(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik begin ook wel echt nesteldrang te krijgen. Wil badkamer uit soppen van boven na beneden. De voortuin gedaan hebben de achtertuin gedaan hebben. Denk dat ik de keuken ook maar weer eens leeg haal en uit sop. Alsof et zo nodig is:roflmao: de baby zou maar in et keukenkastje komen e hahaha. :D
     
    NiVa0230 en Lientje16 vinden dit leuk.
  2. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
  3. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Gelukkig :roflmao: van mij mag het al april zijn :p
    Jij kan al aftellen naar de 20wk echo :o:
     
  4. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Kinderen zijn idd flexibel. Maar hier is de situatie toch anders. Zij heeft heel goed door dat er een broer in de hemel is. En voordat er hier iets tastbaars stond, zei ze vaak dat deze broer ook naar de hemel ging gaan. Heel speels hoor. Alsof het normaal was dat een broer naar de hemel ging en een zus niet. Daarom wou ze ook een zus.
    Alsinds nu gaat het veel beter. Nu zegt ze niet meer dat broer weg gaat maar dta hij nog 'heel lang' in de buik moet zitten en dan in bed mag liggen.
    Dat is toch beter voor r. Sindsdien maakt het haar niet uit wat ze krijgt. Broer/zus. Tis al goed :D
    Over 4tal weken breekt voor ons gezin de stresserende periode aan. Maar we blijven positief :thumup:
     
  5. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier onze kleine meid haar ledikantje omgewisseld voor een peuterbedje. Ze word zo groot!!

    Ook heb ik zo extreme opruim woede. Vandaag ons bed aan de kant gezet alles gezogen de plinten op m'n knieën schoongemaakt alles gedweild. En dacht laat ik eens gek doen, zet et bed aan de andere kant van de muur (onze slaapkamer is groot om al eens te schuiven). Ik ben nu meer tevreden met bed tegen de andere muur. Heb meer ruimte voor het wiegje straks maar ook voor zijn ledikantje is er ruimte zat.

    Maar ben nog niet klaar. De kelderkast krijgt ook nog een leeg haal en opruim beurt. Oh en m'n emmer met dettol doet het ook zo goed. Het klinkt allemaal misschien grappig maar het brengt enorm veel onrust met zich mee in mijn hoofd. Ik zie overal werk en dingen die gedaan moeten worden..
     
  6. Moedie

    Moedie Lid

    21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Proficiat!
     
  7. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Moedie hoe is het nog met jou? Al bevallen waarschijnlijk? :D
     
    Moedie vindt dit leuk.
  8. Moedie

    Moedie Lid

    21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Hihi ja ik ben idd al bevallen! Reeds op 25 november, totaal onverwacht na een echo moeten blijven. Kleine man is geboren op 35w6d. Twee weken op neonatologie moeten blijven en op 22 december geopereerd geweest tgv pylorusstenose maar nu alles zeer goed met onze kleine man.
     
  9. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    En hij heeft zo een mooie naam ❤️
    Jammer dat mijn man er niet meer akkoord is maar dat was mijn favo naam sinds mijn studententijd. Ochja we hebben nu ook een mooie compromis gevonden :D
     
    Amoxiclav en Moedie vinden dit leuk.
  10. Moedie

    Moedie Lid

    21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Mo gow echt?? Zo leuk om te lezen :) mijn pepe van 94 noemt ook zo, heeft vele betekenissen voor ons.
     
  11. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Oh amai toch nog heftige kraamtijd.. maar gelukkig gaat alles goed!! Dikke proficiat :oops:
     
    Moedie vindt dit leuk.
  12. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Hier staat zijn naam ook al vast :D iets wat je niet zo vaak hoort, zoals onze dochter haar naam :p
     
    Diedy en Moedie vinden dit leuk.
  13. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier vanmiddag een vreselijke spannend moment gehad. Ik kreeg in eens heel veel buikpijn. Echt extreem op de plek van de keizersnede meteen zkh gebeld en moest binnen uur komen. Ouders opgetrommeld en hup de auto in. Pijn pijn pijn pijn... Aan de ctg gemoeten, 'n echo gekregen. De placenta is in het litteken van de keizersnede vergroeid. En onze kleine jongen is zo dik en groeit zo hard dat er enorme druk op et litteken komt. Ik had ook de ene harde buik na de ander op de ctg. Ze vroegen zich af of ik daar geen last van had. Maar die heb ik zo vaak en ze doen niet zo veel dus dat was een zorg minder. Maar ja die placenta dus. De vergroeiingen is wel een probleem. Ik vraag me af hoe dat tijdens de keizersnede dan moet.

    Ik word nu toch wat extra in de gaten gehouden. Want de placenta houd de groei van de baarmoeder niet bij. En dat vind ik dood eng.
     
  14. Liemke1709

    18 aug 2019
    28
    16
    3
    Vrouw
    Een hele dikke proficiat!!! :D:D:D Ik lees hier af en toe wat bij.

    Jullie beginnen allemaal al goed af te tellen he. Elke keer als ik hier kom, dan krijg ik weer zin om zwanger te zijn. Hahaha, doen we even niet hoor :p. We gaan hier braaf nog 3 jaar met een spiraal rondlopen :o::roflmao:
     
    Princessjesliefde vindt dit leuk.
  15. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Oei dat zal serieus schrikken geweest zijn!! Nu alles rustig?
     
  16. Liemke1709

    18 aug 2019
    28
    16
    3
    Vrouw

    Ojeee. Dat klinkt ook echt supereng.
    Ik hoop dat alles goed mag blijven gaan. Moet je nu vaker op controle? :(
    Is het iets wat gevaarlijk kan zijn voor de baby of voor jou? :(
     
  17. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hey dames, Ja blijkbaar heeft het ook een naam. Placenta accreta. Ik heb nooit geweten dat dat bestaat. Opzich kan het voor de kleine man geen kwaad het is voor mij alleen heel lastig. Ook straks kan het problemen geven met loslaten na de geboorte. Maar goed ik lig dan al op de operatie tafel dus ze weten vast wel wat ze doen.
     
    Lientje16 vindt dit leuk.
  18. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Lynne182 de benaming ken ik niet maar wat het is had ik al van gehoord. Nu als het idd keizersnede is zal de gynaecoloog wel weten hoe of wat. Komt goed ;)

    Donderdag weer echo!! Ben benieuwd
     
  19. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Wel vrij eng maar idd, het is al een kz. Dus ergens zitten ze daar al goed toch
     
  20. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Spannend! Hij zal weer veel gegroeid zijn! Hier 2 weken wachten :D
     

Deel Deze Pagina