(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Proficiat @Lynne182 !! Heeeel blij voor jullie!! Zo leuk een jongen nu na de 3 meisjes! Die zal idd goed vertroeteld worden door zijn zusjes!
    Zo blij voor je dat je toch nog je zoontje krijgt!!

2. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Wij zijn ook echt de hele middag al er helemaal vol van. Echt een zoon, ze heeft 5 dubbel gecheckt maar het over overduidelijk. We zijn zo enorm blij. Wat een geweldig gevoel!!! Wat zal die verwend worden door drie grote zussen.

3. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Oooh geweldig! Heel blij voor jullie :thumup:

4. Famm

Famm Lid

21 aug 2019
    38
    39
    18
    Vrouw
    @Lynne182 : Een zoon zeg, wie had dat gedacht! Hij gaat wel zijn mannetje mogen staan in jullie meidengezin! ;) proficiat!

Hier kunnen we stilaan aftellen naar de echo op 9/10.

5. Famm

Famm Lid

21 aug 2019
    38
    39
    18
    Vrouw
    @Amoxiclav : super dat jullie weer vooruit kunnen! Zo blij voor jou! Je kans al gewaagd? Ei was nu toch ergens he?

Amoxiclav vindt dit leuk.
  6. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    @Lynne: proficiat met jullie zoon! :) Best bijzonder zo na drie meisjes. Ik herinner me dat je op 9maand al aangaf best te kunnen begrijpen dat iemand kan hopen op een bepaald geslacht (toen er eens een discussie ontstond over het al dan niet ‘mogen’ hebben van een stiekeme voorkeur). Iets wat ik trouwens ook kan begrijpen. Wat fijn dus dat jullie de blauwe wolk nu ook eens mogen ervaren! :)

7. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja heel bijzonder gevoel. We zweven nog. Was ook echt niet te missen hoor dat het een mannetje was. Maar buiten dat was het een prachtige echo. We zagen hem vruchtwater drinken en een gevuld maagje. Echte dat mondje open en dicht gaan. Hij was enorm actief, stuiterde van links na rechts van boven na beneden. Met z'n benen trappen z'n armen zwaaien. Ja wij zijn in de wolken. En blijven daar voorlopig nog even zitten. :D

Bijgevoegde bestanden:

Ansel, Lientje16 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  8. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Een zoontje! De kers op de taart :) proficiat!!

9. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ja klopt, één dezer dagen.. we wachten af :thumup:

10. Bixou

Bixou Actief lid

12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Dikke proficiat! Heel leuk na 3 dames :)
    Hoe reageerde zij op de echo?

11. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja onze oudste kon het niet geloven die werd helemaal hyper en riep "een broertje???? Krijg ik echt een broertje???!!" onze middelste kon alleen maar zeggen "jaaa een Thomas, ik zei toch dat het een Thomas is". (deze naam wil ze zelf hoor;)) ja en Tessa kon er weinig om geven wat ik daar aan et doen was met m'n blote buik. Die zat te gefocust op bumba kijken op m'n man zn mob:roflmao:

Bixou en Ansel vinden dit leuk.
  12. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Amai deze nacht gedroomd dat de nipt slecht was. Ben er toch vrij vaak mee bezig. Ik heb zoveel schrik om terug een kind te moeten afgeven.

Volgende week heb ik mijn termijnecho. Dan heb ik hopelijk er terug wat meer vertrouwen in.
    Wat ik wel al motiverender vind, is mijn banner. Van +250 naar - 200d. Nog 'even' volhouden dus :p sowieso gaan we wachten tot de 20wk echo om alles in huis en voor de baby klaar te maken. Dan zijn we toch al 'vrij zeker' dat de baby er wel zal komen. Al geeft niks ons nog garanties.

Voor komende week hebben we vooral escape plannen zeg maar. Donderdag zal E 1j gestorven zijn en deze week ontvluchten we dus ons huis. Een weekje samen met ons 3 en samen E herdenken zal ons goed doen. En tegen dat we terugkomen is het tijd voor de termijn echo.

@Lynne182 geniet maar van dat mannetje in je buik. Wss zal de naam sneller vast liggen nu? Fijn dat je wens is uitgekomen :thumup::D

13. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik heb soms ook nare dromen. Maar dat is heel normaal denk ik toch. Je maakt je als zwangere ongerust over je ongeboren kind.

Hier hebben we echt geen idee hoe we hem gaan noemen. Meiden namen hebben we vol op, maar jongens.. Wil absoluut niemand beledigen! Maar ik vind zo veel jongens namen zo lelijk. En dan wat ik "wel aardig" vind vind m'n man niks, en andersom net zo... Word nog wat haha

14. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Herkenbaar. Wij vonden maar 1 naam mooi. Dus als dit een jongen gaat worden, zitten we met een serieus probleem. Mss daarom dat ik denk dat het een meid is :roflmao:

15. Lientje94

Lientje94 Niet meer actief

@Lynne182 oh wauw een zoon! Geniet er met volle teugen van.
    Wij weten voor zowel een jongen als een meisje totaal niet meer welke naam we zouden moeten kiezen :p
    We zien wel, eerst eens afwachten of alles oké is én wat het geslacht is. Dat duurt wel nog even bij ons.

Ik ben echt zo misselijk 's nachts. En ik moet echt 10 keer opstaan om te plassen 's nachts. Helemaal gezellig!

16. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Diedy ik had vannacht gedroomd dat ik door mn buikgriep een infectie had op de cerclage en moest blijven en.. het zijn echt stresserende weken hè als het al eens niet gegaan is volgens plan..
    Heel veel sterkte komende week.. Geniet van elkaar en de herinneringen aan E. Had je deze week ook niet nog een echo, of hebbik dat verkeerd onthouden?

Ik tel al af naar de volgende echo, 9/11.. 24 weken.. bijna aan de levensvatbaarheid

17. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ja heel erg.
    Bedankt voor de steun. Dat is lief van je.
    Komende maandag echo. Ben zot zenuwachtig. Maar ook met alle emoties van E. Tja even doorbijten. Hoewel ik me nu even beter voel. Gisteren zijn we toegekomen voor ons weekje weg en onze dochter viel van de ene verrassing in de andere. Het was lang geleden dat ik haar zoooo enthousiast heb gezien en ja dat maakte me echt mega gelukkig.

Bijna levensvatbaar! Nog eventjes aftellen maar je bent er bijna
    Wij duimen alvast mee!

18. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja stress en spanning rondom de zwangerschap heeft denk ik iedereen wel die iets heeft meegemaakt. Mijn enige hoop die ik voel bij elke echo is dat het hartje nog klopt. Onze eerste kindje haar hartje is ruim 13 jaar geleden gestopt met kloppen. Alles was goed, 20 weken echo was goed en toch mocht het een maand later niet zo zijn. Nu is elke echo die er aan komt zenuwslopend. En de volgende is pas met 20 weken. Dat duurd nog zo lang!

19. Lientje94

Lientje94 Niet meer actief

Veel moed en sterkte voor alle mama's die al zoveel hebben meegemaakt.
    Ik kan het me niet voorstellen hoe jullie zich elke keer moeten voelen bij een echo.
    Uiteraard ben ik ook altijd benieuwd of alles in orde is.
    Maar dat zal wel op een heel ander niveau zijn dan jullie.

Ik duim voor jullie allen xxx

20. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Daarom heb ik dus een doppler. Voor als ik weer eens in paniek sla dat het allemaal mis zou zijn. En sinds 10wk hoor ik het hartje snel via de doppler. En vrij duidelijk ook. Al weet ik wel dat het niks zegt over de gezondheid en sommige babys gewoon sterven in de buik. We kunnen ons enkel optrekken aan het feit dat een dode baby echt de minderheid is

Deel Deze Pagina