(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    En en en?!

2. Moedie

Moedie Lid

21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Ik zie dat je nu wel bevallen bent, gefeliciteerd!!

3. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.715
    18.810
    113
    Vrouw
    Ik hield het andere topic ook in het oog.
    Daar schreef ze wat meer :D

Moedie vindt dit leuk.
  4. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Dankjewel!!
    Dinsdag 30/6 werd onze kleine man geboren, ben ingeleid geweest omv gewicht weer :p

Bixou vindt dit leuk.
  5. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.715
    18.810
    113
    Vrouw
    Ik volg u een beetje in het andere topic.
    Flinke kerel heb je op de wereld gezet.
    Hoe ervaart zus het?

Amoxiclav vindt dit leuk.
  6. Bixou

Bixou Actief lid

12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
  7. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!

8. Amoxiclav

Amoxiclav Fanatiek lid

8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Dankjewel iedereen :)
    @Neuzeke goed hoor, ze is supertrots en wil constznt helpen. Ze is verliefd op haar kleine broertje :oops:

Bixou vindt dit leuk.
  9. Moedie

Moedie Lid

21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

10. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Jij bent ook bijna aan de beurt!
    Gaat het nog met de warmte?

11. Bixou

Bixou Actief lid

12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Ja geen problemen voorlopig. Ik krijg pas last als het echt weer warm wordt (26+).
    Maar over het algemeen kan ik er goed tegen :)
    Inderdaad nog maar 5w te gaan (misschien zelfs 4 als het termijn van mijn zoon wordt).
    Dus dat is wel spannend ja.
    Nog 8 dagen werken, dus ben wel aan het aftellen.

12. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Amai je werkt nog. Straf! Dat kon ik al lang niet meer met men bekken. Phoe das lang werken. Maar straks lang snuggelen met de baby.

F is zaterdag 15weken. Normaal was ik 7juli gestart met werken. Maar ik neem het ouderschapsverlof op van L en F in 1xop. Dus ben nog thuis tot februari! Gelukkig. Ik zou er niet aan moeten denken om hem al af te geven.

Sinds vorige week heeft hij een monitor. Slaaponderzoek wees uit dat hij verhoogde kans heeft op wiegendood. Dus ik ben blij met mijn verlof.

13. Moedie

Moedie Lid

21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Serieus??
    Was ook schrikken waarschijnlijk...

14. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Onze kleine meid is een tweetal weken thuis uit het ziekenhuis! Wat fijn.
    Ze doet het goed, drinkt goed en slaapt goed.
    Heeft ook een monitor, door haar lage geboortegewicht meer kans op wiegendood. Stelt mij gerust als ze s nachts eens wat langer slaapt :D

15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.715
    18.810
    113
    Vrouw
    Wat een top nieuws

16. Diedy

Diedy Actief lid

7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Helaas wel. We hebben een onderzoek gekregen nadat ons thuisalarm was afgegaan.
    Mijn neefje is hieraan gestorven op 6maand dus ik was direct in paniek.
    Toen het resultaat van het onderzoek terugkwam, ben ik wel even moeten kalmeren. Maar helaas is het niet anders. Tot 1j met monitor. Dan opnieuw een onderzoek om mss te verlengen tot 18 maanden. Vooral in de auto stelt een monitor me gerust. Blijkbaar gebeuren er veel 'ongevallen' van wiegendoos buiten de slaapkamer :/
    Zijn monitor is 1x afgegaan op die korte tijd dat we het hebben. Ik kan enkel hopen dat hij er snel uitgroeit.
    Das fijn! Eindelijk thuis! Hoeveel weegr ze nu?
    Ik vind het vooral een geruststelling als hij stil slaapt. Normaal snurkt hij enorm maar af en toe slaapt hij stil... En als ik dan zijn lampje van zijn monitor zie pinken (pinkt per ademhaling), ben ik geruster

17. Lientje16

Lientje16 Lid

28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    2,640kg :rolleyes:
    Ja die lampjes zijn geruststellend he

18. Bixou

Bixou Actief lid

12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Ja gelukkig een bureaujob, komende week nog 3d en week erna laatste week ook nog 3d, countdown :)

Amai 15w al! Gaat ook snel. Wat goed dat je nog je ouderschapsverlof kan opnemen, ja ze zijn echt nog klein hé na 3 maandjes.
    Amai ook erg van je neefje :(
    Wel 'goed' dat ze dit al gezien hebben en dat je dan de monitor hebt, toch een beetje zekerder dan denk ik?

Ooh amai super nieuws! Jullie ook al een monitor, maar goed ook dat je dan wat geruster kan zijn!

Lientje16 vindt dit leuk.
  19. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hey dames,

@Lientje16 wat fijn dat je meisje thuis is! Het heeft natuurlijk ook wel lang geduurd zeg. Probeer ondanks alles lekker te genieten he.

Hoe gaat het verder met de andere dames?

Hier gaat alles z'n gangetje. Onze oudste dochter haar medicijnen zijn geen succes. Waren omhoog gegaan met dosering maar daar kreeg ze enorme bijwerkingen van. Dus moesten weer omlaag. Maar de dosering is dan zo laag dat het niet zoveel voor haar doet. Maar als maar omhoog gaan met nog geen 2,5 mg zijn de bijwerkingen te erg. Ze heeft dan bijna geen eetlust, komt moeilijk in slaap en wat in het ergste vind is dat ze rare tics krijgt. Ze trekt dan met haar wenkbrauwen op en neer en op en neer. Ook haalt ze continu haar neus op of wrijft er over. Dus ik hoop dat ze over mag stappen op iets anders want dit is niks zo. En de dosering zit nu zo laag dat het niet zo veel voor haar doet.

Verder groeit ons klein mannetje als kool. 4 maanden alweer. En echt hij is zo lekker! Ik vreet em op van de liefde. Hij lacht de hele dag door, altijd vrolijk. Hij begint de wereld om hem heen nu goed te ontdekken en meer te begrijpen. Maar zo vrolijk kereltje dat hij me toch is. In geniet van hem iedere dag opnieuw. En ben oprecht blij dat hij ons gezin helemaal compleet heeft gemaakt.

Onze tessa is een 2,5 jarige puber peutertje. Man man man wat een boefje. Ze heeft echt streken en is een pittig klein monstertje haha. Maar wel een leuk monstertje die graag kijkt hoe ver ze kan gaan.

En dan de middelste dochter is de brave zelf. Die sukkelt zo beetje tussen alle hectiek door. Ze krijgt nu zelf veel voorkeur voor bepaalde dingen die je niet snel verwacht van een meisje. Ze wil graag een slang of spin (?!) als huisdier. Uh.. Nee schat liever niet... Ze word ook steeds minder verlegen en dat vind ik zo fijn.

Dus over het algemeen gaat het prima bij ons. We doen lekker ons ding en sukkelen vooruit haha.

Lientje16 vindt dit leuk.
  20. Lynne182

Lynne182 Bekend lid

7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hoe gaat het met iedereen?

Deel Deze Pagina