Zwangere vrouwen uit Overijssel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Intense, 22 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intense

Intense Actief lid

11 sep 2012
    302
    0
    0
    Overijssel
    Gezellie hoor !!!!
    Lijkt me echt wel leuk om eens iets af te spreken.

Vroeg me trouwens af of jullie nog een cursus gaan volgen tijdens de zwangerschap. Dit is niet onze eerste, maar de bevalling van de laatste was zo hevig (11 ponder) dat ik de controle over mezelf compleet verloor. Ik zou heel graag willen leren hoe ik de controle over de pijn toch enigszins kan bewaren.......tips???
    Zat zelf te denken aan een cursus van mama2b van zwangerzwolle, lijkt me heerlijk no nonsens maar weet niet of hier de pijnbeheersing ook aan bod komt.

Andere dames tips??

2. Frida87

Frida87 Actief lid

6 dec 2011
    408
    2
    18
    Vrouw
    Twente
    Hiero ook.. Hengelo :)
    Zelf dacht ik aan zwangerschaps yoga..
    hoe is 't met jullie allemaal

3. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    hier dit jaar voor 2e kindje :) en ook uit overijssel :)

4. chantal02

chantal02 Bekend lid

19 sep 2011
    635
    9
    18
    hier nog eentje uit overijssel:D dicht in de buurt van Hengelo

5. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Als niemand iets weet dan letten ze er ook niet echt op. ;)

Ik doe zelf niet echt aan zwangerschaps gym of cursussen of iets dergelijks, omdat als ik een normale bevalling (vorige was een ks) dat ik dat vanzelf dan wel zie, dan denk ik op dat moment niet aan wat ik allemaal moet doen. Mn lichaam neemt het dan over, klinkt misschien vreemd.. Ik kan al niet tegen pijn, en verlies mezelf er dan ook wel echt in. Dus ik zie het dan vanzelf wel. Ik maak mezelf alleen maar gek als ik nu al aan de pijn begin te denken.

Het is wel leuk om zoveel vrouwen in overijssel te kennen. Larissa is de enige die ik ken ;)

6. Jahknows

Jahknows Actief lid

16 okt 2012
    109
    0
    16
    Hier ook overijssel! :)

7. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Heb daar wel goeie verhalen over gehoord. De precieze inhoud weet ik niet. Zelf geen cursussen gedaan.

8. A1988

A1988 Fanatiek lid

8 okt 2012
    1.133
    0
    0
    Twente
    Hier ook! Ik woon in Almelo :)

9. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hai meiden

Hier ook iemand uit Steenwijk!! Zag al iemand voorbij komen, die ook bijna net zover als mij is :)

Wij hebben ons al opgegeven voor een zwangerschapscursus. Is een vrouw die ik al kende. Zij doet het bij haar thuis of komt naar jou toe. Ze doet zowel groep als individueel voor dezelfde prijs. Ik wilde persee samen met mijn man omdat ik toch de helft vergeet, daarnaast vind ik het belangrijk dat hij ook goed weet hoe en wat. Hier in Steenwijk zijn verder bar weinig cursussen, je moet al snel uitwijken naar Zwolle.
    Zij vertelde mij ook dat de cursussen in brabant vaak rond de 220 euro liggen en hier in het noorden rond de 150 euro voor dezelfde cursus!! In het noorden zijn de mensen wat nuchtiger schijnt en kiezen ze vaak voor een voorlichtingsavond of gewoon zelf ondervinden.
    Nou de eerste weken van de zwangerschap ging er alleen maar door mij heen "het moet er ook weer uit" dus ik wil liever goed voorbereid zijn.

Trouwens er zit in Zwolle toch ook zo'n borstvoedingscafe eens in de maand oid? Iemand daar al eens geweest?

10. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik wil weer Zwangerfit gaan doen, vorige zwangerschap ook gedaan en vond t wel leuk!
    Kan al vanaf 16 wkn dus zal me eerdaags eens aanmelden.

11. bolliewollie

bolliewollie Actief lid

21 mei 2008
    351
    0
    16
    Werk in de gehandicaptenzorg met clienten met een
    Steenwijk (ov)
    Hihi we zijn niet zo actief hier hihi. Ieder druk in andere forums?pff lig lekker tv te kijken en moet eigenlijk heel nodig plassen omdat de kleine op mijn blaas staat te springen pff.

Deel Deze Pagina