(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hoe was je afspraak? Hoera bij 32 weken!! Das al fijn he. Hopelijk komt de baby niet tussen de feesten door :)
    De miserie stopt bij jou toch nooit :( hopelijk zijn ze er snel vanaf. Maar meestal hangt het hele gezin er wel aan. En dat kan je nu echt missen :(
    Yes yes yes! Fijn Dat alles goed gaat daarbinnen! Nu even nagelbijten en dan hopelijk wat genieten!

Hier alles rustig. Nog 130d te gaan zegt mijn banner. Dat lijkt veel en toch zo weinig.
    Maandag structurele echo. Ergens zit er wel een stem in mijn hoofd die zegt 'als dat maar goed is...' maar die gedachte kan ik, voorlopig toch, nog onderdrukken. Gelukkig kan ik al om 10h30 gaan. Dus geen hele dag gepieker of het goed of slecht zou zijn. Nog 5 dagen :)

2. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Gisteren hoorde ik voor het eerste het hartje met mijn doppler! Net een stoomtreintje!!!! I'm in love :oops:

Diedy, Bixou en Lientje16 vinden dit leuk.
  3. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Diedy echo was goed! OEF! Bmh verkort wel maar de cerclage houdt stand, de gynae zegt wel dat het goed is dat die geplaatst is. 32 weken.. ik kan bijna niet geloven dat de kans groot wordt dat we de termijn van zoontje écht over gaan..
    Hoe is het met jou?

vandaag me bezig gehouden met mijn fotoalbum van 2019. Voor 2 kindjes elk een album maken, geef ik al op voorhand op, vanaf nu gewoon telkens een jaarlijks gezinsalbum :D

Lientje16 en Diedy vinden dit leuk.
  4. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Wat een goed nieuws allemaal!!

Hier heb ik denk ik deze nacht nog geen 30 min geslapen. Eerst begon de middelste savonds over te geven. Daarna in de nacht de oudste. Beddengoed zeg je u tegen. Heb ze alle twee in de douch moeten doen deze nacht want ze hebben hun haren en lijf ondergekotst. Handdoeken zijn niet aan te slepen.. Ik heb toch ook helemaal geen tijd om aan me eigen gezondheid te denken met al die zieke kinderen in 1 huis.

5. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Daar vreeske ik al voor. Wij waren met 6 kindjes thuis en mijn moeder zei altijd dat ze het zo tof vond behalve... Als er 1ne ziek werd. Want dat was altijd een domino effect met geen slaap. Veel sterkte daar!
    Supergoed nieuws!! Hopelijk mag deze baby gewoon oud en nieuw meemaken in je buik en geen couveuse deze keer!

6. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Ohhhh @Lynne182 wat een ellende!! Voelen de meisjes zich al beter? Dikke knuffel, veeeeeel courage!

7. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    #1047 Lynne182, 7 dec 2019
    Laatst bewerkt: 7 dec 2019
    Hier is het nog altijd raak. Oudste gister bijna de dag nog over moeten geven. De middelste leek er door heen te zijn, maar die begon vannacht weer over te geven. En ik lag de hele nacht misselijk in bed en heb m'n man eruit gestuurd om toch voor de zekerheid een emmer voor me beneden te halen.. Jippie.

Nog maar niet gesproken over adem halen. Ik heb een second opinion aangevraagd en loop nu in een ander ziekenhuis. We zijn gaan experimenteren met de medicijnen om eentje te laten zitten en alleen een ander pufje te pakken in geval van benauwdheid. Maar heb echt idee dat ik geen lucht krijg. De hele dag zo benauwd gevoel alsof ik zuurstof te kort kom. Word er knetter gek van

8. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    #1048 Lynne182, 7 dec 2019
    Laatst bewerkt: 7 dec 2019
    2 keer geplaats.

9. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Jep en nu heb ik het te pakken, overgeven, koorts, diarree. M'n lijf doet zo zeer als ik loop. :| nu weet ik hoe die meiden zich voelen :(

10. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Ohneee @Lynne182 :cry:
    Ik heb deze zwangerschap ook al 2x een buikgriep gehad, en het is dan nog ellendiger dan niet-zwanger he. Die babyschopjes zijn dan even vreselijk vr je maag en darmen.

wij hadden een luie dag, de kerstboom versierd samen en veel spelen; maar toch ben ik kapot. Lig nu in de zetel even Ketnet te kijken met m’n zoontje terwijl man kookt. Kga niet ver meer lopen vanavond.

morgen naar Niels Destadsbader. Zal tegen s avonds ook kapot zijn dan :D

Amoxiclav vindt dit leuk.
  11. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Princessjesliefde vindt dit leuk.
  12. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Veel sterkte en beterschap @Lynne182
    @Princessjesliefde en @Amoxiclav veel plezier. Ik ben blij dak daar niet naar toe hoef te gaan :p niks voor mij :D
    Sint was super. L overenthousiast! Il was al superblij om haar so blij te zien :cool:
    Maandag echo en stress komt echt hard nu

13. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Straks echo.. Heb vreselijk geslapen. Al heb ik goede hoop dat alles oké is.

14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Veel succes straks!

15. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    succes @Diedy !! mag je al deze voormiddag gaan?
    @Lynne182 hopelijk voel jij je ook al wat beter?

ik heb vandaag de termijn van mn zoontje bereikt. Hele rare dag nu. Ik voel me opgelucht, blij, angstig, hoopvol, gestresst en verdrietig in 1.. Raar :)

Diedy vindt dit leuk.
  16. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik snap dat gevoel wel. Ik heb dat elke keer als ik rond de 24 weken ben. Onze eerste dochter is met 24 weken en paar dsgen overleden in mijn buik. Ik ben opgelucht als die 24 weken voorbij zijn en de 25 weken haal. Ik lijk ook meer op te letten op elk schopje en beweging die ik voel.

Hier voel ik me gelukkig niet meer zo ziek als zaterdag. Laten we hopen dat het voorbij is en we het allemaal hebben gehad!

17. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Alles is goed ❤️ al goeie 589 gram. Begin januari de suikertest. Dat komt niet onverwachts voor me. :p

Moedie en Lientje16 vinden dit leuk.
  18. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha ik moet mezelf ook thuis prikken nu. En zit de hele dag onder de 5,9.Terwijl ik onder de 7,8 moet zitten. Dus dat haal ik absoluut niet die waarde. Ik start sochtends met 4.2 dus beter kan niet haha.

Ach een lekker bolle binkie is niks mis mee! Ik weet gewoon dat niks in maat 50 ga kopen. Daar zal die zo uitgroeien!

19. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Zo is dat. Al 2 flinke kindjes gehad. Sommige mensen maken kleine kindjes en andere dikkerds :p:roflmao:
    Tja ik maak me nog geen zorgen. Ik hoor het wel. En dan nog een trimester dieet volgen kan er wel bij. Maar vooralsnog ga ik er vanuit dat die test goed terugkomt :cool:

20. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hoera :) de eerste 50dagen zijn voorbij :D (heb het op je banner hem nog 200d te gaan)

Deel Deze Pagina