(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    Oeps, ik dacht dat ik al erg was :D
    Vrijdag nog een laatste testje én dan ga ik maandag bloed laten prikken.
    Heb al gebeld naar de gynaecoloog. 10 oktober krijgen we onze eerste echo! Kan al niet meer wachten. De twee vorige zwangerschappen hebben we telkens meteen bekendgemaakt aan de dichte familie. Nu voelen we er ons beide beter bij om het gewoon even ons geheimpje te houden. De vraag is maar hoelang ik het ga kunnen verbergen.. :p
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  2. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier begin ik alweer zenuwachtig te worden voor volgende week zaterdag. Dan hebben we de geslachtbepaling. Ik hoop zo op een jongen :oops:
     
  3. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik begrijp je wel. Na 3 meiden zou dat wel eens tof zijn. Je man hoopt er ook heel hard op zeker?
     
  4. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Die hoopt misschien harder dan ik haha. Maar hij denkt ook harder dat het weer een meisje is. Ik heb dus echt geen flauw idee. Ergens zit een klein stemmetje in m'n hoofd die fluisterd "het zal wel weer een meisje zijn". Ik bedoel 3 meiden is de kans op 4e zeer aanwezig haha. Maarja mijn hoop ligt toch bij een jongen. Mocht het weer een meisje zijn, zijn we net zo blij hoor.

    Nog 10 dagen en dan weten we het
     
    Lientje94 vindt dit leuk.
  5. Bixou

    Bixou Actief lid

    12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    @Lynne182 Oh veel spannends voor jou de komende 2w. Kan geloven dat je al zenuwen hebt voor het geslacht! Ben ook benieuwd naar wat je ouders zullen zeggen. Hoe was hun reactie indertijd bij Tessa?


    Hier eindelijk positieve OV-test, ei gevonden!! :D
     
  6. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hoera :D
     
  7. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    @Bixou hier ook vandaag positieve ovulatiest
    Nooit eerder gebruikt, wat denk je dat beste is, we zijn gisteren intiem geweest, vandaag terug of morgen?
    Ik zou eerder voor morgen gaan, maar niet zeker dat gaat lukken en dan is het mss te lang geleden van gisteren. Oh help wat een stress elke maand :roflmao:
     
  8. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Vandaag nog eens voor de zekerheid ;)
     
    Lientje16 vindt dit leuk.
  9. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    3j geleden had ik vandaag ook positieve ovulatietest. Het resultaat ervan loopt rond :roflmao:
     
  10. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Even wat anders. Hebben de andere zwangere dames ook zo last van puisten? Ik heb ze zo enorm heftig. Het blijft ook niet bij mijn gezicht maar ze komen dus ook op m'n billen! Verschrikkelijk en vooral ook pijnlijk! Ik eet voldoende gevarieerd en ook voldoende groenten en fruit. De verloskundige zegt dat het hormonaal is. Ze mag het noemen zoals ze wil maar zitten en fietsen is pijnlijk!
     
  11. Bixou

    Bixou Actief lid

    12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Zou zeker de dag van de positieve test intiem zijn.
    Dag erna kan je nog eens als 'bonusdag' als dat nog lukt.
    Maar aangezien een eicel na eisprong slechts 12u echt goed vruchtbaar is (daarna neemt het heel snel af), wil je niet telaat zijn (die zaadjes moeten ook nog zwemmen :p)
     
  12. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik ben niet meer zwanger maar de nasleep ervan is nog steeds te zien op mijn gezicht... door zoveel verschillende hormonen sta ik ook vol:rolleyes:
     
  13. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Geen last van. Maar ik juig niet te vroeg. Wss komt het er nog aan o_O
     
  14. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    ik heb sowieso wel snel onzuiverheden. Voorlopig valt het heel goed mee en meestal is mijn huid vrij zuiver als ik zwanger ben. Dus ik hoop nu ook. Maar dat zal idd wel echt van hormonen zijn.

    Testje is nu echt heel duidelijk! Joepie!
    En konden we niet meer zwijgen? Misschien.
    Hebben we het al verteld aan onze ouders? Misschien.
    :rolleyes::D:D
     
    Bixou, Princessjesliefde en Diedy vinden dit leuk.
  15. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik had daar bij de middelste en laatste niet zo'n last van. Wel bij de eerste. Vooral op m'n billen  en nu weer m'n billen die raak zijn. Nou ik zit niet op de bank maar lig op m'n onderrug :$ jippie

    Vanmiddag komt vriendinnetje van school spelen. Nienke kijkt er heel erg na uit, ik toch niet echt. Voel me weer zo ziek de laatste tijd dat ik m'n emesafene pilletjes gister opnieuw ben gaan halen.
     
  16. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha nu al verteld :roflmao: ja iedereen moet natuurlijk zelf weten. Wij hebben het nog steeds niet verteld. Alleen een paar goeie en trouwe vriendinnen weten het. Een kindje van school rade het zelf deze week. Ja is ook niet te missen:p
     
    Lientje94 vindt dit leuk.
  17. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    Hoh ja, van onze twee zoontjes ook meteen verteld. Ik kan gewoon niet zo goed zwijgen en kben dan bang dat ik me verspreek.
    Plus ik ben eerder van mening dat we dan voldoende steun krijgen mochten er problemen zijn. Daar gaan we natuurlijk niet van uit, maar je weet nooit hoe het loopt.
    Maar zoals je zegt, dat is elk zijn keuze! :thumup::thumup:

    Ja dat zal wel, je hebt wss al een mooi buikje zo bij een vierde zwangerschap? Ik ben benieuwd hoe dat hier zal zijn!
     
  18. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha wil em best delen met jullie.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Amoxiclav en Lientje94 vinden dit leuk.
  19. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    Mooi! Ik hou van zwangere buikjes. Maar je kan er inderdaad niet meer naast kijken!
     
  20. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    @Lynne182 wow daar kan je idd niet naast kijken. Wat een mooi buikje voor 12 weken

    Hier gaan we weer 2 spannende wachtweken in :thumup:
     
    Lientje94 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina