(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Haha ja ik heb gehoord ja dat je flink spierpijn kan krijgen.. Ben benieuwd morgen of ik dat ook ga krijgen!

Jij veel plezier bij de echo morgen:D

2. HappyJ

HappyJ Lid

19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    Hier in frankrijk doen ze die vaccinatie eigenlijk ook niet bij de zwangere vrouw. Ik weet niet of in Belgie en Nederland de kindjes ervoor gevaccineerd worden? Hier wel, ik mag volgende Week weer langs de dokter voor Théo zijn vaccinaties… 4 maanden wordt hij seg…..

3. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Jawel. Maar hier wrd dat gedaan zodat de baby beschermd is vanaf de geboorte en niet pas vanaf de eerste vaccinaties

4. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    De pretecho was leuk! Spieken naar onze kleine man ❤️

Bijgevoegde bestanden:

HappyJ, Lynne182 en Lientje16 vinden dit leuk.
  5. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Wat een mooie buiken en echo's zie ik hier voorbij komen. Zo leuk!

Ik ben pompaf van een hele week mijn 4jarige met windmolen te entertainen. Mijn ouders hebben ze net mee genomen, ik lig eindelijk even in de zetel voor ik aan een dineetje voor mijn man begin :p

6. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Met windpokken dus :roflmao:

7. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik dacht al  het ergste is nu voorbij vermoed ik?

8. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    #1328 Lynne182, 14 feb 2020
    Laatst bewerkt: 14 feb 2020
    Haha vond het al zo apart hoe je een kind met een windmolen kan entertainen:roflmao::roflmao:

Ik voel me met tijden een gestrande walvis. Wat Ik wel heb met die dikke buik is dat ik soms een knie of voet voorbij zie schuiven. Maar hij heeft een favoriete houding met zn rug links en z'n tenen rechts tegen m'n ribben. En stampen wat die doet. :confused:

Weetje waar ik gek van word, sinds een week word ik gek van de jeuk aan beide benen. Boven benen, onder benen, het maakt niet uit. Ik heb achterkant van m'n rechter kuit tot bloedens toe open gekrabd. Wat is jeuk erg zeg!

9. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Lynne182 nog even en dan heb je jou zoon in je armen!! Maar naar de laatste loodjes zie ik ook niet uit die zijn het zwaarste..

10. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    En jullie ook al wat voorbereid op storm dennis? Of heeft België daar niet zo last van? Ik vind die Ciara ook reuze meegevallen dus verwacht van deze nu ook niet echt iets bijzonders.

Waar ik wel de zenuwen voor heb is dinsdag. Ben zo benieuwd naar de datum. :eek:

11. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    De vorige keer viel er op 5cm na, net geen boom op onze auto. Dus deze keer hebben we alles autos in de atelier gezet. Beetje puzzelen maar tis gelukt :) Denis zou minder zwaar zijn dan ciara.. Dus ik vermoed dat alles oké zal verlopen :D
    Dinsdag is echt heel dichtbij!!
    Hier nog 3 afspraken voor de baby komt!! Bijnaaa:eek:

12. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    OH gelukkig hier in de buurt niks van omvallende bomen tijdens ciara gemerkt. Moet zeggen dat ik ook geen last heb gehad van Dennis vannacht. Jullie wel?

Verder weer niet geslapen van de jeuk. Kan er ook niet tegen op :confused: m'n Boven armen jeuken in bed nu ook alo_O eens overleggen me de gyn.

13. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Hier waait het nog hard. Maar minder dan vorige week.
    Over die jeuk, het kan een gewoon vervelend zijn maar ook een voorbode van een zwangerschapsvergifiting dacht ik. Dus ik zou het zeker melden.
    Bij de oudste had ik de 2 laatste weken jeuk... ZOT kom je ervan. Ik probeerde wel niet te krabben maar crème te smeren. Dat hielp even goed als krabben... Tijdelijk :|

14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Zoo het gaat hier los joh. Door de wind is het tuinhuisje van onze buren z'n golfplaten kwijt. Die belande in eens in onze tuin. Ik heb net mijn bakfiets toch maar aan de ketting in de muur vastgelegd. Zo hard was Ciara toch niet vorig weekend.

15. Liemke1709

18 aug 2019
    28
    16
    3
    Vrouw
    Hier ook vanalles gaan waaien... waaronder de deur van het tuinhuisje, 2 panelen van de afsluiting en het dak van het kippenhok.

Een vriendin van me had zwangerschapsjeuk en kreeg fenystil pilletjes van de gyn zodat ze niet gek werd van de jeuk. Dus ik denk/hoop dat de gyn je wel zal kunnen helpen.

16. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ai ai ai hier is meneer deze ochtend aan et zakken. Ik heb serieuze indalings weeën. Ik voel z'n hoofd gewoon beneden dat ik m'n benen amper over elkaar kan doen. Ik grapte tegen mijn man, dat als ik een spiegeltje pak en hem zou kunnen zien zitten, echt serieus zo voelt et. En mijn man:eek: "niet over uur na mij bellen hé". Haha. Maar ik blijf wel even zitten waar ik nu zit want voelt alles behalve comfortabel. Auw. :confused:

17. HappyJ

HappyJ Lid

19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    Hopelijk al wat geminderd ? Die kunnen echt lastig zijn he!!!

18. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Zoooo ja was echt lastig. Menstruatie achtig steken onder in de vagina. Het is helemaal gestopt nu maar heb absoluut idee dat die flink gezakt is nu. Ben benieuwd vanmiddag bij de gyn was die zegt.

HappyJ vindt dit leuk.
  19. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Geen idde hoe het voelt. Hier zijn ze nooit ingedaald en de kans dat deze indaalt is uitzonderlijk klein. Teveel vruchtwater telkens..
    Mijn zusje zei wel dat weken met een 'patattenzak' tussen haar benen liep... Dus ja dat lijkt me wel ambetant o_O

20. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Nou 2 maart mag ik langs de anesthesie... Nu komt het echt dichtbij.

Onze man is 38 weken kwa groei!! Ze had enorm moeite met hem goed in beeld krijgrn zo flink is die. Vind nu best eng eigenlijk. Wat als die over 2,5 week zoiets heeft van, ik ben groot genoeg kiekeboe.

Maar we gaan nog maar even nergens van uit. Aftellen is begonnen!!

HappyJ vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina