(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Ik wil het absoluut niet goed praten, maar hou je vast aan het idee dat de natuur besloten heeft. Het is vanaf het begin al niet goed geweest en niet verder gekomen dan een paar cellen. Dat maakt het verdriet natuurlijk niet minder en drink zo veel flessen wijn als je nodig hebt!

    Je hebt nu dikke pech gehad maar weet zeker dat de volgende zwangerschap perfect gaat lopen en je een prachtig kleintje in je armen hebt.
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  2. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Merci dames. Ik weet het. Komt wel goed :) hopelijk snel weer zwanger
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  3. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Het is niet eerlijk he meid. Tijd brengt raad. Je komt er wel overheen. Neem je tijd.
    Nog een dikke knuffel
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  4. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Kan het wel plaatsen. Ondertussen vruchtje verloren daarnet. Morgen nog eens een echo. Weet ik ondertussen of alles weg is of niet. En dan wachten tot nieuwe eisprong zich aankondigd :thumup:
     
  5. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Hoe weet je dat je het vruchtje kwijt bent? Was dat een klompje cellen. Ik heb vroeger ook eens zoiets gehad toen dacht ik dat lijkt wel op een MK. Toen was ik samen met mijn vorige vriend. Ik had doen 2 dagen bloedverlies met veel bloedklonters. Dat kan dus een vroegtijdige miskraam geweest zijn, ook gewoon MS krampen :confused:
     
  6. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Was een hele dikke klonter bloed en zat iets helder in. Iets wat ik nog nooit gehad heb
     
  7. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    @Amoxiclav hier had ik bij mijn eerste miskraam. Ook een klein rond blaasje gevuld met iets. Net zo groot als een euro munt en dicht. Weet niet goed hoe ik dat uit moet liggen. Maar wist ook meteen dat dat het vruchtje moest zijn.

    Hier gaat het ziek zijn steeds heftiger worden. Ik kan mijn wasmiddel niet meer ruiken, fietsen buiten en en moet overgeven op straat, zelfs de geur van m'n jongste dochter als ze bij me zit is genoeg om over te geven.

    Ik weet niet wat ik moet. Heb echt dat ik kruipend door huis ga. Kan me ook echt niet blij voelen op het moment..
     
  8. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Lynne182 das raar e ma je weet da precies direct. Aleja ik vond da toch gisteren.. voelde me toen ook opgelucht.

    Ah das wel minder leuk natuurlijk! Had da bij mijn dochter ook, van geur alleen al moest ik overgeveno_O
     
  9. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
  10. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Diedy Goed maar moest toch cytotec opsteken want nog kleine restjes, meeste was eruit.. net de 2e pillenreeks opgestoken.. Moet volgende week donderdag nog eens terug. Hoop dat dan in orde is dat we verder kunnen
     
  11. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Er komt een tattoo voor dit kindje op mijn pols :oops: met ruimte voor moest het nog eens mislopen.. heb er eentje van mijn dochtertje ook. Hoe klein en pril het ook was, vergeten word het nooit :thumup:
     
    Moedie en Lilou2019 vinden dit leuk.
  12. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Heel mooi @Amoxiclav. Weetje je moet vooral doen waar jij jezelf het prettigste bij voelt.

    Hier vandaag heel bijzonder een redelijk dagje gehad. Maar durf niet te hard te roepen voor ik vanavond weer m'n emmer ga knuffelen
     
  13. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Inderdaad. Daarmee kan ik het wel aanvaarden en afsluiten:) heb hem eens als profielfoto gezet, ga hem wel zonde kleur zetten

    @Lynne182 hopelijk voel je jou snel beetje beter!
     
  14. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @Amoxiclav : Hele mooie tattoo
    Schrik zit er nu toch wel in dat jou dat nog eens zou overkomen he

    Hier mijn MS goed doorgekomen. De 1ste keer dus na de bevalling. Gisterenavond wat migraine gehad, echt niet fijn. Dat heb ik dus van de pil. Alleen al daarvoor zou ik dat niet meer willen innemen. Maar het risico willen we niet lopen. Ik ben er nog niet klaar voor. Ik ken iemand waar 2e en 3e kindje maar 11 maanden van elkaar schelen. Dat is toch om gek van te worden. Als je met groentepap wil beginnen met de jongste dan kan het 2e jongste pas lopen.
     
  15. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Lilou2019 ja toch wel.. Heb nog utrogestan liggen, ga vragen of ik bij volgende zwangerschap mag gebruiken.. Kan alleen maar bevorderen denk ik dan maar..

    Pff zou ik ook niet zien zitten hoor. 2 kleine baby's zo kort op elkaar :confused: hier zijn we bezig met potjestraining ma geen succes. Laat staan als daar nog een peuter bij zou lopen:roflmao:
     
  16. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Trouwens al de hele avond naweeën (door cytotec). Super vervelend :rolleyes:
     
  17. Moedie

    Moedie Lid

    21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Mooie tattoo @Amoxiclav
    Hopelijk gaat het fysieke herstel vlot en neemt tijd het verdriet over... Ben je nog even thuis van het werk?
    Potjes training is hier ook een grote ramp.. beetje schrik aangezien onze meid in november naar school mag
     
  18. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Moedie nog volgende week, dan ga ik terug werken. Ben al eindje thuis aangezien het allemaal begonnen is op de laatste dag van mijn verlof :confused:
    Komt wel goed! Hier staat ze er gewoon mee te lachen als ze pipi gedaan heeft op de grond :thumup: gekke meid :roflmao:
     
  19. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Fijn dat je het zo kan afsluiten @Amoxiclav. Wanneer zou je de tattoo laten zetten?
    Hier verliep de potjestraining in begin ook zeer chaotisch maar ze wou perse geen pamper meer aan. Ze was toen 20 maanden. Dus eigenlijk heeft ze haarzelf zowat erin geforceerd :rolleyes:
    maar voor school was ze wel al paar maand zindelijk. Maar doordat ze verlengen is, durfde ze op school niks te vragen waardoor er veel accidentjes zijn gebeurd. Nu is ze deze zomer enorm geëvolueerd. Dus hopelijk gaat het in september een pak beter :p
    Ik zie er ook school wel een paar lopen met luierbroekjes maar het merendeel is toch min of meer zindelijk :thumup:
     
    Amoxiclav vindt dit leuk.
  20. Diedy

    Diedy Actief lid

    7 aug 2019
    473
    204
    43
    Vrouw
    Gisteren heb ik nog eens getest met cb. En er kwam een mooie 3+ op. Nu stop ik met testen. Die wou perse doorgaan tot die 3+. Het zit dus in 1e instantie goed. Al durf ik niet teveel te hopen. In februari zat het dat ook goed en op 8weken was alles gestopt. Nog 11d te gaan voor de 1ste echo op 7 weken. En dat is toch ook al vrij vroeg vind ik.
     

Deel Deze Pagina