(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje94

Lientje94 Niet meer actief

Spannend! Ik ben benieuwd!
    Voor mezelf trouwens ook héél benieuwd. Ik beleef deze zwangerschap precies ook anders dan de vorige twee. Ik voel me anders, maar misschien zit dat gewoon tussen m'n twee oren.

2. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja ik dacht ook elke keer me anders te voelen. Tot ik die beruchte 7 weken bereikte en precies weer wist hoe ellendig het was. Kotsen, misselijk, hoofdpijn, puisten, moe.. :roflmao:

3. Lientje94

Is dat ondertussen al weer wat beter? Of moet je nog altijd zoveel overgeven?

4. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Overgeven is echt zo goed als voorbij. Wel nog ontzettend misselijk met tijden, dat ik denk moet m'n emmer hij de hand houden anders kots ik alles onder. Maar gelukkig zitten er meer betere momenten tussen dan slechte.

Waar ik nu wel extreem last van heb I'd puisten. En dan vooral op en tussen m'n billen :oops: kan je zeggen dat dat enorm pijnlijk is. Kan er ook zo weinig aan doen. Fietsen is ook echt gene pretje.

5. Drooms

Drooms Lid

6 sep 2019
    5
    3
    3
    Vrouw
    Hehe Zoé is ook van toen en ik lag dan nog aan de zonnekant van het ziekenhuis en dan nog een hele week wegende complicaties. Ik was zo gelukkig met mn blazertje toen. Voor te bevallen is de zomer soms minder leuk, maar nu vind ik het wel super om te vieren in augustus.

Hopelijk komt L. er snel bovenop met een weekje thuis. Indien je merkt na rsv dat ze echt vatbaar is en haar luchtwegen echt problemen geeft doet soms een onderhoudspuff wonderen. Vorig jaar na een longontsteking bij Zoé toch uiteindelijk opgestart en moet zeggen dat het wel een verschil gaf. Ook telkens tijdig bij de kine geraken kan soms wonderen doen. Hopelijk valt het allemaal wel mee. Hier hoop ik dat Zoé het deze winter uithoudt zonder, ik heb er deze keer goede hoop op.

6. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    De kiné doen we al vrij vaak. Dat helpt maar je moet er snel bij zijn vind ik. Zo een puffer heb ik nog niet geprobeerd. Bedankt voor de tip! Tis het proberen waard. Want idd het slaat zeer snel op haar longen.

7. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Spannend!! Laat je hier wat weten dan??

8. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier morgen zo ver. We gaan met alle kindjes. Ben zo benieuwd na onze oudste haar gezicht.. Word de eerste keer voor iedereen dat ze het baby'tje live zien. Spannend!!!

Diedy en Lientje94 vinden dit leuk.
  9. Lientje94

Absoluut! :thumup:
    Ik ben wél heel benieuwd of ik juist reken en tel. En hopelijk zien we een kloppend hartje!

10. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lientje94 super! Nog 2 weekjes aftellen!

@Lynne182 waaauw spannend! Ben benieuwd! Zo leuk dat jullie allemaal samen gaan.

Hier zijn we eindelijk genezen, oef! Straks naar de kine. Mn bekken is wel al beter maar toch even horen of ik preventief nog wat kan doen, zeker moest de gyn zeggen een vd komende controles dat ik toch moet plat liggen.

Gisterenavond heeft mn man meer dan een uur met zn hand op mn buik gelegen, ze was zoooo actief. Ik wil dat de zwangerschap snel gaat, dat we snel een aterm baby’tje vast hebben, maar dat ga ik toch missen :) <3

Lientje94 vindt dit leuk.
  11. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier mag de zwangerschap zo langzaam mogelijk gaan.. We hebben nog zo hoop te doen voor de baby er is. En met de drie meiden die er al zijn is et al een grote chaos in huis. Dus hier lekker alles op z'n tijd. Geen haast

Lientje94 vindt dit leuk.
  12. Lientje94

Haha hier ook. Het moet er niet te snel. 'k Wil ook graag echt met volle besef van deze laatste zwangerschap genieten. En het gaat al allemaal snel genoeg voor mij. Al zal ik wel blij zijn als die eerste 12 weken voorbij zijn.

13. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Moest alles normaal verlopen, zou ik dat ook hebben. Maar nu wil ik gewoon een gezonde, niet-premature baby krijgen en de komende weken worden mentaal echt slopend.. nog 4 tot de eerste grens van 26 weken en dan per 2 weken hopen en aftellen.. ik wil gewoon niet nog eens die rollercoaster door..

Maar als je je daar geen/minder zorgen om moet maken, snap ik zeker dat het voor jullie lekker traag mag gaan :D

14. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Die eerste weken vind ik dus echt niet fijn. Gewoon mega zenuwslopend... Hier bijna de termijnecho en ik voel de spanning terug oplopen. Nog 10 dagen. En daarna 2wk aftellen tot de uitslag van de nipt. Dan zijn we weeral ietsje verder.

15. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Enorm slecht geslapen vannacht. Veel wakker geweest en liggen draaien. o_O en nu natuurlijk enorm moe. Blij als de ochtend voorbij is en we kunnen aanrijden naar België :D

Amoxiclav vindt dit leuk.
  16. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Spannend!! Laat iets weten:p

17. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    @Lynne182 spannend, spannend! Heel veel plezier met de echo met het hele gezin!

18. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Wij krijgen een.. Jongen!!! Ik ben compleet in euforie!!! Een zoon:D:D:D

Jesske1984, BLBL, Lientje94 en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.766
    18.883
    113
    Vrouw
    Whoepwhoep.
    Vreugdedansje voor Lynne :thumup::thumup::thumup::thumup:

20. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Wauw!! Proficiat !! Eindelijk die jongen waar je stiekem op hoopte! Je man is ook blij zeker? Jullie kleine man zal wel verwend worden door al zijn zussen!

Deel Deze Pagina