Zwanger/mama in Amsterdam

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door hapiness1980, 20 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hapiness1980

hapiness1980 Nieuw lid

20 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben 34 jaar, woon in Amsterdam en ben 30 weken zwanger :) van ons eerste kindje.
    Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere meiden (zwanger of nieuwe moeders) in Amsterdam en omgeving, om ervaringen uit te delen.

Iedereen een fijne zwangerschap!!

Groetjes!

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ja ik! Ik ben 24 jaar, Onze eerste dochter N is 7 maanden en ben nu 26 weken zwanger van de tweede.

3. hapiness1980

hapiness1980 Nieuw lid

20 jul 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Boommm,
    Bedankt voor je reactie. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je al wat het is? Wij krijgen een jongetje. Wel heftig zo kort op elkaar, beide in luiers. Maar wel leuk als ze iets ouder zijn!! Heb je verder een fijne zwangerschap?

4. Boommm

Boommm Niet meer actief

Dankjewel, jij ook! Leuk een jongetje, wij krijgen weer een meisje. Ben je al ver met het kamertje? Hier een prima zwangerschap, wat zwaarder dan de eerste maar prima vol te houden. En jij?

5. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Hoi meiden,

hier ook iemand uit de omgeving amsterdam.. heb een zoontje van 10,5 maand... heerlijk om moeder te zijn..gefeliciteerd beide met de zwangerschap..is het genieten en te doen voor jullie met deze hitte?

6. Romy24

Romy24 Actief lid

29 jul 2011
    266
    0
    0
    POH huisarts
    Noord Holland
    Hoi!
    Ik kom ook uit Amsterdam! Ik ben sinds 2 jaar mama van een geweldige zoon en we zijn nu hard aan het klussen voor nr 2! ;) Hoe verlopen jullie zwangerschappen Boommm en Hapiness1980?

Deel Deze Pagina