(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik heb ook al harde buiken hoor.
    Bij alle3 had ik daar last van. Alleen starten ze vroeger en vroeger. Ik maak me er niet direct druk om. Zolang ze maar niet aanhouden :D

2. Moedie

Moedie Lid

21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Ha ik heb jullie terug gevonden! Ik had er geen idee van dat hier zo actief werd geschreven.
    Ik geraak niet meer op 9 maand. Zou het definitief voorbij zijn?
    Lig hier wakker in sunparks. Wat een vervelende bedden...
    Liefs mama emromi

3. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Kmik kan nog op 9 maand hoor.
    De bedden in zulke huisjes zijn altijd pover. Centerparks heeft nog de beste. Landal en yelloh hangen ergens onderaan. Daar kreeg ik zelf immense rugpijn van zonder zwanger te zijn o_O

4. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Denk dat 9maand binnen paar dagen wel ermee stopt. Zal niet lang meer duren.

Hier hebben we komst van sinterklaas al helemaal geregeld. 1 Dec komt hij met de pieten bij ons thuis. Kijk er nu al na uit om die snoetjes te zien van die meiden!

Hoe gaat het verder met iedereen?

5. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik denk dat er een dezer dagen wel foutmelding zal opkomen. Is nu toch helemaal niet meer actief... Jammer want was wel een fijn forum :) heb er vriendinnen voor het leven leren kennen:thumup:

6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hier alles goed. Ik tel af tot de echo volgende week :)

Bixou vindt dit leuk.
  7. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Hier ook aftellen naar volgende week, dinsdag 1ste echo...

Bixou en Amoxiclav vinden dit leuk.
  8. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Wat leuk al die echo's!
    5 nov @Lientje16
    6 nov @Lynne182 dacht ik?
    7 nov @Amoxiclav
    Hopelijk komen jullie hier allemaal goed nieuws delen.
    Ik moet nog wachten tot de week erop. Maar ik tel zooo af :D

Amoxiclav vindt dit leuk.
  9. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Ik ook 6 november :D veel echo’s idd volgende week!

10. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha ja ik ook 6 Nov. Hoe laat moet jij? Ik gelukkig al heel vroeg anders zou ik alleen maar de hele dag zenuwachtig zijn.

11. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Ja gelukkig ook al om 10u15. Al mijn afspraken zijn vanaf nu op dat uur, ben heel blij dat het altijd ‘s morgens is idd!

12. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    4 echo's volgende week! Leuk en spannend 

Lientje16 vindt dit leuk.
  13. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Vandaag mijn zoontje zijn Sint kadootjes gaan kopen. Beetje laten gaan denk ik, oeps! Maar het is zijn laatste als enig kind (elk excuus is goed zeker) en veel is met kadobonnen gekocht dus nauwelijks zelf geld uit gegeven. Maar die magie van de Sint vind ik zoiets leuks. We lezen al veel boekjes erover en hij begint het zo’n beetje te snappen. Denk dat we vanaf maandag telkens zijn schoentje al gaan zetten en er dan een mandarijntje/ nicnacje in gaan steken om het principe “er gebeurt iets met die schoen” al duidelijk te maken tegen 11/11 :D

14. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Heb vandaag nog eens hcg bepaling laten doen en is goed gestegen... Ik ben opgelucht, deze keer komt alles goed

Jesske1984, Bixou, Lilou2019 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hier ook veel teveel :roflmao:

16. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik ben ook echt fan van het sinterklaas feest. Wij zijn al sinds begin oktober bezig met cadeautjes. De meiden hebben alletwee al een speelgoed boek verknipt en verlanglijstje gemaakt. Sommige dingen krijgen ze er van maar sommige dingen ook niet. We hebben drie kids als we ze alles moeten geven van het lijstje word het een extreem duur geintje.

Vorig jaar kwam de sint voor het eerst bij ons thuis met twee zwarte pieten. Dit was zon succes dus hebben in Aug alweer ingepland voor 1 Dec langs te komen. Haha beter optijd bij zijn toch :D

17. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik zit hier met een schimmel infectie in mijn mond. Het begon gister al maar zit nu in een rap tempo door. Het komt door de pufjes die ik heb voor mijn longen. Maar m'n tong begint al flink wat witte pijnlijke plekken te krijgrn. Man man ik heb dit nog nooit gehad maar zal je vertellen dat het vreselijk pijnlijk is. Iets zachts eten doet al vreselijk zeer alsof er met naalden ingestoken word. Heb gelezen dat tijdsbestek heeft van 1 tot 4 weken dat het over gaat.. Door bijten dus:|:cry:

18. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Veel sterkte ermee! Mij dochter heeft dat ook gehad door pufjes (blijkbaar moet je telkens goed drinken na een puf) maar bij haar was alle besmet. Vanaf de mond zo helemaal naar beneden. We hebben toen ook laaaaaaang behandeld maar tis wel opgelost geraakt :)

19. Lilou2019

Lilou2019 Actief lid

5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Super meid, ik ben blij voor je. Op 9 maand.be is het nu echt wel gedaan. Ik kon er juist nog wel op maar het is er helemaal uitgedoofd.

Hier een verlengd weekend, vandaag en morgen niet werken. Volgende week is ons Lilou al 4 maanden, gaat veel te snel. Morgen starten met groentepap.

Succes voor de dames die een echo hebben binnenkort

20. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Ik dacht dat 9 maand ermee stopte in oktober :roflmao: ik kan er gewoon nog op :rolleyes:

Deel Deze Pagina