Hallo allemaal, Ik zijn het leuk vinden om in contact te komen met vrouwen uit mijn omgeving die ook zwanger zijn.. Ik ben zelf 1 mei uitgerekend. Groetjes, Stefanie
Hier ook omgeving tilburg ben zwanger van mijn eerste en uitgerekend begin februari, Vind het ook wel leuk om te kletsen met dames uit de buurt
Wat gezellig.. Gaat het allemaal goed? Heb jij iets van zwangerschapsgym gedaan in onze omgeving.. Zou dit wel willen, maar weet echt niet waar en hoe?
Ja de normale kwaaltjes waar de meeste last van hebben ach komt wel goed. Maar zwangerschapscursus, nee ik begin er niet aan. Ik heb wel rond gekeken maar vind de prijzen belachelijk. Ik weet niet bij welke verloskundige praktijk jij zit maar ik heb van hun dus een hele lijst mee gekregen wat er hier in de omgeving te doen was en ben dus vandaar uit gaan orienteren. Maar voor mij gaat hem dat niet worden dus. Hoe gaat het bij jou? Ook jou eerste of heb je er al meer?
Hier gaat het met ups en downs... Best wel veel zwangerschapskwaaltjes, maar het is allemaal voor een goed doel. Heb afgelopen weekend ook opgenomen gelegen in het ziekenhuis.. Bleggghhh Het is bij ons ook het eerste kindje.. Ik zit bij verloskundigepraktijk eva in de reeshof. Ik zal me maar eens gaan verdiepen in die zwangerschapsgym.. Zou het wel ook heel leuk vinden voor de sociale contacten