Menstruatiepijn+steekjes van onder

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kirsten1988, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Ik heb sinds een uurtje menstruatiepijn + steekjes in mijn vagina. Geen pijn bij het plassen of extra afscheiding. Ook voel ik me erg onrustig. Bang dat het niet goed zit van binnen. Nu is mijn vraag hoort dit erbij?
    Tot nu toe geen klachten gehad in zwangerschap en vorige week mijn urine nog op blaasontsteking laten controleren dat was helemaal schoon. Bloeddruk etcetera is ook prima (115-70). Maar voel me gewoon opeens helemaal niet fit en het vertrouwen dat het goed zit is weg..

Liefs

2. babyzoe

babyzoe Actief lid

15 aug 2011
    304
    0
    0
    werk als verzorgende i.g.
    Brielle
    Het zou bandenpijn kunnen zijn, maar bij dat urine checken, hebben ze het ook op kweek gezet ivm Gbs bacterie, dit kunnen ze heel vaak pas zien bij een urinekweek dus zou dat nog even aankaarten...en heb je ook last van harde buiken ofzo?

3. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    @babyzoe
    Nee geen last volgens mij van harde buiken.. Het is gewoon echt kramp waarbij ik niet helemaal meer weet hoe ik moet gaan zitten/liggen. Urine hebben ze niet op kweek gezet. Heb verder ook geen blaasontsteking klachten maar had het eigenlijk laten controleren omdat ik voor zw. Schap heel vaak blaasontsteking had.

4. Blondje89

Blondje89 Actief lid

14 jun 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb je geen last van je darmen?
    Kan ook ontzettend zeer doen!
    Ik ben vandaag ook 16 weken en ik heb ook af en toe steekjes van onder...bij mijn schaambeen.
    Maak me niet ongerustv, het zal wel allemaal aan het groeien zijn en dat zal bij jou ook wel zijn!
    Anders ff je vk bellen meid

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    vk even bellen meis als je ongerust bent! hoop dat je je snel weer beter voelt.

6. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Als je onrustig voelt zou ik gwn ff de vk voor de zekerheid bellen. Daar zijn ze voor.
    Bij bandenpijn heb ik nog nooit zo erg gehad dat ik niet meer kon zitten of me geen houding meer wist.
    Succes!!

Deel Deze Pagina