Hier hebben we een naamen we noemen de baby bij naam ook tegen anderen. We hebben nooit er een geheim van gemaakt bij familie en vrienden hoe onze kindjes genoemd worden. We vinden dat dan wel speciaal als iedereen over onze .... praat alsof die er gewoon al bij hoort.
Superlief, die groeiende buikjes en babynamen! Donderdag hebben wij onze eerste echo. Best spannend vind ik. Want gedurende die eerste weken worden je emoties toch telkens van de ene kant naar de andere kant geslingerd. De ene keer ben ik héél positief dat alles goed gaat. De andere keer ben ik zo bang dat het hartje niet zal kloppen. Feit is wel dat ik echt echt echt extreem vermoeid ben. En de misselijkheid is nu ook echt op een piek. Die stopt nooit. Soms eens een hongergevoel en als ik dan niet snel iets eet, wordt ik weer zo misselijk als iets.
Heeeel erg spannend! Ik had ook wel veel schrik. Deze avond de termijnecho en ik ben echt al op van de stress
Haha nee dat blijft nog even geheim. Hier toch al een serieus gesprek gehad bij de vk. Ivm met mijn voorgeschiedenis hebben ze gesprek gehad met de gyn in het zkh. De willen dat ik over 5 weken al na de gyn ga en dat we eens wat dingen gaan vastleggen en grondig bespreken. De kans dat wat er met tessa gebeurde weer gebeurd die is er. Hoe groot die kans is dat weten we niet, maar dat risico kunnen we niet nemen. Ik heb de vorige keer ook al aangegeven dat ik gesteriliseerd wil worden. 4 kindjes is echt genoeg voor ons. Nu word het zeer waarschijnlijk een geplande keizersnede en sterilisatie. Ook moeten we eens andere zaken goed gaan bespreken. Heb de 20 weken echo ook gepland staan al, woensdag sg 6 november. Het gaat stiekem toch best wel snel.
Fijn dat ze je goed opvolgen. Beter eens teveel dan te weinig. 15weken al. Toch fijn wat meer zekerheid he. Al blijft het natuurlijk wel altijd een zorgenpuntje
Super @Lientje16 ! Hele mooie waarde! Heb je al gebeld voor een afspraak bij de gynaecoloog? @Diedy hoe was de echo? @Lynne182 wel goed dat ze er zo kort op zitten, beter nu op voorhand alles goed plannen, dan heb je er waarschijnlijk zelf ook meer rust in. Ik tel af naar woensdag om te zien hoe Georgetteje het doet
Hier ben ik terug. We hebben gisterenang moeten wachten. Tegen dat we binnen waren was het al ruim half 10. En dan nam ze gelukkig nog uitgebreid tijd voor ons. Alles gaat goed met frummel. Nekplooi was goed, de rug leek ook goed (of die toe was wou ze niet zeggen want dat is te vroeg, maar ze vond het er prima uitzien), blaasje zat al vocht in, middenrif was aan het vormen, evenals de hersenhelften, neusje was goed aanwezig, 2armen en 2 benen. Jaja ze heeft zowat alles nagekeken dat je kan nakijken. Heel fijn! 15/11 mag ik terug op echo. Helaas bij een vervanger want ze is op vakantie. 9/12 dan de 20weken echo bij haar, (ben dan 21wk maar ik wou echt perse haar hebben ). Straks dochtertje naar school brengen en dan rij ik door naar het labo. Hier in Gent doen ze de uitgebreide nipt (incl geslachtsafwijkingen). Ze zei binnen 10d uitslag maar dat ze hem vaak vroeger hebben dus dat ik na 8d al keer mag proberen. Zonder wat te beloven uiteraard. We hebben ook ervoor gekozen om het geslacht te kennen. Maar eerst op naar een goed nipt
OH wat fijn he zo'n goeie echo! Hier kan ik ook echt niet wachten tot 6 november de 20 weken echo. Dat is over 4 weken al. Vind het wel extra spannend. Hoop dat alles goed is.
Joepie Diedy! Das al een grote mijlpaal!! Nu nog een week geduld en dan de resultaten van de nipt, iiii!
Bloed is getrokken. Ik vind het gelijk echt spannend. Beetje zenuwslopend ook. Tis nu echt afwachten geblazen