(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ja eerste dag alleen was hectisch maar ging best goed. Merk wel dat ik minder tijd heb nu voor Thomas. Toen mijn man thuis was ontfermde hij zich meer over de oudste kinderen zodat ik met Thomas in de weer kon. Maar nu ligt die vooral in de box want tsja het huishouden en de kinderen vermaken zichzelf natuurlijk niet. Maar als die begint te huilen en word niet stil doe ik hem gewoon in de draagdoek. Dat vind hij heerlijk! En dan vooral als ik een niet te hoog shirtje aan heb dat z'n hoofdje op m'n blote huid ligt. Is die helemaal zen :D tis ook echt een lekker mannetje. Makkelijk kereltje ook voor nu. Benieuwd of dat ook zo blijft.
     
    Lientje16 vindt dit leuk.
  2. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het hier met iedereen?

    Hier plakt Thomas enorm aan mij, vooral huid op huid vind die heerlijk. Dus probeer waar ik kan er aan toe te geven. De meiden beginnen het thuis zitten beu te worden. Wat ik me ook wel kan voorstellen want die 4 muren komen behoorlijk dichtbij. We gaan zo eens iets lekker bakken in de keuken. Koekjes met marshmallows. Maken we schapen koekjes, harstikke leuk. :D
     
  3. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    De 4 muren beginnen ook wel wat op mij af te komen, voel dat ik moet oppassen voor depressieve gedachten (had ik ook toen ik net bevallen was van dochter en geen kant uit kon door herstel keizersnede, borstvoeding die niet liep en dochter die niet buiten mocht wegens te klein en te koud buiten) dit wordt nu al een prenatale depressie :confused:
    Mijn man voelt het ook aan, belt een aantal keer per dag om te checken en doet dan voorstel wat ik nog met dochter kan doen, wel lief.
     
  4. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Had je zo last van die keizersnede ja? Ik kan me bij tessa herinneren dat de keizersnede herstel wel ok ging. Nu moet ik zeggen dat ik ook vol op bezig ben sinds thuis ben van het zkh en niks me tegenhoud (behalve fietsen met de bakfiets dat doe ik nog niet) ik zat zelfs paar uur na keizersnede al op stoel in het zkh.

    Niet kleinerend bedoeld hé, maar vraag me dat dus af hoe iemand anders de keizersnede ervaren heeft.
     
  5. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Oh amai de eerste dag al op een stoel? Ja dan is het toch wel een heel verschil. Ik kon pas de derde dag uit bed komen.
    Niet dat ik echt pijn had, ik kon gewoon niets.
    Blij voor je dat je sneller weer op de been bent :thumup:
     
  6. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ah Ja ik kan dat dus niet dat stil liggen of zitten. Om 15.30 smiddags is hij geboren om 16.45 ging ik van het OK. En rond 22.00 zat ik al op de stoel omdat ze mijn bed gingen verschonen. Dag 3 was ik al thuis en stond ik savonds te koken voor iedereen. Maar te snel gaan is ook niet alles hoor. Ik heb nu nog altijd rare pijn rechts onder in die ik niet kan plaatsen. Maar daar hebben ze paracetamol voor, en weer door:roflmao:
     
  7. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.127
    15.633
    113
    Vrouw
    Het is wss ook omdat je voelt dat het gaat, dat je doordoet e.
    Al is het natuurlijk wel stoerder om te denken dat je een krak bent :roflmao:

    Als ik zie in de vriendenkring is dat ontzettend verschillend allemaal. Een collega die is 3 keer bevallen met een keizersnede en bij haar 2de kon ze niets. Terwijl ze bij haar 1ste en 3de amper last had.
     
  8. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ik tel verder af! Morgen of dinsdag wrd ik gebeld voor de volgende controle. Ik hoop zo dat onze man volgende week geboren zal worden. Dinsdag woog hij ruim 4kg. Tegen eind volgende vweek schat ze hem net op 4.5kg! Maar 38wk zou blijkbaar beter zijn voor de ontwikkeling. Daarom wou ze dinsdag nog niks ondernemen. Zucht. Die buik begint echt door te wzgzn' afgelopen nachten de voorweeën ook. Het mag komen.
     
  9. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
  10. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hier was de keizersnede ook gepland met 38 weken.. Ben wel blij dat die eerder kwam met 36+5 en 3,9 kilo haha. Dus ik snap hoe je je voelt. Maar nu duurd het vast niet lang meer! Houd vol!
     
  11. Liemke1709

    18 aug 2019
    28
    16
    3
    Vrouw
    @Lynne182 Een late welgemeende dikke proficiat met de geboorte van Thomas! Fijn om te lezen dat hij het zo goed doet! Ik was hier een hele tijd niet meer geweest... Oepsie o_O:D

    @Diedy veel succes! Hopelijk een vlotte bevalling en een gezond babytje. :)
     
    Lynne182 vindt dit leuk.
  12. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    @Diedy al baby nieuws?

    Hier moet ik dinsdag na het cb. Alleen mag niemand mee, just me and Thomas. Of ik "even" oppas kan regelen voor de andere drie kinderen in deze corona tijd. Uuuh... Juist... Ik heb maar mijn vader gevraagd maar die is misschien werken. Verder zijn de contacten extreem beperkt hier dus zou niet weten hoe ik dat moet doen als mijn vader niet kan.

    Onze Thomas is een echt vreetzak. Hij drinkt veel en ook graag aan de borst. Dat mini baby gaat er snel van af zo:roflmao:
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  13. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Nog geen baby nieuws. Maar lang kan het echt niet meer duren want het rommelt al vrij heftig:rolleyes:
    Morgen nog eens lang de gyn ;)

    Dat kleintjes gedeelte is er idd snel af. Tenzij je van een mini bevalt van 2,5kg ofzo maar beter wat reserve natuurlijk!
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  14. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Diedy succes met de bevalling!!
     
    Diedy vindt dit leuk.
  15. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Nog 85dagen te gaan en heb het gevoel nog niks tot amper iets voorbereid te hebben :roflmao:
     
  16. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    FERRE
    4/4/2020 - 00U50 - 55 cm - 5kg200
    We stellen het allebei goed ❤️❤️
     
    Liemke1709, S2909, Bixou en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd :D wat een knoest zeg! Toch wel blij dat Thomas eerder kwam met z'n 4 kilo. Proficiat!
     
    Liemke1709 en Diedy vinden dit leuk.
  18. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Proficiat!! Wat een gewicht zeg :eek: vlotte bevalling gehad?
     
    Diedy vindt dit leuk.
  19. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.127
    15.633
    113
    Vrouw
    Dikke proficiat. Over een flinke ketel gesproken.
     
    Diedy vindt dit leuk.
  20. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Proficiat! Wow dat is inderdaad een flinke kerel :D
     
    Diedy vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina