dat het beangstigend is. Maar je staat ervoor en je zal er ook wel weer door geraken :)
     
  7. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Vanaf de positieve zwangerschapstest maak je al plannen voor het kleintje hé.. het zal in begin niet makkelijk zijn maar wel meer dan waard ;) genieten genieten!
     
  8. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lynne182 Oooh super zeg! En wat een mooie echo! Zo blij voor je!
     
  9. Famm

    Famm Lid

    21 aug 2019
    38
    39
    18
    Vrouw
    @Lynne182 : super, nu kunnen jullie echt beginnen dromen! 4 lijkt me inderdaad heel druk, maar de oudsten worden natuurlijk ook zelfstandiger he! Komt helemaal goed! Ik hoop binnen enkele weken ook zo'n mooie echo te hebben!

    @Amoxiclav : gisteren je laatste pil genomen? Op naar een positieve test, ik duim voor 110%
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  10. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Famm dankje!! Ik begin weer te dromen van een nieuwe zwangerschap :oops: eentje die wel goed mag aflopen
     
    Lientje94 en Famm vinden dit leuk.
  11. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik heb vannacht eindelijk weer geslapen als een roosje. Volgend in is alle spanning nu van me afgevallen.

    @Amoxiclav jij mag er nu ook voor gaan toch. Ik weet zeker dat je snel jou positieve test in je handen hebt en zijn we gewoon weer samen gezellig zwanger
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  12. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik duim voor je @Amoxiclav! Dat je weer snel met ons zwanger mag zijn
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  13. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Laat het ons hopen:thumup::thumup:
     
  14. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    @Amoxiclav Er samen tegenaan ;) ik verwacht mijn ei rond 19 september
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  15. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Spannend! Dat is bijna :) ik eind september
     
  16. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Fijn weekend iedereen:D
     
  17. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Geniet van het weekend en de laatste zonnige dagen :D:D
     
  18. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Wij hebben zojuist onze oudste dochter het verteld... Dat ging niet zoals verwacht. Ze riep boos, neeeee ik wil dat niet. Stampte met haar voeten en ging ze vervolgens op de bank op haar buik verstoppen onder de kussens... Ai dat voelde naar.

    We hebben er daarna rustig over kunnen praten en ze gaf aan dat ze een beetje geschrokken was. Ze wil niet dat mama in het ziekenhuis blijft slapen. Dat is voor haar het grootste struikelblok momenteel. Toen we die zorgen voor haar wat weg hadden gehaald zei ze, dan hoop ik toch wel op een broertje.

    We proberen haar er vanaf nu gewoon zo veel mogelijk er bij te betrekken en als ze keer een uitbarsting heeft er om heen is niet erg.
     
  19. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    OH arm kind. Als dat het grootste struikelblok is. Kan je dan niet bekijken of ze samen met jou in het ziekenhuis mag blijven slapen? Bij ons is dat geen probleem en zetten ze gewoon een bedje bij. Natuurlijk heb ik wel altijd een single kamer
     
  20. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lynne182 is voor mn zoontje denk ik ook moeilijk; hij is echt heel aanhankelijk naar mij toe. Een vd redenen waarom ik heel graag poliklinisch wil bevallen om zsm weer thuis te zijn bij hem ook (stel dat de als bij wonder 37+ weken ver geraken).

    Vrijdag was de echo hier perfect; ons kindje is helemaal goedgekeurd. Super blij!
    We zijn dit weekend in zeeland met vrienden. Iedereen even gaan wandelen, mn zoon doet nog een dutje. Ik geniet van een koffietje in de zon, en van zusje die keihard zit te stampen. Zalig <3
     
    Lientje16 en Diedy vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina