Ik heb er een half uur gelegen. Alles was goed zichtbaar, en dan gaat ze stukje voor stukje overal naar kijken. Bij ons mannetje was alles goed! Is inderdaad wel spannend, zon echo. Maar alles word goed uitgelegd en verteld.
Hi, ik kom ook uit regio Utrecht en zwanger van de tweede. Woon in IJsselstein en ben 26 jr. Mijn placenta ligt linksvoor maar voel het kleine ventje enorm, de hele dag door! Ik omschrijf het altijd als dat iemand met in je buik met duim en wijsvinger 'schiet' (zoals je misschien ook wel eens doet bij iemand anders zijn oor haha, om te pesten, of bulletjes of propjes wegschiet haha) Onze zwangerschap is deze keer heel spannend, we hebben bij de vorige zwangerschap ons zoontje verloren door vroege PE (zwangerschapsvergiftiging) met 23 wkn. Hij was toen nog niet levensvatbaar. Maar nu lijken alle seinen nog op groen te staan.
Mamajens, dat maakt het wel spannend ja! Je bent nu al wel verder toch? En heb je al een jongetje of meisje? Fijn dat nu alles goed gaat en ook leuk dat je het zo voelt, ik kan niet wachten op eerste teken van leven van binnenuit door een schopje te voelen!!
@Rebekka85 30 januari is idnerdaad de 20 weken echo spannendddd Zo Mamajens dat is heftig om mee te maken - dikke knuffel Is het lang geleden dat je je kindje ben verloren? Kan me best voorstel dat het nu dan extra spannend is!
Ik heb nog geen levend kindje, maar tel jens mee als de eerste. Is echt een compleet mensje geweest. Het is nog niet zo lang geleden, eind maart dit jaar.
Jeeh volgens mij heb ik uk voor het eerst gevoeld gisteren, nieuwe jaar begint hier goed!! Jullie het nieuwe jaar ook goed begonnen?
Sorry mamajens, beetje lompe vraag dan van mij had het anders begrepen! Wel heftig zo kort geleden zeg.. Gelukkig gaat het nu wel goed en voel je de kleine man al lekker goed!! Ik hoop vanavond als ik stilletjes in bed lig de kleine weer te voelen, zou leuk zijn En nog 9 dagen wachten en ik weet ook of ik met een dame of heer te maken heb. tel echt de dagen/uren af, kan bijna niet wachten!!
Ik vind een oudste broer altijd wel erg stoer, dus als het een jongetje wordt zou dat erg leuk zijn. Mocht er een vervolg komen, dan hoop ik natuurlijk dat het dan een meisje wordt. Al zou ik het stiekem toch ook leuk vinden als het nu een dametje wordt! Jullie voorkeur?
Mn man wil heel graag een zoon. Niet alleen in het kader daar kan ik mee voetballen leren vissen autos kijken en andere stoere dingen die ook manlief zn voorkeur hebben maar hij maakt zich zo'n ontzettend zorgen als hij een meisje krijgt. Dan moet hij altijd op haar passen want zijn een hoop verkeerde mannen in de wereld. En dan gaat ze stappen en wordte r misbruik van haar gemaakt. enz enz.. Het is eigenlijk ontzettend schattig Zeker gezien mijn pa alles maar best vond, ookal stond op mn 14e met een groep 18jarige jongens sterke drank te drinken.. who cares was zijn motto. Dus ben eigenlijk supers trotst op mijn man dat hij zo begaan is met een dochter al slaat tie er misschien ook ene beetje in door Zie hem al naast haar in de kroeg staan hahah Voor zijn gemoedsrust hoop ik dus met hem mee dat het een jochie wordt. Al lijkt het nu meer richting meid te gaan. We krijgen waarschijnlijk maar 1 kindje. Als ik er 2 zou krijgen zou een oudste broer wel het leukste zijn, zeker ook omdat ze dan qua niveau een beetje gelijk zitten
Ha haha gelijk qua niveau, laat t manlief maar niet horen Zie je m al staan als het een dochter wordt? Vraagt vriendje van je dochter in de kroeg wie is die man toch die ons steeds in de gaten houdt??!!! Uuhh papaaaaa ga nou weheegg!
Hallo dames, Hier zwanger in nieuwegein! Alleen al iets verder aangezien ik over ongeveer 6 weken al zal gaan bevallen! Voor ons is het de 2e en 3e, we hebben al een zoon van 5 en nu weer twee jongens! Lees hier over voorkeur, wij hadden het geweldig gevonden als het meiden waren, aangezien er in onze families aan beide kanten alleen maar boys zijn. VL geloofde me ook niet toen hij hoorde dat het toch echt jongens zijn, maar zijn beredenering: er staat straks gelukkig geen puisterige puber op een brommertje voor de deur om 1 van mijn dochters op te halen! En bij wie onze jongens voor de deur staan.... Tsja, dat is hun vaders probleem! Hihi! Kan jullie wel vertellen dat een jongen erg leuk is! De meiden in onze omgeving zijn toch wat pittiger en kattiger... Hoop dat jullie zwangerschappen verder wel goed verlopen tot nu toe?
Leuk een tweeling! Je bent al een aardig eind onderweg zie ik. Hier nog twee weken en ik ben in ieder geval op de helft Gaat prima, misselijkheid heb ik alweer een paar weken achter me gelaten, vermoeidheid is niet meer zo erg en ik voel de kleine sinds oud en nieuw al lekker trappelen! Hoe verloopt het bij jou? Zwanger van 2 heel anders dan zwanger van 1? Wij weten vrijdag wat het wordt, ben zo benieuwd!!!
Hier tot 16 weken extreem misselijk geweest, daardoor nu ook pas 3 kilo boven mijn startgewicht. Wel fijn dat het bij jou nu ook over is, kan je toch meer genieten! 2 is zeker anders als zwanger van 1, ik vind dat geworstel in mijn, buik heerlijk, maar kan toch echt niet wachten tot ze in mijn armen liggen! Ik heb het gauw benauwd omdat nr 2 heel hoog ligt, mijn bekken lijken in 2en te splijten als ik loop, behoorlijk pijnlijk! Ben het aardig zat nu.... Wil ook weer geen zeikerd zijn, want we zijn extreem gezegend met 2 kindjes, die tot zover gezond lijken te zijn, heb nog niet in het ZH gelegen wat je wel vaak hoort bij een tweeling.... Wat dat soort dingen betreft heb ik het behoorlijk makkelijk! Spannend he die echo! Ik krijg elke 2 weken een echo, dus ik vroeg ook elke keer of ze het kon zien!
Ja kan echt niet wachten Niet dat t veel uit maakt wat het wordt maar ben gewoon ontzettend nieuwsgierig.. En kan niet wachten om kleertjes in de juiste kleur te kopen.. Wel mooi dan dat het zo goed gaat want meestal hoor je bij een meerlingzwangerschap toch wel veel meer klachten! Maar zo kan het dus ook
heej ik zie nu pas je berichtje van 7 januari! De 20w. echo had ik eerst op 28 jan. staan bij 21w (ivm de echo van vrijdag), maar ik kreeg het opeens op mijn heupen en heb hem iets vervroegd naar de 23e (20w en 1 dag). Maar morgen ga ik natuurlijk al op voor de geslachtsbepaling, in Amersfoort (prenatalcenturm). Ben zoooooo benieuwd Hoe gaat het met de rest hier?