Hallo, Ik ben 34 jaar, woon in Amsterdam en ben 30 weken zwanger van ons eerste kindje. Het lijkt me leuk om in contact te komen met andere meiden (zwanger of nieuwe moeders) in Amsterdam en omgeving, om ervaringen uit te delen. Iedereen een fijne zwangerschap!! Groetjes!
Hi Boommm, Bedankt voor je reactie. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Weet je al wat het is? Wij krijgen een jongetje. Wel heftig zo kort op elkaar, beide in luiers. Maar wel leuk als ze iets ouder zijn!! Heb je verder een fijne zwangerschap?
Dankjewel, jij ook! Leuk een jongetje, wij krijgen weer een meisje. Ben je al ver met het kamertje? Hier een prima zwangerschap, wat zwaarder dan de eerste maar prima vol te houden. En jij?
Hoi meiden, hier ook iemand uit de omgeving amsterdam.. heb een zoontje van 10,5 maand... heerlijk om moeder te zijn..gefeliciteerd beide met de zwangerschap..is het genieten en te doen voor jullie met deze hitte?
Hoi! Ik kom ook uit Amsterdam! Ik ben sinds 2 jaar mama van een geweldige zoon en we zijn nu hard aan het klussen voor nr 2! Hoe verlopen jullie zwangerschappen Boommm en Hapiness1980?