(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Enige wat wat wij hebben gedaan is gister wat kleertjes gekocht. Verder nog altijd niks gedaan. Ik ga volgende week zaterdag wat spulletjes kopen die we nodig hebben voor de baby samen met mijn moeder. De kids blijven dan mij de papa. Al het wassen en bedje klaar maken en de box en kinderwagen bak komt voor later.

2. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    De kinderwagen! Die was ik compleet vergeten :roflmao: ja tijd zat nog

3. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Oh ja wij moeten ook nog een heel deel gerief terugvragen bij schoonzus en vrienden, want wij hebben uitgedeeld 'bij ons komt er toch geen tweede' :roflmao::roflmao:

4. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Wij ook een deel terug moeten verzamelen. Nog enveloppen stempelen met ons adres, badje terug krijgen en nog het snoepjesdeel vd doopsuiker maken en denk dat we er ver zijn :). Vandaag officieel 3 weken verder dan bij zoontje. Bijna 36 weken, nog gewoon nieuwjaar overleven! Zo ZOT!

en nu ga ik zeker overtijd gaan :roflmao:

Lientje16 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  5. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hieperdepiep hoera! Vandaag is ons emily 4 jaar! En speciaal voor haar gaan we met de hele straat vuurwerk af steken haha.

Nu is het even klaar mee verjaardagen. Laten we hopen dat de volgende van onze man is!

Iedereen een fijne jaarwisseling!

Princessjesliefde vindt dit leuk.
  6. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Proficiat @Lynne182 met de verjaardagen van je meisjes!

Fijne feestdagen iedereen!

7. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Iedereen nieuwjaar overleefd? Hier hebben de meiden gister avond met papa vuurwerk afgestoken. Was wel een koude avond en nacht. De meiden waren bevroren!

Vanochtend 7 uur was tessa alweer aan et roepen.. Pfff moe.. Vanmiddag doen we 2 uurtjes ballorig. En vanavond optijd na bed.

Hier word de pijn in m'n schaambot en vagina enorm. Ik heb een boekje met bekken training gekregen van de gyn maar het word er niet beter op.
    Zaterdag ga ik met m'n ma shoppen voor onze chubby. Over plus minus 10 weken is de keizersnede (tussen 37 en 38 weken). Ik vind het eng idee dat het over 10 weken klaar is. 10 weken dat is zo voorbij. Ben helemaal nog niet klaar voor nog een baby. Het beangstigt me wat.

8. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Gelukkig nieuwjaar iedereen!!

Ondertussen bijna 15 weken zwanger. Nog 2 dagen werken en dan werkverwijdering. Ben blij.. dochtertje start maandag ook in de kleuterklas, ben benieuwd :roflmao:

Even een foto van de buik erbij :oops: mag he

Bijgevoegde bestanden:

9. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    @Amoxiclav Fijn dat je bijna thuis bent!
    Oooh succes maandag, ik vond dat een heel moeilijke periode, die eerste weken school. Maar wel tof dat je dan altijd aan school kan staan om ze op te halen (want dat was waar ik het dus moeilijk mee had ;))

10. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Amoxiclav succes met de laatste loodjes! En dan volop family time! En succes met de eerste schooldag! Al stress? Ik ben vooral benieuwd voorlopig, gaat hem goed doen terug dagelijks structuur te hebben.

Ik moet morgen nr labo vr bloedname en gbs kweek te gaan afgeven, zodat resultaten binnen zijn als maandag de cerclage er uit gaat. Morgen 36 weken.. kan het echt niet geloven!

@Lynne182 10 weken klinkt idd echt niet lang! Het gaat daar allemaal snel zijn!

11. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    @Lynne182 10 weken is idd niet veel. Maar op zich hebben kindjes niet veel nodig he. Het zal wel aanpassen zijn met zo 4 bengels in huis
    @Amoxiclav jij mag vroeg stoppen :D idd wel ideaal voor de kleine van school te halen!
    Mooie buik heb je al :)
    @Princessjesliefde je hebt het nieuwe jaar gestart met een dikke buik! Dat was de mijlpaal die jezelf had opgelegd he? Dikke proficiat. Nu uitkijken naar die baby. Ze is er echt bijna!

Hier gaan de voorbereidingen op een rustig tempo verder. Elke week doe ik iets. Mijn schoonzusje heeft ondertussen alles in huis voor de doopsuikers en ik heb het kaartje afgewerkt. De meubels zijn voor begin maart. Dan kan onze dochter alvast wennen. Ik kijk enorm uit naar april. Dat we eindelijk onze baby levend en wel in onze armen kunnen houden!
    Maandag suikertest en erna echo. We kijken alle2 uit om onze zoon nog eens te zien :)
    Maandag bel ik ook eens voor een pretecho. Zo rond 32weken +- half februari. Ook voor L. Dan kan ze zich meer voorstellen hoe broer eruit ziet. De 2d prentjes zeggen haar nog zoveel niet. Als heel ze het wel goed door. Het duurt echt een eeuwigheid voor r

12. Princessjesliefde

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    ik heb mijn doel idd gehaald! ZOT content! Moest vandaag bloed laten vr gyn, en ben vandaag de termijn dat zoontje nr huis is gekomen. was raar in t ziekenhuis te lopen nu met zwangere buik, zag ons daar nog met de maxicosi naar buiten lopen vorige keer. Alles nu zie ik echt nog als winst.

Durf ook nu pas echt een geboorteplan etc opstellen en mijn wensen voor de bevalling duidelijk maken aan iedereen. Alles is zo anders en het voelt zo fijn. Denk echt dat het een helende ervaring gaat zijn. Al bereid ik me wel voor op kraamtranen omdat we dat bij hem gemist hebben.

Nu vooral nog volop genieten van m’n zoontje nog ongestoord alle aandacht geven.

@Diedy heb 2 neefjes van 2016 die echt ook ongeduldig aftellen en elke week terug vragen wanneer hun nichtje nu komt. Het duurt lang idd he voor die kleintjes.

Diedy vindt dit leuk.
  13. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja ik had dat bij mijn meiden op laatste termijn ook. Blij dat Ik zwanger was zodat in ze niet hoefde te delen
    Zodra ze geboren zijn wil alles en iedereen ze zien en pakken.

Vanmiddag shoppen voor onze chubby. Kijk er stiekem wel na uit. Alleen dat lopen is wat minder maar goed we stoppen onderweg wel voor iets lekkers bij de Hema. Maandag moet ik weer na de gyn. Vind het toch snel gaan die weken

14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier heerlijk geshopt voor mijn kleine man. Heb echt geweldige dingen gekocht. Mooi zacht groen katoenen deken voor in de wieg en zijn eerste pakje voor in het ziekenhuis! Nu begint het toch wel wat te kriebelen. :D

Bijgevoegde bestanden:

Diedy, Lientje16 en Amoxiclav vinden dit leuk.
  15. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Mooi pakje @Lynne182
    @Princessjesliefde om hoelaat heb je morgen controle? Alles wrd eruit gehaald toch? Spannend of de kleine dan wel of net niet blijft zitten.

Hier was gisteren het laatste nieuwjaarsfeest. Want een drukke weken zijn me dat geweest :eek: morgen terug school! Ben benieuwd of ze er zin in heeft. Momenteel negeert ze redelijk had men vraag :roflmao::roflmao:

Vandaag ook 26weken. Een mijlpaal! Over minder dan 100d ligt men zoontje in men armen. Kan het nog steeds niet geloven dat het deze keer toch echt goed zal komen ❤️

16. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier morgen 28 weken. Ik ben ook aan erlt aftellen maar voelt ook nog wel onwerkelijk. Morgen ochtend ook controle bij de gyn. Als ze maar niet weer zeuren dat hij zo dik is. Nu weet ik het wel (voel het ook wel:roflmao:) ze hoeven het niet te blijven herhalen.

Morgen start emi op de basisschool. Groep 1.. Het lijkt de dag van gister dat nienke in groep 1 begon. De jaren vliegen echt voorbij. Maar wat zal ze moe zijn. Nu moet ze iedere dag naar school en ze hebben continu rooster. Dat word in het weekend bijslapen voor haar. Zal wel raar zijn voor mij om maar 1 kindje te hebben de hele dag. Maar dat zal niet zo heel lang zijn:D

17. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hier zijn het ook volle dagen. Behalve op woensdag. Is dat in Nederland anders? School start hier om 8u35 en stopt om 15u25. Ze is nu bijna 3.5j en dat lukt wel vrij vlot. Woensdag is het maar tot 12u15.

18. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier is woensdag tot 14.15

19. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Wauw dat is best lang. De woensdag is echt nodig om de ander helft van de week te halen. De enige dag dat ze nog een uurtje slaapt :p. Alsinds veel succes morgen! Zal raar doen maar uiteindelijk toch Zook handig dat je nu wat meer rust kan nemen :) de jongste slaapt nog smiddag vermoed ik?

20. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Even een foto uploade :p

Bijgevoegde bestanden:

Lientje16 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina