Spannend! Als hij spontaan komt, doen ze wel een spoedje denk ik dan. Hopelijk past ie nog in maatje 56
Ik nader de zwangerschapsduur waarop E is gestorven. Nog 1 week verder was ik. Slik. Nu hopen dat deze man gezond en wel ter wereld komt. Maart of begin april. Groot en dik is hij al. Nu echt afwachten.
Ja dat wachten herken ik. Ik ben momenteel helemaal klaar met de zwangerschap. En dat genieten van de laatste paar weken, zoals iedereen dat dan je toe roept, hoe verzinnen ze het. Hij ligt nog altijd niet volledig ingedaald en drukt met z'n lijf enorm tegen m'n longen aan. Ik lijk wel een 0900 sex lijn zo lig ik te hijgen en puffen . Laat regelmatig mijn urine lopen tijdens het hoesten, niezen of bukken. Als bukken tenminste gaat met die skippybal. Slapen met zo pijn in m'n heupen is misschien een uurtje of 3 per nacht bij elkaar wat ik slaap. Wil mijn lichaam zo onderhand wel tetug. Maar goed nog 3 weken en dan zit het er op. Jippie
Is de bevalling voor 2 maart of 12 maart? Want 2 maart is maar een dikke week meer. (staat zo in je post)
Nee joh, hij komt tussen 9 en 16 maart. 2 maart is de afspraak bij anesthesie. Dat is gewoon voorbereiding gesprek en vragen lijst voor de keizersnede
OH zo bedoelde je. Nu als je de uiterste datum (16/03) in gedachten houd, is het echt zeeeer dichtbij! Ik heb een schema met wat er allemaal nog gedaan moet worden...normaal zijn we de week van 20/03 klaar. 27/03 ben ik dan 37weken. Dus vanaf dan mag hij komen
Hoe gaat het verder met jullie? Hier enorm verkouden en oorpijn. Hoop dat ff een goei weekje last van heb en dan weer voorbij is. Nu met de carnaval vakantie heb ik gezien dat het alleen maar gaat regenen regenen regenen. Jakkie dat is toch niet leuk. Ik zou niet weten wat we moeten gaan doen, aangezien ik ook niet zo mobiel meer ben. Maar anders wip ik de action eens in kijken voor wat knutsel spullen en misschien leuke puzzels voor emily.
Hier alles goed. Alweer 22w gepasseerd en mijn buik heeft een ferme groeispurt gehad. Verder een ziek meisje in huis, buikgrieptoestanden. Gelukkig is het vakantie
Ah ja groeispurt is meestal zo vanaf week of 20. En dan gaat het hard! Hier heb ik gevoel niet groter te kunnen en op ontploffen sta
Mooie buikjes dames!!! Hier is de vakantie weer voorbij, ochtendrush naar school en opvang is weer bezig Kindjes zijn een Week thuis kunnen zijn bij de oma… maakte het voor mij wel makkelijker voor het Kolven want aangezien ik 's middags thuis ga eten kon ik mijn kleine man even lekker aanleggen en kon ik toch een keertje minder Kolven op de dag.
De vakantie is net gestart ik vind het net heerlijk zo. Geen boekentas om klaar te maken, geen 20x zeggen: eet je ontbijt nu op want straks moeten echt naar school!. Gewoon relaxt haar laten doen. Ze gaat wel naar een opvang voor paar uur. Maar ze gaat er graag naartoe en het is voor mezelf een rustmoment. Zalig! Dat rushen met kleine kinderen vind ik zo hatelijk