Ik heb vanmiddag positief getest en zou het leuk vinden om met andere (aanstaande) mama's te kletsen die ook net pas positief getest hebben Voor ons is het het tweede kindje, maar weer net zo spannnend!!
Hoi hoi gefeliciteerd! Hier eerste positieve test op 18 december. Voor ons is het ook ons 2e kindje maar idd weer spannend. Morgen komt er iemand van MvM langs heb ik vorige keer niet gedaan dus ben erg benieuwd.
Wat super!! Jij ook gefeliciteerd!! Hoe was t met MVM? Ik wacht nog even met t opgeven voor MVM. Vorige zwangerschap zo misselijk geweest dat ik al moest spugen als ik de flessen alleen maar zag Hopelijk valt dat deze keer mee, want dan geef ik me sowieso op. Ik vind t allemaal nog erg onwerkelijk, haha. Ben echt heel blij dat ik zwanger ben maar kan t gewoon nog niet geloven! Morgenvroeg weer testen en dan wordt t hopelijk allemaal wat realistischer... Hoe zit dat bij jou? Voelde je t aankomen of kwam t als een grote verrassing?
MvM komt straks langs dus weet nog niet. Het was best een verrassing want we hadden deze maand een beetje om mn ei heen geklust (1 keer in mn vruchtbare periode, was dus best een lucky shot van vl ) omdat ik had uitgerekend dat als ik nu zwanger zou worden ik dan eind augustus uitgerekend ben en dan trouwt mijn beste vriendin en ik ben haar getuige. Dat is dus niet zo makkelijk nu, maar mn vriendin vind het helemaal leuk en zegt oh zou grappig zijn als het kindje wordt geboren als wij trouwen. Ben natuurlijk superblij en nu wel een beetje aan het idee gewend.
Ik weet niet of je nog in augustus bent uitgerekend maar er is in het bevallingslijst forum een clubje voor de 16 t/m 31 augustus mama's. Daar kletsen al heel veel dames. Dus als je nog in aug. bent uitgerekend kun je je daar ook melden misschien dat het daarom hier een beetje rustig blijft.
Hier 18 dec positief maar ook nog 1 gedaan op de 20e en de 22e en gister nog door MvM. Ze lopen mooi op.