Beste meiden, Ik heb vandaag weer een gratis echo gehad in Utrecht. Hier komen leerling echoscopisten/gynaecologen/verloskundigen "oefenen" op zwangeren. Aan mij is het verzoek gedaan om vooral de "eerste trimester zwangeren" op te roepen en te vragen of hier mensen zijn met interesse in een gratis echo. De echo is een uur lang dus je kan lang naar je kindje kijken en je krijgt alles mee op USB stick. Mocht je meer info willen pb me dan even dan stuur ik je de informatie toe. (Ik kijk niet de hele dag door hier dus soms duurt het eventjes dat je een reactie krijgt maar ik lees het uiteindelijk echt wel )
Ik ben bijna 23 weken zwanger en wil me wel graag aanmelden als ze eventueel mensen zoeken voor in het tweede trimester
Meiden die info willen stuur me even een prive bericht!! Het gaat vooral om meiden die in het eerste trimester zitten!! Ik weet niet op wat voor een termijn ze de echo doen, alleen dat ze dringend op zoek zijn (dus ik verwacht niet al te lang!) Als je langer zwanger bent kan je me ook mailen maar dan GEEN garanties dat ze daar naar op zoek zijn en dus plek voor je hebben! BIJ INTERESSE STUUR MIJ EEN PB EN IK MAIL JE DE GEGEVENS