(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja datum is zeker fijn. Dat voelt als serieus aftellen. Maar aan de andere kant begin in nu toch ook wel nerveus te worden. Met alle lichamelijke ongemakken ben ik er helemaal klaar mee. Maar een vierde kindje.. Ben ik daar wel klaar voor!? Maar goed we gaan maar gewoon met de stroming mee en laat het over me heen komen.

2. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik denk dat het de beste instelling is. Willen of niet... De baby zal er binnenkort zijn. En dat gaat mss wel moeilijk worden maar uiteindelijk komt alles wel op zijn plek terecht

3. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Harde buiken harde buiken oh en harde buiken. Als die maar niet nog lager gaat liggen :rolleyes: heb al last genoeg van z'n hoofd.

Hoe gaat het met de andere dames?

4. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hoe was jullie stormachtig weekend? Alles nog wat heel gebleven?

5. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Hier is het precies goed meegevallen, buiten het dak van het kippenhok geen schade. Bij jullie?

Dochter heeft wijnpokken/waterpokken , heb dat zelf als kind al gehad dus zal wel geen risico zijn voor baby?

6. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier ook tot nu geen schade. Ja ik durf de deur niet uit met de bakfiets dus zit sinds zaterdag middag al binnen. Maar dat is dan mijn probleem natuurlijk haha.

Volgens mij kan het geen kwaad als Je zelf waterpokken al hebt gehad. Mijn middelste heeft het eens gehad toen ze nog geen 1 was. Dan is de kans dat ze het nog een keer krijgt wel aanwezig. Maar goed voor zwangere dacht ik niet.

Hier aan aftellen. Nog 8 dagen en dan weten we de datum. Ik heb nog geen moment rust gehad. Vanochtend ook de hele badkamer uit gesopt. Ik zie overal werk liggen. Het slaat nergens op maar kan er niks aan doen. :roflmao::rolleyes:

7. Princessjesliefde

Princessjesliefde Actief lid

18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Amaai dat gaat hier mega snel vooruit bij jullie! Niet lang meer voor die babykes er gaan zijn!

Hier is alixeje ondertussen al meer dan een maand bij ons. De tijd vliegt echt. Heb ons foto album van 2019 afgewerkt en het is zo raar naar die foto’s met 1 kindje kijken; het lijkt alsof ze altijd al bij ons was.

Lientje16 vindt dit leuk.
  8. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja en ik vind ze ook zo veel veranderen op een maand tijd. Dat hele kleine gaat er ook zo snel van af. Maar als ze er eenmaal zijn kan je ze voor geen goud van de wereld meer missen!

Geniet er van, echt koester ieder moment. Voor je het weet worden ze 7!

Princessjesliefde vindt dit leuk.
  9. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hier geen schade door de Storm. Gelukkig :)
    Verder enorm last van men buik, rug, bekken:cry:
    Ik hoop dat we snel april zijn :oops:.
    Vrijdag pretecho! Daar kijk ik zoo naar uit!
    Over 3wk terug naar de gyn. Ik vermoed dat hij dan al ruim 3kilo zal wegen :|

Moedie vindt dit leuk.
  10. Moedie

Moedie Lid

21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Hier R. al 10?! Weken bij ons.. het gaat zo snel..
    Het is echt een rustige baby, zo een verschil of zijn temperamentvolle zus van bijna 3 jaar hehe

HappyJ en Amoxiclav vinden dit leuk.
  11. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Wauw 'al' 10 weken. De weken gaan echt sneller eenmaal ze er zijn geloof ik

12. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha ja die laatste weken mogen van mij nu ook echt vliegen. Ik heb een Skippy bal ingeslikt:eek: haha. En dan zijn we er nog nieto_O

Even een sexy foto van mij in badjas vanochtend :roflmao: haha, nou voel me alles behalve sexy

Bijgevoegde bestanden:

Liemke1709, Lientje16, Moedie en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Phoe lijkt me zwaar met die buik! Zeker achter de andere kinderen aanlopen toch? Over paar daagjes weet je exact wanneer hij komt! Zó spannend !.

Ik ben ook al vrij dik :roflmao: dikker als toen ik beviel van mijn dochter. En ik moet nog even :|

Bijgevoegde bestanden:

Lientje16, Moedie, HappyJ en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha bij jou klopt het ook gewoon!! Hier zijn mij benen gewoon te dun voor die buik van mij:roflmao: merk wel dat hij flink aan zakken is, de druk word erger en mijn buik word lager. Maar het is behoorlijk pittig zo'n dag met die meiden. Slapen, bukken, zitten, tillen.. Dinsdag krijgen we de datum. Ik ga zeker er na uit kijken!

15. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ja mm
    Haha dikkere benen kweken :roflmao: tillen enzo doe ik niet meer. Gaat niet. Zeker niet met mijn bekken :eek:

16. HappyJ

HappyJ Lid

19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    Al 10 weken! Hier 16 weken en een paar dagen… het gaat zo snel hé!
    Echt erg vind ik dat nu wel niet :)
    Ik hou heel erg van de hele platte babietjes en dan mogen ze van mij ineens wat groter en zelfstandiger zijn… in de zin van zelf al een speeltje te kunnen nemen en zich daar wat mee bezig te houden want nu is zoonlief echt in de fase van "ik wil wel maar het lukt niet zo goed" en dus roept hij je constant :rolleyes: Ik krijg nu precies minder gedaan thuis dan wanneer hij ieniemienie was!

Moedie vindt dit leuk.
  17. HappyJ

HappyJ Lid

19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw

Stop met die mooie buiken te showen!!!! :roflmao::roflmao::roflmao:
    Mijn eierstokken beginnen spontaan op en neer te wippen!!! :D

Liemke1709, Lientje16, Diedy en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Echo was perfect zoals gedacht ;) loopt paar dagen voor zelfs

Moedie, Lientje16, Diedy en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier moet ik morgen ochtend even als alsnog de kinkhoest vaccinatie gaan halen. Heb het bij alle andere kindjes niet gedaan maar mijn gyn hamerde er op om het alsnog te doen. Dus dan doen we dat morgen maar even. Meteen maar even kijken of ik iets leuks kan scoren voor valentijn dag voor mn ventje. Het is het idee dat telt:p

20. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik heb hem afgelopen zaterdag laten zetten. Alleen mijn arm heeft ervan af gezien :p in belgie is dit meen ingeburgerd denk ik... Bij al mijn kindjes heb ik dat gedaan. :)
    Morgen pretecho :D een cadeautje voor onszelf op valentijn :cool:

Deel Deze Pagina