Ja bij onze 3 oudste bestond het nog niet eens. We hebben wel getwijfeld om de test te doen maar mijn man wou het graag. We wisten ook het geslacht al voor de resultaten er waren. Twas allemaal nogal duidelijk
Vanmiddag met de twee kleine meisjes na het cb. Nou eigenlijk moeten ze allemaal mee maar het is voor de twee jongste. Ben heel benieuwd of ons tessa eindelijk 10 kilo is. Ik heb drie spijkers van kinderen ze zijn allemaal lichtgewichtjes. Er volgen ook meer longonderzoeken dus ook benieuwd hoe dat gaat. Maar Goed beginnen bij begin en morgen eens kijken hoe onze man is gegroeid. Heb idee dat die best een flink kereltje is. Benieuwd of mijn vermoeden bevestigd word
Super @Lientje16 !! Iiiii! Pak van je hart zeker! En nu genieten! Wanneer mag je terug? @Lynne182 hier ook een sprietje. Vandaag is hij 2,5j en 12 kg Veel succes morgen! En courage met de dametjes er allemaal bij! Ik ben ook al benieuwd naar ons minitje morgen zien <3
Ik was om 6 uur al klaar wakker. Denk maar douchen alvast op m'n gemak. Douchen is voor mij voortaan een vreselijke strijd omdat ik bijna geen lucht krijg, ondanks dat ik al best koud douch. Nu ben ik enorm zenuwachtig Joh. Ff kop koffie er in die meiden z'n haren doen, een boterham eten en over 50 rijden we aan. hoop zo dat alles goed is.
Bedankt allemaal, ik heb eindelijk eens goed geslapen Succes vandaag @Lynne182 en @Princessjesliefde en morgen @Amoxiclav !! 3 december mag ik terug voor 12 weken echo en nipt.
Ik zit al een uur te wachten.. al 3 gyns naar verlos gelopen, veel baby’s precies die geboren willen worden vandaag Bomvolle wachtzaal, en die harde stoelen zijn echt niet gemaakt voor zwangere vrouwen, daar mogen ze toch iets aan doen
@Princessjesliefde ik ken dat hier moet ik ook vaak een uurtje wachten. @Lynne182 al meer nieuws? @Amoxiclav oh das nog vroeg dus. Wel fijn!
Ja hier alles in orde!!!! Ons mannetje is echt een mannetje! 10 van de 10 punten. Hij is wel groot en dik hij loopt niet paar dagen voor maar dik 2 weken. Maar ik maak me daar totaal geen zorgen om. Al mijn kindjes liepen voor kwa groei. Alleen niet zo veel als deze. Maar we hebben prachtige echo gehad ben helemaal happy.
Oohh fijn!! Hij ziet er idd al vrij vol uit op de foto ben es Benieuwd of ons mannetje dat ook gaat doen. Zijn zus en broer waren ook dikkerds