(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Mooi. Dat gaje idd niet meer kunnen zwijgen. Dit weekend ga je toch je ouder inlichten niet? Want ik denk dat je geen woorden meer hoeft te gebruiken :roflmao:

    Hier 3de zwangerschap en het gaat ook vlot. Ik ben 10wk en ik zie eruit als 13wk van de 2de of 16wk van de 1e :eek:
    Niet verwonderlijk. Dinsdag gaf mijn gyn al aan dat de baarmoeder al vlot boven het schaambot kwam:rolleyes:
    Volgende week ga ik zwemmen met mijn zussen... Benieuwd of ze het gaan durven vragen :D
     
    Bixou, Princessjesliefde en Lientje16 vinden dit leuk.
  2. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha ja hoe meer kindjes hoe sneller het gaat. Ik ben ook enorm verbaast dat mijn ouders niet eerder iets door hebben. Ik zie ze toch best wel vaak, oké als ik er ben draag ik iets wat wijd is en vaak leg ik jas van de meiden ervoor ofzo als ik zit. Of ga aan tafel zitten dat is de beste verstop plek. Morgen middag is het zo ver. DE vertel dag. Zenuwachtig :D:eek:
     
  3. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lientje94 wij hebben het ook onmiddellijk verteld, om dezelfde reden. Wil niets verzinnen plus wou dat ze er waren als het slecht zou gaan..

    @Lientje16 na je Pos ovulatietest is het nog 24-36u tot je eisprong, dus dan is die normaal vandaag. En dan leeft het eitje nog zo’n 12u. Dus met gisteren zit je normaal wel goed. Wij hadden dag vd Pos ovulatietest genomen plus 2d erna de ochtend (vrijdagavond/zondagmorgen) en dat heeft dus gewerkt :D ik zou dus mssn om helemaal zeker te zijn vanavond of morgenvroeg ook nog eens :D

    @Lynne182 supermooi buikje, waaauw! En heel spannend de geslachtsbepaling! Ik duim mee voor een zoontje :D
    @Lientje94 heb jij een voorkeur?
     
    Lientje94 vindt dit leuk.
  4. Lientje94

    Lientje94 Niet meer actief

    Ja, om die reden dus inderdaad ook altijd al meteen verteld.
    Jaaa, das een goeie vraag. Natuurlijk wil ik graag ook een dochter, daar moet ik niet om liegen. Maar nu ligt mijn prioriteit vooral in het feit dat ik hoop dat alles goed gaat en het kleintje goed ontwikkeld en groeit. Maar als ik echt echt echt moet kiezen, zou ik graag een dochtertje willen.
     
  5. Famm

    Famm Lid

    21 aug 2019
    38
    39
    18
    Vrouw
    @Lynne182 : een mooi, maar idd overduidelijk buikje!

    Hier enkele dagen met zeer beroerde momenten achter de rug. Vandaag gaat het me ook minder, maar nog niets in vergelijking met mijn eerste zwangerschap.. En verder: honger honger honger! Hebben jullie dat ook? Ik vind dat ik nu met 7w al een buikje begin te krijgen, vooral 's avonds valt het op vind ik. Moet zien wat ik draag, wellicht gwn opgeblazen door darmen maar toch vroeg..
     
  6. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier was met 7 weken de kleine nog geen cm:oops: dus zal idd je darmen zijn. Maar dat beroerd voelen herken ik wel. Ik ben dat altijd nog steeds!
     
  7. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier is onze jongste ziek. Zat er al paar dagen aan te komen. Ze wilde niet eten en snotter en hoest en doet. En nu in eens kakte ze helemaal in na het eten. Koorts, huilen en huilen. Pakte knuffels legde die bij mij neer en wilde continu haar hoofd op mij leggen. Op m'n been op m'n schouders op m'n buik, als ze maar kon liggen. Ik heb d'r zetpil gegeven en na bed gedaan. Denk dat het voorlopig over en uit is en ze eens moet uitzieken. Wat m'n planning voor morgen wel onwijs in de soep gooit. Hopelijk voelt ze zich morgen wat beter maar ben er bang voor als ik haar zo zag net.
     
  8. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hopelijk zijn jullie kindjes snel beter. Niks zo sneu als een ziek kind.
    Hier hoesten gelijk zot maar wel nog Heeel actief :D
    Ik hoop dat ik het niet overkrijg van haar want ben nu al zoooo moe. Pas op,,, ik heb alles over voor deze baby. Echt alles. Maar soms wou ik toch ietsje meer energie :$
     
  9. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Hier ook een verkouden kindje; veel snot en hoesten en vorige nacht zijn avondeten er weer uit gespuwd :| quasi elk uur wakker geweest ook, hopelijk nu een betere nacht. Het is duidelijk terug herfst en winter aan het worden ;)
     
  10. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Helaas wel. Ik was al bijna vergeten waarom ik de lente en zomer prefereer. Al doet ze het nu beter dan in de crèche. Zelf in de zomer bleef ze verkouden :rolleyes:
     
  11. Ansel

    Ansel Actief lid

    11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Veel succes en plezier straks, @Lynne, met de echo en geslachtsbepaling!
     
  12. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
  13. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Die is volgende week zaterdag de 28ste:D

    We zouden het vandaag aan mijn ouders vertellen maar toch niks van gekomen. Nou dan word het volgende week als we weten wat het is:p
     
  14. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Net toch maar m'n ma gebeld. Kon het niet meer voor me houden. Haar reactie viel me reuze mee. Ze was wel wat geschrokken, maar goed dat waren wij ook. Ben enorm opgelucht!! Ze zei, Lynn ik zal net zo veel houden van de 4e als van de andere 3.:D:o: Nu spijt dat ik het niet eerder had verteld haha
     
    BLBL, Bixou, Lientje94 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Fijn! Nu kan het alleen maar beter worden:thumup:
     
  16. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ohh wat fijne reactie!! Ik zei toch dat elke kindje erbij goed nieuws is ❤️ nu kan je dus echt genieten. Nog even nagelbijten voor het geslacht!
     
  17. Ansel

    Ansel Actief lid

    11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw

    Aah, oeps :D Maar wel fijn dat je moeder zo lief reageerde! Nu aftellen naar de 28ste dan! :thumup:
     
  18. Liemke1709

    18 aug 2019
    28
    16
    3
    Vrouw
    @Lynne182 sjanske! valt dat ff supergoed mee! Ben ook benieuwd naar jullie volgende echo en geslachtsbepaling.

    Even zwaar moeten bijlezen hier! Blij dat alles goed gaat bij iedereen! Hier terug beginnen werken op donderdag. Wat een ommezwaai. Zo vermoeiend. Heel je ritme omgooien, superveel info die op je afkomt.
    En m'n dochter moeten missen.... pfff. Vreselijk. Na zo 3,5 maand er voltijds voor haar te zijn geweest en samen een ritme te hebben gevonden, moet ik ze afgeven.

    Gelukkig heb ik dinsdag m'n 4/5e dag en zijn we volgend weekend weg met de familie. Dus dan werken we vrijdag en maandag alweer niet :p.
     
  19. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.127
    15.635
    113
    Vrouw
    Lynne :thumup:.
    Daar ben je dan ook al door.

    Ik heb hier eigenlijk niet bijzonder veel te schrijven.
    Totaal geen kinderwens meer dus aftellen naar het 1 of ander zit er hier niet meer in op dat vlak :D.
    Ik vind het verder wel een bijzonder fijn forum.
    9maand was zo dood als wat als je dat met hier vergelijkt :).

    School is net begonnen maar hier komen de 1ste vrije dagen voor de kinderen er al aan.
    2pedagogische studiedagen en dan eind oktober de herfstvakantie.
    Zal er snel zijn en ik kijk er echt naar uit.
    We gaan al jaren naar een vakantie park in de herfst vakantie dus ook dit jaar terug. Lekker goedkoop ook, omdat Nederland dan geen vakantie heeft
     
  20. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja neuzeke saaie doos geworden :roflmao::roflmao::roflmao:

    Haha grapje hoor.

    Hier zijn we de hele ochtend al aan et rommelen in huis. Ramen wassen, grondig dweilen, keuken kastjes uit doen. Ik kan er enorm van genieten. Behalve die ranzige schoonmaak geuren. Alhoewel ze "lekker" fris ruiken denkt m'n maag er toch anders over :|
     

Deel Deze Pagina