Vanmiddag moest ik werken, werd toch op den duur duizelig!! Heb denk ik wel een half uur op een omgedraaide emmer gezeten verveld zo'n te lage bloeddruk
Hier ook uit een klein dorpje in Zeeland, nog 11 weken voor mij. Nathalja balen dat je bloeddruk zo laag is Goed dat je het even rustig aan doet, weten ze t op je werk wel?
Joehoe! Hier ook zeeland, schouwen-duiveland! Mag ik meekletsen? Ik ben nu 33 weken zwanger van ons tweede kindje. MIjn dochtertje is nu 15 maanden.
Heb het op het werk al met 6 weken verteld, juist omdat ik steeds zo misselijk was, ze hebben m'n rooster aangepast zodat ik alleen maar middagen hoef te werken
Hier nog een Zeeuw! Nu nog wonend in een klein dorpje op 2 min lopen van het strand maar over een maand of 2 gaan we in Middelburg wonen. Nu zwanger van de tweede. Dochter is net 5 jaar geworden. Ik neem ff een abbo
Jullie nog tips voor een pretecho bureau? Bij dochter zijn we in Domburg geweest, was toen (6 jaar geleden) de goedkoopste.
Ik ga voor mijn standaard echo's naar Vlissingen toe, neem aan dat je daar ook pretecho kan laten maken.. War grappig dat je bent uitgerekend op 1 september manlief en ik zijn 1 sept 2012 getrouwd ik ben 19 augustus uitgerekend, als ik te laat ben is 1 sept ook nog een mogelijkheid.. Het schijnt trouwens dat je op de 9 maandenbeurs ook echo kan laten maken? Ik ga 22 Febr met m'n zus daar heen dus ben benieuwd
Hey 79mama79! Hier ook een klein dorpje, 5 minuutjes lopen van het water! Gaan volgende week ook verhuizen!! Helaas niet meer zo dichtbij het water, maar wel in ieder geval basisscholen en voorzieningen! Das nu toch wel belangrijk Ik heb hier mijn echo's laten maken, ook geslachtsbepaling. Was er super tevreden over, leuke lieve vrouw ook! Welkom op de website van Echopraktijk Zeeland voor een vakkundig en professioneel echografisch consult zowel in 2D, 3D als in
ja daar wil ik ook een maar weet niet hoe! Wilde met de trein, en dan goedkoop kaartje van de blokker maar die zijn er niet meer. Dus moet nog ff kijken hoe of wat. Ik moet idd ook naar vliss (mn oude school ) voor de echo's, mag volgende week weer, zal t eens vragen daar. Mn datum staat nog niet vast, had een wisselende cyclus. Wij hebben ook veel speciale datums in augustus oa onze trouwdag! Dus wordt een leuke maand
@krullie waar je nu woont geen school? Dan wonen we niet in hetzelfde dorp haha. Wij wonen er nu tijdelijk omdat ons vorige huis verkocht was en ons nieuwe huis nog gebouwd moest worden. Nog een maandje en dan hopen we dat ie klaar is!
Die kom ik inderdaad ook, in het paramedisch centrum in Vlissingen.. Ze hebben ook praktijk in Goes en Zierikzee dacht ik
Kom er net achter dat je via de site van de beurs ook treinkaartjes kunt bestellen voor 17.50! Dus dat doen we dus maar.
Ik kom officieel niet uit Zeeland, maar woon er hemelsbreed over het water denk ik 3 km vandaan op flakkee! Ik heb m'n pretecho's laten maken in Domburg. Leuke vrouw die dat doet. En inderdaad een fijne prijs, andere bureaus vond ik zo duur...
Wij gaan inderdaad ook met de trein, was een cadeautje van m'n zus zij is net moeder dus ook voor haar erg leuk! Dacht inderdaad dat ze ze via de site van de beurs had
ja ben nu aan het bestellen, mn moeder en ik gaan de 22ste! En denk dat we dan toch weer naar Domburg gaan, idd leuke vrouw en zoals ik het nu zie nog steeds de goedkoopste.
Nathalja; wij hebben bijna de zelfde wagen gekocht! Wij hebben alleen gekozen voor de transit omdat je dat zitje ook naar je toe kan zetten! En volgens meneer van de baby dump kon dat met de transaction niet.
Beurs, Ik hoop dat ik nog fit genoeg ben om samen met m'n vriendinnen te gaan,m'n ene vriendin is ook zwanger dus even afwachten hoe t gaat. Echo.s Heb in Vlissingen m'n pet echo.s gedaan ,tijdens deze zwschap ook geslachts bepaling gedaan,was binnen 5 min buiten, vond ik wel heel snel geld verdienen..dan is Domburg reëler in prijs daarin.
Heb in Vlissingen ook pretecho gedaan. Met 15 weken een geslachtsbepaling en 2D echo met DVD en foto's. Vond het erg leuk en een super enthousiaste vrouw. We gaan 14 februari er weer heen voor een 3D echo. Ook hier gaan we naar de negenmaanden beurs. Heb gister toevallig de kaartjes gekocht. Ik rij lekker met de auto samen met mijn vriend en mijn broer en schoonzus (die zwanger is van de 2e) Lopen jullie er ook tegen aan dat er geen grote baby zaken in Zeeland zijn zoals Babydump, Babypark enzo. Vind het zo jammer om er steeds een eind voor te rijden.