(Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Amoxiclav, 7 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bixou

    Bixou Actief lid

    12 apr 2016
    411
    609
    93
    Vrouw
    BE
    Haha, ja hé :)
    Was er met de gyn de over aan het lachen bij een van de laatste controles die week, dat de 20e wel leuk zou zijn.
    Ze vroeg of ze moest inleiden als ik dat graag wou maar zei dat ze zelf mocht kiezen wat haar datum werd. Koos ze toch dezelfde ^^
     
  2. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @HappyJ : Dank je, jij was ook ongeveer gelijk met mij zwanger in 2019?

    @Bixou : Mooie datum ja 20-08-2020. Hier ook speciaal maar dan de dag dat ik zwanger werd van mijn 3e : 20-10-2020.

    De tijd gaat snel. Over 12 dagen heb ik al de 1e echo, ben dan over de 8 weken. De 1e mijlpaal komt in zicht. De kwaaltjes vallen hier wel mee. De vermoeidheid, ja die horen erbij hè. Misselijkheid is terug wat minder. Ik heb nog niet moeten overgeven, gelukkig
     
  3. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Zo hoop bij te lezen, dus begin eerst even met een ego bericht :oops:

    Ik heb echt het liefste, zachtaardige, schattigste zoontje ooit mogen krijgen. Het is zon heerlijk kind. Helemaal perfect! Voel me gezegend.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  4. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Lilou en lientje gefeliciteert!
     
  5. HappyJ

    HappyJ Lid

    19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    @Lilou2019
    Inderdaad, mijn zoontje is van oktober 2019.
    Je bent redelijk snel achter de derde gegaan! Haha! Nu had ik ook direct zin om al een derde te krijgen dus ik snap het helemaal.
    Helaas is manlief niet echt te vinden voor een derde en ik moet toegeven dat er dagen zijn dat ik het wel goed vind zo :roflmao:
    Soms zijn het net twee wervelwinden hier o_O
     
  6. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lynne182 oooooh wat een lieverdje!

    hier is dochtertje straks al 11 maand oud.. volgende maand al haar eerste verjaardag. Hoe snel gaat het niet zeg..
    vorig jaar deze tijd waren we hier met een heleboel zwanger, en nu al zo grote kindjes!
     
  7. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Lilou2019 ik wilde net vragen hoe het met je gaat en ik zie je verdrietig onderschrift :( veel sterkte!
     
  8. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Ja, het is misgelopen op 27 november. Het was een bittere pil. Ondertussen net mijn ES weer gehad. We hebben wel geklust maar we zullen deze maand er niet teveel mee bezig zijn. Dat 2020 maar snel om is. Een heel nieuw begin.
    Dank je om aan mij te denken. X
     
  9. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Dat het snel weer raak mag zijn! Ik vond het zelf een heftige periode om door te maken... hopelijk vind je steun in je omgeving. Dikke knuffel!
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  10. Lientje16

    Lientje16 Lid

    28 aug 2019
    92
    70
    18
    Vrouw
    Oh zo jammer @Lilou2019 . Dikke knuffel
    Veel succes in het nieuwe jaar!
     
  11. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    @Lilou2019 ohhh wat jammer.. dikke knuffel! Ik hoop mee dat je snel terug zwanger bent <3

    @Amoxiclav terug aan het werk? Valt het dat mee?
     
  12. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Princessjesliefde ja klopt. Heb al heftige shifts achter de rug. Laat ik zeggen dat ik mijn 1e werkdag snel wil vergeten :$
     
  13. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    Fijne feestdagen iedereen!!
     
  14. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Er echt terug ingesmeten dan precies
    Veel succes!
    Hoe stelt je zoontje het in de crèche?

    Fijne feestdagen iedereen!
    Hier nu nog 1 week tot de eerste verjaardag! HOE DAN is er een jaar voorbij gegaan?!
     
  15. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Hoi iedereen. Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hier nog twee maanden en dan is onze jongen alweer 1. Hij doet het onwijs goed, kruipt de hele kamer door. De meiden gaan ook heel hard in eens...
     

    Bijgevoegde bestanden:

    HappyJ en Amoxiclav vinden dit leuk.
  16. Lynne182

    Lynne182 Bekend lid

    7 aug 2019
    774
    742
    93
    Vrouw
    Wat is het hier stil geworden zeg:). Hoe gaat het met alle dames? En de zwanger(e) onder ons?! En hoe gaat het met alle kindjes?

    Hier zitten wij al sinds november binnen. Er was op de basisschool van de meiden een corona uitbraak onder zowel leerkrachten als leerlingen. Dus noodgedwongen bleven de meiden thuis, al snel moest de school ook de deuren sluiten omdat het niet meer verantwoord was om open te blijven. Vlak daarna kwam de lockdown en die gaat nog zeker duren tot en met februari. Wij blijven al heel lang braaf zo veel mogelijk binnen, thuis scholing, geen bezoek, geen speeltuinen en boodschappen worden thuis bezorgd. De muren komen behoorlijk op ons af de laatste tijd... Vooral voor onze oudste dochter is deze lockdown periode heel zwaar..

    Hoe is dat bij jullie? Redden jullie het allemaal nog goed zo? Ik zal blij zijn als het weer een beetje meer normaal gaat zijn :$
     
  17. Princessjesliefde

    Princessjesliefde Actief lid

    18 mei 2019
    281
    108
    43
    Vrouw
    Oh @Lynne182 veel succes met alle kindjes non-stop thuis!
    Hier de scholen nog open en toch vind ik het al pittig. Alle dagen lijken zo op elkaar en er is zo weinig vooruitizicht..
    Half februari is er hier vakantie en ik heb toch al wat uitstapjes geboekt want ik moet echt even weg uit ons huis!

    @Lilou2019 ik zie dat je terug zwanger bent? Proficiat!! <3
     
  18. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @Lilou2019 ik zie dat je terug zwanger bent? Proficiat!! <3[/QUOTE]

    @Princessjesliefde : Ja, dank je. Ik ben inderdaad terug zwanger. Het is voor begin oktober. We zijn heel blij :)
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  19. Amoxiclav

    Amoxiclav Fanatiek lid

    8 mrt 2017
    1.882
    2.191
    113
    Verpleegkundige
    @Lynne182 tziet er een tof mannetje uit :oops:
    Mijn zoontje ook al 7 maand oud, de tijd vliegt!!
     
  20. HappyJ

    HappyJ Lid

    19 jan 2020
    61
    31
    18
    Vrouw
    @Lilou2019 sterkte en proficiat!
    Ik had al een tijd niet meer bijgelezen. Heb het precies altijd zo druk!!!
    Moet een hele klap geweest zijn. Hopelijk is dit een plakkertje!

    @Lynne182 het ziet er een deugenietje uit :)

    Hier verder alles goed. Moet zeggen dat de eerste lockdown bij mij niet goed is bevallen. Thuis werken met een 4maand oude baby en dan een peuter van 3 vond ik toch best heftig hoor.
    Nu momenteel is de dochter ook thuis want in haar klas was er een positief geval geconstateerd.
    Gelukkig blijft papa deze week thuis om het op te vangen.
    Zo raar, als ik thuis ben hangen er twee aan mijn been. Is Kevin thuis dan is dat absoluut niet zo!! Iets met als ik thuis ben dat ik volledig ter hunner beschikking sta denk ik :eek: ze weten niet beter dan dat als mama thuis is ze alles doet zeker? Hehe.... Och ja.
    2020 is ondertussen voorbij Théo is al 15maanden oud en we hebben wat grijze haren extra denk ik maar voor de rest alles prima :roflmao:

    Groetjes aan iedereen!!

    Hoe voeg je eigenlijk foto's toe?
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina