kindje voelen met mn handen

Discussion in 'Zwangerschap' started by vesania, Oct 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vesania

vesania Lid

Sep 30, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Ik had hier eerder een vraag gesteld maar ik ben dus 15 weekjes zwanger en voel de baby
    En nu komt het ik legde mn hand op mn buik en dacht echt dat ik het ook tegen mn hand voelde
    Zou dit kunnen is toch veel te vroeg? En moet wel zeggen ben heel slank, de placenta ligt vanachter en is de tweede
    Twijfels of?

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    15 weken is wel erg vroeg. Je zou al wel kleine schopjes/bubbels kunnen voelen omdat je slank bent en je de placenta achter hebt liggen.

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Jij weet het beste wat je voelt toch ;)
    Misschien wat vroeg, maar niets is onmogelijk denk ik ;)
    Lekker van genieten. Probeer ook eens of je vriend/man het al kan voelen.

4. mellowyellow

mellowyellow Actief lid

Jan 4, 2014
    117
    0
    0
    Ik voelde de kleine ook al heel vroeg in de zwangerschap

5. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Dat je slank bent heeft er niet veel mee te maken denk ik. Ik heb de kleine gevoeld vanaf 13+2 en ik heb fors overgewicht. Het lijkt mij dat jij de kleine inderdaad wel eerder via de buitenkant zult voelen.. Erg gaaf zeg!

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Dat is misschien het gevoel of het gedacht?
    Soms denk ik ook dat ik iets tegen mijn hand voel schoppen en dan laat ik mijn man voelen en hij voelt totaal nog niks.. Maar dan heb ik het gewoon binnenin gevoeld :)

7. LianneJJ

LianneJJ Lid

Jul 20, 2014
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap helemaal wat je bedoeld.
    Bij de tweede kan je t veel sneller en beter voelen denk ik omdat je weet hoe t voelt!

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik wil dat ook voelen :(

Zou ik me misschien niet zo druk maken of alles wel goed zit, hoe dichter het bij de echo van maandag komt hoe nerveuzer ik word!

9. vesania

vesania Lid

Sep 30, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is ook super leuk om te voelen
    De eerste voelde ik ook vroeg
    Ik ga er van genieten!! :) :) :)

10. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Mijn zusje haar man kon haar kindje met 16,5 week voelen aan de buitenkant, ook de eerste. Mijn zusje is ook slank. Ik ben wel stevig en mijn man kon onze huidige baby met 18 weken voelen. En dat terwijl de placenta voor ligt.

11. Drieka

Drieka Niet meer actief

Misschien kan ik het nog niet voelen omdat ik morfine slik en dat krijgt het kindje ook binnen, is daardoor misschien minder actief, ik weet het niet.
    Heb wel verleden week van die klopjes in mijn buik gevoelt, kon het niet plaatsen totdat iemand zei dat dat het kindje wel kon zijn geweest.
    Lig vaak in bed s'avonds met mijn hand op mijn buik te voelen maar helemaal niks :(

Moet dat toch eens navragen aan de VK.

12. vesania

vesania Lid

Sep 30, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL

En je bent 15 weekjes is nog vroeg
    Is het je eerste?

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja het is ons eerste kindje en mijn eerste zwangerschap ;)
    Ik ben inderdaad erg vroeg en had me erop ingesteld pas iets te voelen rond de 20 weken maar toen ik las hoeveel vrouwen vanaf 13 weken of nog eerder iets voelen en soms ook in verwachting van de eerste zijn, dan ben ik toch wel jaloers :(
    Ik ben niet iemand met overgewicht of zo, heb een normaal postuur, een behoorlijke buik al maar ik voel echt zo nog niks, ja een keer wat klopjes en soms wat kriebeltjes maar zeker niks aan de buitenkant.

14. bllondiie

bllondiie Niet meer actief

Ik geloof het wel, mijn 2de voelde ikzelf (van binnen) ook heel vroeg.. mijn vriend heeft hem met zn handen met 16 weken kunnen voelen. Terwijl deze keer hij de baby pas afgelopen zondag heeft gevoeld ;)

15. vesania

vesania Lid

Sep 30, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja ik voel ook klopjes en gekriebel
    En misschien beeld ik het me in dat kan ook maar mijn baarmoeder voel ik ook heel goed vanaf week 11 en dat is ook heel vroeg
    T speelt denk ik wat ik noemde mee
    De tweede, de placenta vanachter, dat ik slank ben en het zien en voelen van de baarmoeder

En gewoon genieten dat je zwanger bent!!

16. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Je bent ook nog vroeg hoor :)
    Ik voel het nu sinds een dikke week (Langs binnenin, nog niet van buitenuit)
    En mijn placenta ligt langs achteren, als ie vanvoor lag zou ik het nog later hebben gevoelt
    Dus als je het nu al voelt kriebelen e.d, is toch ook al leuk hè :) Je vooral niet ongerust om maken, als je op internet rondzoekt op informatieve sites is de normale termijn dat je iets voelt pas rond de 20 weken

17. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    3,357
    678
    113
    Female
    Haarlem
    Mijn zus voelde zelf haar baby ook rond de 15 weken aan de buiten kant en haar partner rond de 16/17 weken, 3e zwangerschap. Het kan dus zeker.

Share This Page