Lieve meiden! Ik vraag me af wue van jullie er ook geen pijnlijke borsten heeft of heeft gehad tijdens haar zwangerschap? Ik ben nog heel pril zwanger 4.2 week maar heb helemaal geen last van mn borsten ze lijken eerder kleiner en zachter?? Bij mn vorige zwangerschappen had ik wel pijnlijke borsten.. Kan dit betekenen dat het niet goed zit? Sorry maar ben zo panisch omdat ik 3 maanden geleden een miskraam hebt gehad...
Ten eerste: gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hoeft geen zere borsten te hebben hoor. Ik kreeg er even last van rond 6 weken, maar iedereen heeft andere klachten of geen klachten.
Pijnlijke borsten heeft niet iedereen. Gelukkig maar dat niet iedereen dezelfde kwaaltjes heeft. Dat zou geen 1 vrouw volhouden. Ikzelf had rond de 6e week de 1e kwaaltjes. Elke week kwam er een kwaaltje bij en ging er weer 1 weg. Pijnlijke borsten heb ik maar een paar dagen last van gehad in die 1e maanden. Het zegt absoluut niets over of je zwangerschap goed gaat. Overigens gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ik had de eerste weken totaal geen symptomen! Pas rond 6 weken begonnen mijn borsten pijnlijk te worden en te groeien. Probeer niet direct in paniek te raken want stress is ook niet goed en elke zwangerschap verloopt anders.
Bij mij waren me borsten tot de 10e week gevoelig en daarna voelde ze weer normaal tot op de dag van vandaag. Zal bij iedereen wel verschillend zijn. Ze zijn ook (nog?) niet groter geworden (helaas) haha
Hier ook geen pijnlijke borsten, en ook niet het idee dat ze groter zijn. Had ik bij mijn dochter ook niet. Vind ze wel warmer aanvoelen dan normaal, dat is het enige. Wil niets zeggen hoor! En gefeliciteerd met je zwangerschap!
Gefeliciteerd! Spannend! Maar maak je niet al te druk.. Ik heb tijdens m'n zwangerschap totaaal geen last gehad van m'n borsten. Pas na m'n bevalling had ik een beetje last van m'n borsten; maar nog niet echt superpijnlijk ofzo!
Gefeliciteerd! Ik ben bijna 32 weken zwanger en heb nog steeds geen last van m'n borsten gehad . Zegt helemaal niets!
Ik kreeg pas pijnlijke borsten met 5 of 6 weken, dat je ze niet hebt betekend denk ik niet dat het niet goed zit hoor
heb helemaal geen zere borsten gehad toen, en ze zijn ook niet groter geworden. het verschilt, vertrouw op je lichaam
Bedankt meiden voor jullie lieve reacties Ik moet gewoon eens niet zo stressen om alles maja dat is moeilijk! 17/10 pas echo!!
Hele zwangerschap geen pijnlijke borsten gehad, ze zijn ook niet gegroeid. Hooguit iets voller, maar minimaal.. En ik loop inmiddels bijna een week over tijd..! Zegt dus nix. Gefeliciteerd met je zwangerschap!