(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.719
    18.817
    113
    Vrouw
    Die was zo heel plots weg e?

2. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Bijna 30wk ook al! Je zou voor minder aftellen ❤️

Zwanger zijn vond ik dus echt niet tof! En al zeker niet de laatste keer :| ben enorm blij dat ik bevallen ben

@BruggeGirl ik bedoel hiermee... Als het kriebelt... Zou ik er gewoon voor gaan ;):thumup:
    Ik heb nog contact met 3 mensen van 9 maand. Maar ik ken hun nicknames niet meer :rolleyes: we babbelen ook al bijna 1 in een gemeenschappelijke (fb) messengergroep :) ondertussen is 1 bevallen van een tweeling, ik ben bevallen en 2 andere gaan bevallen in juli en augustus :D
    Allemaal meiden die er lang voor hebben moeten vechten. Dus topnieuws!

3. BruggeGirl

12 aug 2019
    89
    129
    33
    Vrouw
    Gene is zwanger voor juli!!

4. BruggeGirl

12 aug 2019
    89
    129
    33
    Vrouw
    Ai, ja ik heb op zich wel genoten van men zwangerschap eerste 12 weken wel kotsmisselijk en laatste 9 scheurtje in buikspier waardoor het echt zo lastig was zitten liggen staan alles deed pijn. Maar nadien prexies snel vergeten! maar zwanger zijn bij men schoonouders zie ik niet zitten anders zou ik mss echt opnieuw beginnen! Hihi

ik ben nog wat mee met jullie groepje door gene! Ben blij ook omdat ik nog veel praate met Bieke cijfertjes weet ik niet meer. en door het plotse stoppen van 9maand geen contact meer .. was echt super blij dat jullie allemaal samen zwanger zijn!!! Zo verdiend!

5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.719
    18.817
    113
    Vrouw
    Waaaaw geweldig.
    Ik volgde haar altijd wel wat en vind dit mooi nieuws.

6. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Neuzeke ja inderdaad.. vind ik jammer vraag me af hoe het nu met haar is.

@Diedy klopt bijna 30 weken! Ben al aan het aftellen. Staat echt nog geen zak klaar :roflmao: morgen begint mijn man aan de woonkamer (schuren schilderen...) dus nog even wachten hahaha

7. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Die ken ik precies niet. Wat was haar nickname op 9 maand?

8. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Het is een meisje :)

BruggeGirl vindt dit leuk.
  9. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.719
    18.817
    113
    Vrouw
    Awel kvind dat echt tof dat hier te lezen.

10. BruggeGirl

12 aug 2019
    89
    129
    33
    Vrouw
    Haar naam op 9 maand was effectief Gene ;) haar echte naam gebruik ik hier niet

11. BruggeGirl

12 aug 2019
    89
    129
    33
    Vrouw
    Ze was idd echt zooooooo blij! Had ze zo gehoopt!

12. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Dan zal ik ze niet 'kennen'. Hahaha normaal toch de mijne zet ik ook niet online :roflmao::roflmao::roflmao:

13. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Ja echt he! Ik ben ook heel blij dat ik een dochter heb :D op zich maakt het niet uit natuurlijk. Maar toch ben ik blij dat ik een dochter en zoon kan zien opgroeien nu en mijn dochter mijn 1e was. Mijn vriendin haar zoon toont echt 0% interesse in zijn zus. Mijn dochter daarentegen... Die ziet haar broer aan als een pop en is enorm zorgzaam.
    Op ' lange termijn zal het niet uitmaken maar ik vind wel leuker dat ze nu zoveel interesse al toont. :p

14. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik zal zo blij zijn als die corona ellende voorbij is. De hele dag zitten we (ik en de 4 kids) op elkaars lip en nek te hijgen. Ik zie nu echt niemand meer. Ondanks al die kinderen om me heen voel ik me regelmatig eenzaam. Snap je dat? Ik ga wat wandelen, fietsen (een van de kids zonder zijwieltjes leren fietsen nu). We spelen buiten in de tuin, maar de meiden binden het toch vooral noodzakelijk om elkaar en mijn leven zuur te maken o_O gezellig hier joh.

15. HappyJ

HappyJ Lid

19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    Om het even op zijn Frans te zeggen "t'inquiète pas" , je bent niet alleen!
    Ik zie men kinderen doodgraag maar halleluja als de school en de opvang terug open gaat! Ik moet nu thuiswerk doen, ben boekhouder, maar probeer maar eens iets gedaan te krijgen met een peuter en een baby thuis!
    Die snappen het echt niet hoor dat mama thuis is maar toch niet met hen kan spelen...
    Ik word sommige dagen horendol. Belt een klant, zet Théo zijn keel open of roept men dochter dat ze gedaan heeft met poepen en of ik haar wil helpen afvegen!!!

16. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Voorlopig ben ik blij met mijn zwangerschapsverlof. Maar mijn dochter loopt ook de muren op. Wij wonen vrij klein en waren het gewoon om veel op stap te gaan. Nu niks van dat dus. Als de speelpleinen opengaan, zou ik al blij zijn. School zou ideaal zijn maar ik dat laten varen voor dit jaar. Volgend jaar start ze gewoon in het 2e kleuterklasje en zien we dan wel weer. F zou normaal 1 sept starten in de opvang maar dat kan uitgesteld worden. Ik kan door verlof hier en daar mijn start op het werk uitstellen tot feb 2021. Dus daar maak ik me niet teveel zorgen om.
    Alleen is binnenzitten zolang.. Zonder dat je iets van vooruitzicht hebt... Best deprimmerend!

17. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Mijn dochter verveelt zich ook, en dat uit zich in niet luisteren, testen hoever ze met mij kan gaan en stampvoeten door de kamer. Gelukkig kan ze zich soms ook rustig bezig houden, want als ik wat teveel doe, krijg ik harde buiken. Mijn man komt s avonds thuis als ze iPad aan het kijken is, en dan zegt die, zo jullie hadden een rustig dagje? Aargh :confused:

Liemke1709, Amoxiclav en HappyJ vinden dit leuk.
  18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.719
    18.817
    113
    Vrouw
    Ik denk dat dit extreem zwaar is. Zo moeten werken en 2 kinderen in huis.

Als ik thuis ben moet ik niet werken en dan vind ik het best oké.
    Kvind mij best wel een luxe kip nu, in vergelijk met de vele ouders die zowel werk als kinderen moeten combineren.

19. HappyJ

HappyJ Lid

19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    Daar krijg ik het ook officieel van op men heupen! Nu ziet hij zelf ook wel wat dat je niet veel gedaan krijgt met beide thuis maar als ik hij zelf nog moest gaan werken en ik in zwangerschapsverlof was kreeg ik regelmatig de "je hebt precies niks gedaan vandaag" Naar me toe gegooid als ik zei dat ik bekaf was! Mannen... Hehe... Ze snappen het niet altijd dat het hard werken is. En als dan de tv aanstond was het ook "staat die nu weer op! " Al mocht Emma zelf pas een beetje kijken vanaf 5u...

20. HappyJ

HappyJ Lid

19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    @Neuzeke pfff een luxe kip? Met drie kinderen thuis vind ik je nog altijd een superwoman hoor :roflmao:
    Dat zijn ook niet altijd makkelijke dagen denk ik... :oops:

Deel Deze Pagina